Все про компетентнісно орієнтоване завдання: як його створити?

Про матеріал
Компетентнісно орієнтовані завдання мають властиву для них конструкцію, тобто вони повинні містити такі складові:...
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Все про компетентнісно орієнтоване завдання: як його створити?ЖАННА ТОВСТІК

Номер слайду 2

2.4 При виконанні завдань ІІІ рівня студенти повинні продемонструвати не лише репродуктивні знання, а й вміння використовувати набуті знання для вирішення практично спрямованих завдань. Завдання повинні мати професійне (фахове) спрямування і вимагати від студентів не лише відтворення знань окремих тем і розділів навчальної дисципліни, а їх інтегроване застосування. Важливо! Завдання ІІІ рівня мають бути компетентнісно орієнтованими.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Компетентнісно орієнтовані завдання мають властиву для них конструкцію, тобто вони повинні містити такі складові:мотивацію (стимул), що підводить до проблеми, зацікавлює та мотивує до розв’язання;інформацію — набір відомостей, які потрібні або можуть стати в пригоді в ході пошуку правильної відповіді. При цьому часто як у стимулі, так і в інформації можуть міститися надлишкові відомості, непотрібні для розв’язування, хоча для деяких завдань ці компоненти неможливо розділити;сформульоване запитання/проблема — власне завдання, пояснення того, що необхідно зробити;критерії оцінювання відповіді — набір характеристик, що визначають правильність, доцільність і відповідність отриманого результату поставленому завданню. Які складові компетентнісно орієнтованого завдання?

Номер слайду 5

Як укласти компетентнісно орієнтоване завдання?Потрібно визначитися з тематикою завдання. 01 Далі необхідно знайти цікаву історію на задану тему. Це може бути текст, цитата, діаграма, схема, таблиця, інфографіка.02 Тепер час сформулювати власне запитання: що саме і як ви будете запитувати у вашому завданні. Воно має стосуватися наведеної цитати, а відомостей у ній має вистачити для формулювання чи обрання правильної відповіді. Критерій оцінювання0304

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

3. Першовідкривач пеніциліну Александер Флемінг у своїй нобелівській лекції говорив: «Прийдуть часи, коли будь-хто зможе купити пеніцилін у магазині. Виникає небезпека того, що необізнана людина може вжити замалу дозу ліків і вивести таким способом мікробів, стійких до пеніциліну. Ось гіпотетична ілюстрація. У містера X захворіло горло. Він купує пеніцилін і вживає його недостатньо, щоб убити стрептококів, але достатньо, щоб навчити їх протистояти пеніциліну. Потім він заражає свою дружину. Місіс Х захворіла на пневмонію і лікується пеніциліном. Оскільки стрептококи вже стійкі до пеніциліну, лікування не вдається. Місіс X помирає. Хто відповідає за смерть місіс X? Її чоловік, тому що він своїм недбалим вживанням пеніциліну змінив природу мікроба». Обираємо тему. Мотивація/ Інформація. Питання /проблема. Критерій оцінювання2. Виробництво антибіотиків є важливою галуззю фармацевтичної індустрії, а їх вживання необхідне для боротьби з бактеріальними інфекціями. Профілактика і боротьба з бактеріальними інфекціями4. Яку мораль вивів дослідник із цих слів?А Під час лікування пневмонії використовуйте замість пеніциліну інші антибіотики. Б Містера Х потрібно судити й заборонити купувати пеніцилін. В Якщо ви вживаєте пеніцилін, використовуйте його в достатній кількості. Г Місіс Х можна було врятувати, лікуючи іншим способом. Д Ніколи не потрібно хворе горло лікувати пеніциліном.

Номер слайду 14

1932 року Леся Курбаса через політичні переслідування зреклися його друзі, режисера вигнали з театру. У цей же період Лесь Курбас допомагав Соломону Міхоелсу в роботі над створенням образу. Про який образ ідеться?Тут показається, як можна, міркуючи, дійти правильної відповіді, не спираючись лише на знання. Курбас ставив п’єсу «Король Лір» неначе про себе, адже від шекспірівського героя так само відвернулися близькі люди, він втратив королівство.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Компетентнісно орієнтовані завдання є чудовим способом перевірки рівня сформованості предметних та загальних компетентностей, наприклад, інформатичної чи екологічної. Але роллю контролю їхня функція не обмежується: вони неабияк мотивують на початку заняття. Крім того, такі завдання можуть стати захопливою вправою для групової роботи, а їхнє створення — чудовим навчальним проєктом, що сприятиме не лише вивченню нового матеріалу, а й закріпленню вже відомого.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
28 травня
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку