Урок+Презентація : "Узагальнення і тематичний контроль за розділом «Європейське суспільство і держави Х-XV ст.»

Про матеріал
Урок-гра, буде цікавим і насиченим для учнів, дозволить запам'ятати багато матеріалу, з найважчого розділу програми у 7 класі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення і тематичний контроль за розділом «Європейське суспільство і держави Х-XV ст.»

Номер слайду 2

Мета: здійснити узагальнення й тематичний контроль знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення розділу; удосконалювати наявні вміння й навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства.

Номер слайду 3

Хто ж з них переможе ? Хто кращий?Маври. БургундціНормани

Номер слайду 4

Хто ми?Поясніть назву своєї команди (30 секунд) 5 балів

Номер слайду 5

Сапер-щасливчик Кожна команда і кожний учасник в команді відкривають по черзі запитання, заховані в полі із 18 питань, відповідаючи самостійно. Якщо відповіді нема – відповідає інший з команди, але бали тоді – зменшуються вдвічі, а вже потім – команда , яка підняла руку. Капітани можуть лише допомагати Кривдік Григорій Васильович ©

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 23456789101112131415161718

Номер слайду 7

Англійський парламент скликали: А) 1215 р. Б) 1265 р. В) 1437 р. Г) 1503 р. Б) 1265 р.6 б.

Номер слайду 8

Із якою організацією пов’язані малюнки?Орден тамплієрів8 б.

Номер слайду 9

Поясніть термін :Іль-де-Франс. Особистий домен (землеволодіння) французького короля8 б.

Номер слайду 10

Золота була проголошена. А) 955 р. Б) 1220 р. В) 1356 р. Г) 1410 р.6 б. В) 1356 р.

Номер слайду 11

З якою подією пов’язані зображення?8 б. Проголошення Великої хартії вольностей 1215 р.

Номер слайду 12

Поясніть термін: Рейхстаг. Орган станового представництва в Німеччині8 б.

Номер слайду 13

Королівство Іспанія утворилось: А) 1492 р. Б) 711 р. В) 1469 р. Г) 1479 р. Г ) 1479 р. 6 б.

Номер слайду 14

Яке історичне явище об’єднують усі зображення?8 б. Хрестові походи

Номер слайду 15

Поясніть вислів “Червона і Біла троянда”Ворогуючі англійські роди – Ланкастери і Йорки8 б.

Номер слайду 16

Столітня війна закінчилась. А) 1453 р. Б) 1429 р. В) 1415 р. Г) 1337 р. А) 1453 р. 6 б.

Номер слайду 17

Що зображено на малюнках?Назвіть термін. Дракар – корабель вікінгів8 б.

Номер слайду 18

Нормандське завоювання Англії відбулось: А) 793 р. Б) 1066 р. В) 1337 р . Г) 1503 р. Б) 1066 р. 6 Б.

Номер слайду 19

Поясніть термін Реконкіста Відвоювання Іспанії у мусульман – арабів8 б.

Номер слайду 20

Які міста обє’днують дані зображення?Флоренція і Венеція8 б.

Номер слайду 21

Хрестоносці вперше захопили Єрусалим. А) 1096 р. Б) 1204 р. В) 1291 р. Г) 1302 р. А) 1096 р.6 б.

Номер слайду 22

Поясніть слово. Валькірії Небесні посланниці Одіна, які забирали душі сміливих вікінгів8 б.

Номер слайду 23

Що зображено на малюнках?8 б. Генеральні штати

Номер слайду 24

Завоювання Константинополяхрестоноцями було: А) 1096 р. Б) 1204 р. В) 1291 р. Г) 1302 р. Б ) 1204 р.

Номер слайду 25

Гра для капітанів команд. Потрібно вгадати за спочатку за характеристикою , а потім і портретом про якого діяча йдеться . Правильна відповідь – 10 б. Якщо відповідь неправильна – всі зароблені бали втрачаються на користь суперників навпіл. Починає обирати капітан команди , в якої більше балів

Номер слайду 26

https://youtu.be/Ln. Sh. Fdt7u. Ow

Номер слайду 27

Категорії діячів:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}“Диво світу ”Жадібний фальшиво-монетник. Налякав в себе в країні “Страшним судом” Наймогутніший громадянин Боровся з данцями, віддав їм частину своєї земліПобував в “країні винограду”

Номер слайду 28

Лейф Еріксон (Щасливий)

Номер слайду 29

Філіп IV Красивий

Номер слайду 30

Альфред Великий

Номер слайду 31

Козимо Медічі

Номер слайду 32

Фрідріх ІІ

Номер слайду 33

Вільгельм І Завойовник

Номер слайду 34

Кращий знавець карти. Кривдік Григорій Васильович ©

Номер слайду 35

Умови конкурсу: 1) Від кожної команди вибираються по одному учаснику. Вони повинні А) скласти на швидкість карту (Переможцю оцінка –5 балів). Б) дати назву карті (10 балів). Команда може допомогти, якщо відповідь неправильна, але тоді нараховується лише 5 б. В) Розпочинаємо з початком аудіофрагменту

Номер слайду 36

1231 – Столітня війна, 2- походи вікінгів , 3 – Хрестові походи

Номер слайду 37

Команди отримують однакові кросворди, потрібно за визначений час їх розв’язати. Після закінчення часу – на екрані будуть правильні відповіді . Перед цим команди обмінюються кросвордами і перевіряють один одного . Одне правильне слово – 5 балів. Розв’яжіть кросворди

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Міні-турнір. Потрібно якомога гарно, аргументовано і вірно дати відповідь на питання із запропонованих тем , а також «стати противником» іншій команді. Під час обговорення завдання в ньому беруть участь «Доповідач», «Опонент», «Рецензент». Команда яка набрала найбільшу кількість балів під час гри пропонує будь – якій команді на свій розсуд зробити «доповідь».

Номер слайду 40

1. «Хрестові походи : благородна справа чи прагнення наживи?»2. «Велика хартія вольностей: початок парламентаризму чи спосіб боротьби з королівською владою?3. «Грабіжницькі походи вікінгів та їх успіх: збіг обставин , життя і релігія вікінгів чи слабкість жертв?”Д) 15 б. О) – 10 б. Р) – 5 б.

Номер слайду 41

Я зрозумів , що в Середньовіччі в країнах Європи….Європейські країни в Середньовіччі…Підсумок уроку

É¿ßπ¡«¬12.png
É¿ßπ¡«¬13.png
É¿ßπ¡«¬11.png
É¿ßπ¡«¬12.png
É¿ßπ¡«¬13.png
Перегляд файлу




Перегляд файлу

Узагальнення і тематичний контроль за розділом «Європейське суспільство і держави Х-XV ст.»

Мета: здійснити узагальнення й тематичний контроль знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення розділу; удосконалювати наявні вміння й навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства.

Тип уроку: узагальнення й оцінювання знань.

Форма проведення уроку: урок-гра

Обладнання: медіа-презентація, карти країн , кросворди, проектор.

Структура уроку

I. Організація навчальної діяльності

II. Узагальнення й оцінювання знань

III. Підсумки уроку

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Підготовчий етап

 За два тижні до уроку учням було дане таке завдання:

  • підготувати три команди  мінімум по шість чоловік для гри;
  • підготувати спеціальні теми для обговорення під час гри
  • вибрати в команді капітана;
  • учитель робить фото  кожної команди за тиждень до початку уроку
  • Запросити старшокласників – переможців олімпіад з історії чи колег для підрахунку балів протягом гри

Учитель оголошує учням тему й основні завдання уроку, інформує про заплановані форми роботи, представляє журі , яке обраховує кількість зароблених балів

Мотивація навчальної діяльності

Хто ж з них переможе ? Хто кращий?  (демонстрація фото команд)

Сьогодні змагаються команди :

МАВРИ

БУРГУНДЦІ

НОРМАНИ

  1. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ
  1. Хто ми?

Поясніть назву своєї команди (30 секунд)  5 балів

  1. Сапер-щасливчик

Кожна команда і кожний учасник в команді відкривають по  черзі запитання, заховані в полі із 18 питань, відповідаючи самостійно. Якщо відповіді нема – відповідає інший з команди, але бали тоді – зменшуються вдвічі, а вже потім – команда , яка підняла руку. Капітани можуть лише допомагати  (пересадити за окрему парту, тоді команда отримує 1 бал,  якщо допоможе каітан)

Ігрове поле (презентація)

(Відкриття питань з поля, повернення до 1 слайду – через гіперпосилання, в кожному слайді – підкреслений заголовок, у полі – цифри. Перехід до 2 – го конкурсу – стрілочка внизу ігрового поля). Кількість балів – на слайді із завданням, правильна відповідь – натиснути на поле слайду до появи анімації)

  1. Суперінтуїція

Гра для капітанів команд

Потрібно вгадати за   спочатку за  характеристикою , а потім і портретом про якого діяча йдеться .

Правильна відповідь –  10 б.

 Якщо відповідь неправильна – всі зароблені  (в цьому конкурсі) бали втрачаються на користь суперників навпіл. Починає  обирати капітан команди , в  якої більше балів

Відео представлення діячів (відео з презентації)

Ігрове поле

(Відкриття діячів – через гіперпосилання, підкреслений текст, повернутися до ігрового поля – стрілка на слайді з фото . Правильна відповідь - натиснути на поле слайду до появи анімації. Перейти до наступного конкурсу – стрілка на слайді ігрового поля)

  1. Кращий знавець карти

Умови конкурсу:
1)  Від кожної команди вибираються по одному учаснику. Вони повинні
А) скласти на швидкість карту  (підготувати нарізані карти у файлах на окремі столики )
   (Переможцю оцінка –5 балів).
Б)  дати назву карті
(10 балів). Команда може допомогти, якщо відповідь неправильна, але тоді нараховується лише 5 б.
В)  Розпочинаємо з початком аудіофрагменту

 

 

 

Правильна відповідь - натиснути на поле слайду до появи анімації.

  1. Розв’яжіть кросворди

Команди отримують однакові кросворди, потрібно  за визначений час їх розвязати. Після закінчення часу – на екрані будуть правильні відповіді . Перед цим команди обмінюються кросвордами і перевіряють один одного . Одне правильне слово – 5 балів

  1. Міні-турнір

(Теми разом з правилами гри роздаються за 2 тижні до  уроку. Всі доповіді – лише усно і без жодних допоміжних матеріалів , для економії часу, діти проговорять лише про найважливіше)

Потрібно  якомога гарно, аргументовано  і вірно дати відповідь на питання із запропонованих тем  , а також «стати противником» іншій команді. Під час обговорення завдання в ньому беруть участь «Доповідач», «Опонент», «Рецензент». Команда яка набрала найбільшу кількість балів  під час гри пропонує будь – якій команді на свій  розсуд зробити «доповідь». 

(Потрібно  прослідкувати, щоб надалі тему задала інша команда таким чином, щоб всі команди зіграли «Доповідача», «Опонента», «Реценента»)

Оцінювання - вчителем історії

ІІІ. Підсумок уроку

Завершіть речення (кожна команда по черзі)

Я зрозумів , що в Середньовіччі в країнах Європи….

Європейські країни в Середньовіччі…

Оцінювання учнів:

 Капітани  команд на окремому листку  виставляють оцінки своїм партнерам по команді , вчитель оцінює капітанів

ІV. Домашнє завдання: повторити вивчений матеріал

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення і тематичний контроль за розділом «Європейське суспільство і держави Х-XV ст.»

Номер слайду 2

Мета: здійснити узагальнення й тематичний контроль знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення розділу; удосконалювати наявні вміння й навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства.

Номер слайду 3

Хто ж з них переможе ? Хто кращий?Маври. БургундціНормани

Номер слайду 4

Хто ми?Поясніть назву своєї команди (30 секунд) 5 балів

Номер слайду 5

Сапер-щасливчик Кожна команда і кожний учасник в команді відкривають по черзі запитання, заховані в полі із 18 питань, відповідаючи самостійно. Якщо відповіді нема – відповідає інший з команди, але бали тоді – зменшуються вдвічі, а вже потім – команда , яка підняла руку. Капітани можуть лише допомагати Кривдік Григорій Васильович ©

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 23456789101112131415161718

Номер слайду 7

Англійський парламент скликали: А) 1215 р. Б) 1265 р. В) 1437 р. Г) 1503 р. Б) 1265 р.6 б.

Номер слайду 8

Із якою організацією пов’язані малюнки?Орден тамплієрів8 б.

Номер слайду 9

Поясніть термін :Іль-де-Франс. Особистий домен (землеволодіння) французького короля8 б.

Номер слайду 10

Золота була проголошена. А) 955 р. Б) 1220 р. В) 1356 р. Г) 1410 р.6 б. В) 1356 р.

Номер слайду 11

З якою подією пов’язані зображення?8 б. Проголошення Великої хартії вольностей 1215 р.

Номер слайду 12

Поясніть термін: Рейхстаг. Орган станового представництва в Німеччині8 б.

Номер слайду 13

Королівство Іспанія утворилось: А) 1492 р. Б) 711 р. В) 1469 р. Г) 1479 р. Г ) 1479 р. 6 б.

Номер слайду 14

Яке історичне явище об’єднують усі зображення?8 б. Хрестові походи

Номер слайду 15

Поясніть вислів “Червона і Біла троянда”Ворогуючі англійські роди – Ланкастери і Йорки8 б.

Номер слайду 16

Столітня війна закінчилась. А) 1453 р. Б) 1429 р. В) 1415 р. Г) 1337 р. А) 1453 р. 6 б.

Номер слайду 17

Що зображено на малюнках?Назвіть термін. Дракар – корабель вікінгів8 б.

Номер слайду 18

Нормандське завоювання Англії відбулось: А) 793 р. Б) 1066 р. В) 1337 р . Г) 1503 р. Б) 1066 р. 6 Б.

Номер слайду 19

Поясніть термін Реконкіста Відвоювання Іспанії у мусульман – арабів8 б.

Номер слайду 20

Які міста обє’днують дані зображення?Флоренція і Венеція8 б.

Номер слайду 21

Хрестоносці вперше захопили Єрусалим. А) 1096 р. Б) 1204 р. В) 1291 р. Г) 1302 р. А) 1096 р.6 б.

Номер слайду 22

Поясніть слово. Валькірії Небесні посланниці Одіна, які забирали душі сміливих вікінгів8 б.

Номер слайду 23

Що зображено на малюнках?8 б. Генеральні штати

Номер слайду 24

Завоювання Константинополяхрестоноцями було: А) 1096 р. Б) 1204 р. В) 1291 р. Г) 1302 р. Б ) 1204 р.

Номер слайду 25

Гра для капітанів команд. Потрібно вгадати за спочатку за характеристикою , а потім і портретом про якого діяча йдеться . Правильна відповідь – 10 б. Якщо відповідь неправильна – всі зароблені бали втрачаються на користь суперників навпіл. Починає обирати капітан команди , в якої більше балів

Номер слайду 26

https://youtu.be/Ln. Sh. Fdt7u. Ow

Номер слайду 27

Категорії діячів:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}“Диво світу ”Жадібний фальшиво-монетник. Налякав в себе в країні “Страшним судом” Наймогутніший громадянин Боровся з данцями, віддав їм частину своєї земліПобував в “країні винограду”

Номер слайду 28

Лейф Еріксон (Щасливий)

Номер слайду 29

Філіп IV Красивий

Номер слайду 30

Альфред Великий

Номер слайду 31

Козимо Медічі

Номер слайду 32

Фрідріх ІІ

Номер слайду 33

Вільгельм І Завойовник

Номер слайду 34

Кращий знавець карти. Кривдік Григорій Васильович ©

Номер слайду 35

Умови конкурсу: 1) Від кожної команди вибираються по одному учаснику. Вони повинні А) скласти на швидкість карту (Переможцю оцінка –5 балів). Б) дати назву карті (10 балів). Команда може допомогти, якщо відповідь неправильна, але тоді нараховується лише 5 б. В) Розпочинаємо з початком аудіофрагменту

Номер слайду 36

1231 – Столітня війна, 2- походи вікінгів , 3 – Хрестові походи

Номер слайду 37

Команди отримують однакові кросворди, потрібно за визначений час їх розв’язати. Після закінчення часу – на екрані будуть правильні відповіді . Перед цим команди обмінюються кросвордами і перевіряють один одного . Одне правильне слово – 5 балів. Розв’яжіть кросворди

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Міні-турнір. Потрібно якомога гарно, аргументовано і вірно дати відповідь на питання із запропонованих тем , а також «стати противником» іншій команді. Під час обговорення завдання в ньому беруть участь «Доповідач», «Опонент», «Рецензент». Команда яка набрала найбільшу кількість балів під час гри пропонує будь – якій команді на свій розсуд зробити «доповідь».

Номер слайду 40

1. «Хрестові походи : благородна справа чи прагнення наживи?»2. «Велика хартія вольностей: початок парламентаризму чи спосіб боротьби з королівською владою?3. «Грабіжницькі походи вікінгів та їх успіх: збіг обставин , життя і релігія вікінгів чи слабкість жертв?”Д) 15 б. О) – 10 б. Р) – 5 б.

Номер слайду 41

Я зрозумів , що в Середньовіччі в країнах Європи….Європейські країни в Середньовіччі…Підсумок уроку

zip
Додано
20 березня 2019
Переглядів
3007
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку