«Європейське суспільство і держави в X-XVст.».

Про матеріал
Узагальнення і тематичний контроль за розділом «Європейське суспільство і держави в X-XVст.». Тематичний контроль розроблений у формі тестових завдань.
Перегляд файлу

Узагальнення і тематичний контроль за розділом III «Європейське суспільство і держави в X-XVст.».

Учня(ці) 7 класу______________________________________________

Тест:

Початковий рівень

  1. Повстання селян у Франції під час Столітньої війни називалося…

 

  1. Яке із зазначених королівств утворилося раніше?

А Данія

Б Швеція

В Норвегія

  1. Який імператор ходив у Каноссу?________________________________
  2. Що стало приводом до Столітньої війни?

 

 

  1. Хто така Жанна Д’Арк?

 

 

 

 

  1. У Священній Римській імперії імператор обирався чи отримував владу у спадок?_______________________________________________________

Середній рівень

  1. Заповніть порівняльну таблицю «Перший та Четвертий хрестові походи» та зробіть висновок

Хрестовий похід

Хронологічні межі

Основні події

Наслідки

Перший

 

 

 

Четвертий

 

 

 

Висновок:

 

 

 

 

 

 

  1. Столітня війна це –

 

 

 

 

 

 

  1. Встановіть відповідність між датами і подіями.

1    1215 р. (     )                        А   Столітня війна

2    1337-1453 рр. (      )           Б  Війна Червоної і Білої троянд

3    1455-1486 рр.(        )          В  Підписання Великої хартії вольностей

Достатній рівень

  1. Назвіть основні  положення «Золотої булли» німецьких імператорів.

 

 

  1. Використовуючи карту,визначте,які держави зазнали нападів норманів.

 

 

 

 

Високий рівень

  1. Прочитайте уривок і дайте відповіді на запитання.

 «13. І місто Лондон повинно мати всі давні вольності й вільні звичаї свої як на землі, так і на воді. Крім того, ми бажаємо і допускаємо, аби міста і бурги, і містечка, і порти мали всі вольності й вільні звичаї свої.

39. Жодна вільна людина не буде арештована або ув’язнена, або позбавлена володіння, або оголошена поза законом, або вигнана, або в який-небудь (інший) спосіб знедолена, і ми не підемо на неї й не пошлемо на неї інакше, як за законним вироком рівних їй (її перів) і за законом країни» [1].

1) Як називається документ, уривок з якого наведений? Коли і в якій країні він був прийнятий?

2) Про яких «вільних людей» ідеться в статті 39?

3) У чому полягає історичне значення документа?

 

 

docx
Додано
17 березня 2019
Переглядів
3694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку