Всеукраїнські інтернет -конкурси як засіб виявлення і розвитку в учнів творчих здібностей, інтересу до наукової діяльності.

Про матеріал
Олімпіади та інші предметні змагання є одним з мотиваторів до більш глибокого вивчення предмету, згуртування колективу з однаковими інтересами і допомагає реалізуватися кожного окремо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Всеукраїнські інтернет -конкурси як засіб виявлення і розвитку в учнів творчих здібностей, інтересу до наукової діяльності.

Номер слайду 2

Олімпіади – це один із способів залучити учнів до активної навчальної діяльності, мотивувати їх на успіх, загартовувати характер та відкривати нові здібності. Уже минули ті часи, коли участь в олімпіаді брали лише відмінники, відтепер спробувати свої сили може кожен охочий.. 

Номер слайду 3

Олімпіади та інші предметні змагання є одним з мотиваторів до більш глибокого вивчення предмету, згуртування колективу з однаковими інтересами і допомагає реалізуватися кожного окремо. Дитина, яка часто змагається на олімпіадах психологічно більше готова до ЗНО, бо має навички роботи 3-4 годин і зібраності в певний момент часу.  Це не тільки навчання, а ще й об'єднання молоді в країні.

Номер слайду 4

Олімпіади та участь у них буде корисною і сприятиме особистісному росту учнів та зміцненню впевненості в собі, якщо:1. Участь буде добровільною, а не добровільно-примусовою. Хотіти має, передусім учень, а не вчитель. Учитель може запропонувати і має бути готовим пояснити, навіщо це потрібно учневі. Жодних «більше нікому, тільки на тебе вся надія» і т.д. Це маніпуляція, яка нічого, крім відрази, не викличе. І, як наслідок, надовго відіб'є бажання здійснювати такі освітні подвиги.2. Не зациклюватися на результаті, а насолоджуватися процесом. Допоможе правильна підготовка і зміна ролі вчителя з цербера на наставника/ментора/коуча.

Номер слайду 5

Правильна підготовка – це:1. Визначення точки старту (де ми є зараз? який рівень підготовки в учня? його сильні сторони і зони ризику?); 2. Очікуваний результат і ключові критерії його досягнення (чого ми хочемо? як дізнаємось, що отримали бажане?). Можна прописати в трьох форматах: мінімум, оптимальний результат і найкращий з усіх можливих;3. Які дії приведуть до очікуваного результату? Що нам для цього потрібно? (Ресурси)4. Що може завадити? (Перешкоди) Як себе підтримати, коли щось піде не так?;5. Чим себе потішити після олімпіади?

Номер слайду 6

Візуалізація процесу підготовки і посування допоможе перетворити його на гру і знизити градус тривожності.1. Якісний зворотній зв'язок учневі за результатами олімпіади. Важливо показати учневі його ріст. Питання, які допоможуть це зробити:2. З чого ми стартували? 3. Куди прийшли? 4. На скільки за школою від 1 до 10 тобі подобається отриманий результат?5. Що тобі вдалося в процесі підготовки та під час олімпіади?6. Над чим варто попрацювати? Що покращити?7. Що потрібно зробити, щоб на наступній олімпіаді перевершити цьогорічний результат?

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
22 березня 2023
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку