Вправи з критичного мислення

Про матеріал
Вправи для розвитку критичного мислення , які можна використати на уроках української мови у 1 класі, працюючи за підручником І. Большакової та М.С.Пристінської .
Перегляд файлу

Тема «Довіряй мені»

Вправа 1 «Ланцюжок передбачень»

До уроку української мови в першому класі за підручником І.О. Большакової та М.С. Пристінської.

Мета: розвиток критичного мислення, уяви, зв’язного мовлення.

Обладнання: підручник «Українська мова. Буквар» О.І. Большакової та М.С. Пристінської, сторінка 60.

Діяльність:

  1. Після читання слів із підручника ставимо питання, які дозволяють зробити припущення про що буде текст.
  2. Оглянувши малюнок у підручнику ставимо питання:
  •           Який був хлопчик?
  •           Хто, на вашу думку, може довіряти і кому?
  1. Поділивши текст на окремі частини, ставимо запитання, щоб учні зробили передбачення, а що буде далі? Прочитавши далі, робимо висновок, чи передбачення справдилося.

«У Йосипа ранка»

Зупинка 1

Зробіть припущення, що зробив хлопчик, побачивши ранку?

«Йой – йой – йой! – кричить Йосип»

Зупинка 2

  •           Хто міг почути крик Йосипа?
  •           Чи прийдуть йому на допомогу?
  •           Як можна допомогти хлопчику?

«Майя лікує Йосипа йодом»

Зупинка 3

  •           Як ви думаєте, як буде розвиватися сюжет після такого лікування?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Довіряй мені»

До уроку української мови в першому класі за підручником І.О. Большакової та М. С.Пристінської

Вправа 2 «Оживи картинку»

Мета: розвиток критичного мислення, уяви, зв’язного мовлення, уміння працювати в групах, вступати в діалог.

Обладнання: підручник «Українська мова. Буквар» О.І. Большакової та М.С. Пристінської, сторінка 60.

Діяльність:

  1. Клас ділиться на групи по 7-8 дітей. Діти самостійно обирають ролі: хлопчик, дівчинка, собачка, сойка, бджоли, дерево, грибочок.
  2. Ставимо завдання 1.
  •           Як відреагували присутні у гайку на крик хлопчика?
  •           Яка розмова між ними відбулася?
  •           Створіть діалог та оживіть картинку.
  1. Завдання 2.
  •           Чи змінилася б ситуація, якби Майї не було поряд? Створіть свою історію.

 

Тема «Довіряй мені»

Вправа 3

До уроку Я досліджую світ в першому класі за підручником «Я досліджую світ» О.І. Большакової та М.С. Пристінської, сторінка 72.

Мета: розвиток критичного мислення, уміння висловлювати свою думку, обґрунтовуючи її.

Обладнання: підручник, картинки із зображенням людей різних професій, таблиця із кругами Ейлера.

Діяльність:

  1. Розмістіть картинки так, щоб в одному крузі були ті, кому можна довіряти, а в іншому ті, кому довіряти не можна. У випадку, якщо довіряти можна лише інколи, розмістіть картинку на перетині кругів.
  2. Поясніть, чому саме так ви зробили.

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток до вправи 3

C:\Users\ASUS\Desktop\поліцейський.pngC:\Users\ASUS\Desktop\лікар.jpgC:\Users\ASUS\Desktop\пожежник.jpgC:\Users\ASUS\Desktop\електрик.jpg Мультяшный мафиози картинки, стоковые фото Мультяшный мафиози |  DepositphotosC:\Users\ASUS\Downloads\двірник.jpgC:\Users\ASUS\Downloads\листоноша.jpg Мами грають з дітьми - Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №69 "Росинка" Картинки бабусі і дідусі для срисовки (33 фото)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 серпня 2024
Переглядів
380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку