Всі професії важливі.

Про матеріал
Сформулювати уявлення учнів про різноманітність професій,їх роль у житті людей,сприяти повазідо роботи людей будь-якої професії.
Перегляд файлу

 Я досліджую світ 2 клас

             Урок

Тема: Усі професії важливі.

Мета: Сформулювати уявлення учнів  про різноманітність професій,їх роль у житті людей,сприяти формуванню та розвитку навчальних та інформаційних навичок молодших школярів.розвитку комунікативної культури,мислення,уваги,спостереження,усвідомити  цінність спільної діяльності учнів,сприяти повазі до роботи людей будь –якої професії .

Обладнання: Силует сонця, фотографії професій, папка -     дослідження, прислів’я, "дерево побажань".

 1. Організація класу

Наш відпочинок закінчується

Робота починається.

 Будемо ми  наполегливо трудитись,

Щоб чомусь навчитись.

2. Створення мотиваційного поля.

Уч: Сонце з магічними променями дивилося на наш урок. Вони допоможуть нам з’ясувати тему нашого уроку. Перед вами на столі лежать картинки. Я загадую  загадку,  а ви прикріплюєте потрібну картину до промінчика  сонця.

1) Він навчає дітей

Читати та писати

Любити  природу,

Похилих людей поважати. (Вчитель)

2)  Біля ліжка хворого хто сидить?

І як лікуватись він  усім говорить.

Хто хворий- він запропонує краплі прийнять.

Тому, хто  здоровий, дозволить  погулять. (Лікар)

3) Цілий день сьогодні  шию

 Одягла я  всю родину.

 Почекай, трішки, кішко,

 Будуть і тобі панчішки! (швачка)

4)  Є у мене  олівець,

Кольорова  гуаш

Акварель, палітра, пензлик

І щільний папір,

А також молберт -триножик,

Тому що я .... (Художник)

 

5)У  цієї  чарівниці,

У цієї художниці,

Не пензлі та фарба

 А гребінець і ножиці.

Вона володіє

Таємничою силою:

До кого  торкнеться

Прекрасним  той  обернеться. (перукар)

На променях  сонця з'явилися картинки  професій людей.

3) Самовизначення  діяльності.

Уч.Як можна назвати ці слова по другому: лікар, швачка, вчитель, художник, перукар?

Д: Це професії людей.

Уч: Як ви думаєте, тема нашого уроку, яка?

Ми формулюємо  цілі нашого уроку:

• дізнаємося, що таке професія;

• розширити знання про різноманітність професій;

• визначити  роль професій у житті людей.

4) Робота з тлумачним  словником .

Уч: Як ви думаєте, що таке професія?

Д: Це робота, яку обирають люди.

Ми звертаємось до тлумачного  словника. Учень  читає визначення.

5) Історії дітей про професії батьків

Уч: На землі багато професій

 І кожна важлива.

 Рішай, мій друже, ким тобі  бути.

 Зрештою, у нас є одне життя.

 Є близько 40 000 професій. Можна вибрати професію,яка вам подобається.

 Ми створили книгу "Професії наших батьків". Ми бачимо деякі сторінки з нашої книги на дошці. Діти говорять про професії батьків.

Уч.: Усі зобов'язані працювати, бо вам потрібно  освоїти якусь професію. Вибір важливий. Якщо професія обрана на ваш смак, то людина працює із задоволенням і радує себе і навколишніх людей.

6) Гра "Зберіть прислів'я". Робота в парах.

Існує багато прислів’їв  про працю. Необхідно поєднати початок і кінець прислів’я.

Діло Майстра (боїться).

Праця людину годує, (а лінь марнує).

Без труда не витягнеш (рибку із ставу).

Закінчив діло.  ( гуляй сміло).

7) Музична  фізхвилинка.

8) Робота в групах.

Уч.: Кожен з вас тепер буде дослідником. Для цього ми поділимося на групи (за інтересами). Діти повторюють правила роботи в групах. Ми будемо працювати під девізом:

Разом  не складно,

Разом не тісно,

Разом легко

І завжди інтересно.

Для роботи нам може знадобитися папка -дослідник.

1 група працює в медичному кабінеті, дізнається про професію шкільної медсестри.

Група 2 займається бібліотекою, дізнається про професію бібліотекаря.

3 група працює на уроці з темою "Рідкісні професії".

Крім того,  учні розказують про свої проекти, показують важливість та значення професії.

9) Сценка: "Всі професії потрібні, всі професії важливі"

Актори: автор, пожежник, поліцейський, лікар, продавець, будівельники, зайчики, кухар, швачка

Реквізит: будинок, діти одягнені в костюми, в руках атрибути за професією

Автор: У будинку навпроти -пожежа

 Раптом хтось побачив пожежу з вікна.

 "Врятуйте,врятуйте"- всі голосно кричали

 Потім 01 - Номер пожежної набрали.

Пожежник: Не бійтеся, Зайчики, я допоможу

Рукав пожежний до вас дотяну.

Я борюся з вогнем

Зараз  все водою заллєм.

 Автор: І тут швидка допомога вже поспішає - 03

 Лікар: Що це тут?

 Там зайчики ... Подивіться!

Після пожежі всіх зайчиків  рятуєм,

 Йодом намажем, бинтом забинтуєм.

Поліцейський: А я приїзжаю на номер – 02.

Коли з вами трапиться біда

Назавжди запам’ятайте,зайки,

Не можна з сірниками грати!

Автор: А тепер що зайкам робити?

 Де жити і де грати?

 Можливо, будівельникам доведеться зателефонувати?

 Автор: Найкращі працівники –будівельники.

 Будівельники: Допоможемо  побудувати, прибити,по- фарбувати.

 Щоб у вас все було в будинку прекрасно.

 Автор: Знову Зайчики  сумні. У чому справа?

 Зайчик: Зрештою, все в нашому будинку згоріло

 Всі іграшки ... в  що грати?

 Ходімо до магазину купляти!

 Продавець: Привіт, Зайки!

 Що сталося, хлопці?

 Зайчик: Ми взяли сірники в татка

 І в вогні поранили лапки.

 Іграшки у вогні згоріли.

  Продавець, допоможи в цьому ділі.

Продавець: Візьміть іграшки та знайте

 Охайно з ними грайте!

Автор: А швачка з  тканини шиє штори  для зайчиків.

 Швачка:  Щоб  красиві  вікна стали  в кімнаті у  хлопчиків.

Автор: Ну, ось новосілля ...

Зайчик: І всі, хто допомагав нам у біді, хочуть прийти сюди!

Кухар: Я для всіх нажарив котлет,

 Приготував  вінегрет,

 Всі  до столу швидше ступайте

 Частування приймайте!

 Автор: Ви бачите: Зайчики знову сміються

 Як важливо на допомогу позвать :

 Поліцію  та пожежників,

 Швачку і Будівельників.

 У біді, зайчики, вам допомогти

 Всі були готові!

 А ви, хлопці,  швидше підростайте

 Із моря професій свою вибирайте.

 Мораль нашої сценки була така:

Людині без професії прожить  ніяк не можна !!!

10. Результат. Роздуми.

На дошці картини  з видом нашого міста. У кожного зірки. З одного боку, напишіть прізвище, ім'я, а з іншого, хто хотів би ким  стати і прикріпити зірки до картин. Можливо, багатьом з вас доведеться працювати в майбутньому в нашому місті.

docx
Додано
11 листопада
Переглядів
43
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку