Олімпіади та інші предметні змагання є одним з мотиваторів до більш глибокого вивчення предмету, згуртування колективу з однаковими інтересами і допомагає реалізуватися кожного окремо.
Всеукраїнські інтернет -конкурси як засіб виявлення і розвитку в учнів творчих здібностей, інтересу до наукової діяльності.
Номер слайду 2
Олімпіади – це один із способів залучити учнів до активної навчальної діяльності, мотивувати їх на успіх, загартовувати характер та відкривати нові здібності. Уже минули ті часи, коли участь в олімпіаді брали лише відмінники, відтепер спробувати свої сили може кожен охочий..
Номер слайду 3
Олімпіади та інші предметні змагання є одним з мотиваторів до більш глибокого вивчення предмету, згуртування колективу з однаковими інтересами і допомагає реалізуватися кожного окремо. Дитина, яка часто змагається на олімпіадах психологічно більше готова до ЗНО, бо має навички роботи 3-4 годин і зібраності в певний момент часу. Це не тільки навчання, а ще й об'єднання молоді в країні.
Номер слайду 4
Олімпіади та участь у них буде корисною і сприятиме особистісному росту учнів та зміцненню впевненості в собі, якщо:1. Участь буде добровільною, а не добровільно-примусовою. Хотіти має, передусім учень, а не вчитель. Учитель може запропонувати і має бути готовим пояснити, навіщо це потрібно учневі. Жодних «більше нікому, тільки на тебе вся надія» і т.д. Це маніпуляція, яка нічого, крім відрази, не викличе. І, як наслідок, надовго відіб'є бажання здійснювати такі освітні подвиги.2. Не зациклюватися на результаті, а насолоджуватися процесом. Допоможе правильна підготовка і зміна ролі вчителя з цербера на наставника/ментора/коуча.
Номер слайду 5
Правильна підготовка – це:1. Визначення точки старту (де ми є зараз? який рівень підготовки в учня? його сильні сторони і зони ризику?); 2. Очікуваний результат і ключові критерії його досягнення (чого ми хочемо? як дізнаємось, що отримали бажане?). Можна прописати в трьох форматах: мінімум, оптимальний результат і найкращий з усіх можливих;3. Які дії приведуть до очікуваного результату? Що нам для цього потрібно? (Ресурси)4. Що може завадити? (Перешкоди) Як себе підтримати, коли щось піде не так?;5. Чим себе потішити після олімпіади?
Номер слайду 6
Візуалізація процесу підготовки і посування допоможе перетворити його на гру і знизити градус тривожності.1. Якісний зворотній зв'язок учневі за результатами олімпіади. Важливо показати учневі його ріст. Питання, які допоможуть це зробити:2. З чого ми стартували? 3. Куди прийшли? 4. На скільки за школою від 1 до 10 тобі подобається отриманий результат?5. Що тобі вдалося в процесі підготовки та під час олімпіади?6. Над чим варто попрацювати? Що покращити?7. Що потрібно зробити, щоб на наступній олімпіаді перевершити цьогорічний результат?