Я досліджую світ. 2 клас. Діагностувальна робота. Тема 4. Спільнота (Підручник О. Козак, О.Волощенко, Г.Остапенко)

Про матеріал
Комплексна діагностувальна робота з «Я досліджую світ» для 2 класу (малюнки з інтернету, набір тексту власний) для четвертої теми місяця на основі тексту книги місяця за підручником О. Козак, О.Волощенко, Г.Остапенко), з якою пов’язані усі завдання. Разом із тим зміст завдань передбачає перевірку вмінь правильно знайти інформацію, відповісти на запитання, поставити запитання, перекодувати інформацію в таблиці, схемі тощо. Робота містить два варіанти (1 - для дітей з достатнім рівнем читацьких вмінь, 2 - для дітей, які мають проблеми з читанням)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота  № 4

Я досліджую світ. 2 клас. Тема 4. Спільнота. Варіант 1

 

Прізвище і ім’я___________________________  дата ______________

  1. https://svitdovkola.org/images/2/lessons/medova-kazka.jpgПригадай твір Василя Тибеля «Медова казка». Познач істинні твердження:
  • У казці автор розповідає про роботу спільноти — бджолиної сім’ї.
  • Це казкова оповідь про різні види меду.
  •  Автор намагається пояснити, як можна застосовувати мед.
  • Бджоли не лише дають людям мед, а й запилюють рослини.
  •  Письменник хоче, аби ми любили й цінували бджіл і усю природу.
  • З цієї книжки ми дізналися, що добро не просто перемагає зло, а й дає йому шанс виправитися та стати добром.
  1.  Чи може людина належати одразу до кількох спільнот? Вибери і підкресли лише один варіант:

А) Звичайно може.

Б) Ні, однозначно не може.

В) Не знаю.

  1. Як називається основний закон нашої держави?

___________________________________________________________

  1.  Познач  що ти робиш для того, щоб ефективно працювати в групі?

 Я не підвищую голосу під час обговорення, прислухаюся до думок інших.

  Я сварюся з однокласниками.

  Я контролюю свої емоції і поважаю однокласників.

  Я краще зроблю завдання сам, тому не хочу працювати з іншими. 

  Я беру на себе відповідальність.

  1. Встанови відповідність між твариною і спільнотою:

 

Коні *                                   *  рій

Лелекі  *                               * зграя

Бджоли *                              * табун

  1. Познач, хто не комаха. Обведи.

https://svitdovkola.org/images/2/lessons/khto-ne-komakha.jpg

 

  1. Наприкінці року другокласники обговорювали новорічні плани. Вони провели опитування і свої ідеї записали в таблицю. Вибери істинні твердження:

 

https://svitdovkola.org/images/2/lessons/yds2_zosh_diag_18_1.jpg

  1. Бджуля на Новий рік подарувала друзям баночку меду. Джмелик з Кусею у відповідь надіслали електронне повідомлення, але припустилися трьох помилок. Знайди і виправ їх. https://svitdovkola.org/images/2/lessons/yds2_zosh_diag_21_8.jpg

Самооцінювання

Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль       докладено?

                                                    

Оцінювання

_______________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Діагностувальна робота  № 4

Я досліджую світ. 2 клас. Тема 4. Спільнота. Варіант 2

 

Прізвище і ім’я___________________________  дата ______________

  1. https://svitdovkola.org/images/2/lessons/medova-kazka.jpgПригадай твір Василя Тибеля «Медова казка». Познач істинні твердження:
  • У казці автор розповідає про роботу спільноти — бджолиної сім’ї.
  • Це казкова оповідь про різні види меду.
  • Автор намагається пояснити, як можна застосовувати мед.
  • Бджоли не лише дають людям мед, а й запилюють рослини.
  •  Письменник хоче, аби ми любили й цінували бджіл і усю природу.
  • З цієї книжки ми дізналися, що добро не просто перемагає зло, а й дає йому шанс виправитися та стати добром.
  1.  Чи може людина належати одразу до кількох спільнот? Вибери і підкресли лише один варіант:

А) Звичайно може.

Б) Ні, однозначно не може.

В) Не знаю.

  1. Як називається основний закон нашої держави?

___________________________________________________________

  1.  Познач  що ти робиш для того, щоб ефективно працювати в групі?

 Я сварюся з однокласниками.

  Я не підвищую голосу під час обговорення, прислухаюся до думок інших.

  Я краще зроблю завдання сам, тому не хочу працювати з іншими. 

  Я контролюю свої емоції і поважаю однокласників.

  Я беру на себе відповідальність.

  1. Встанови відповідність між твариною і спільнотою:

 

Коні *                                   *  рій

Шпаки *                               * зграя

Бджоли *                              * табун

  1. Познач, хто не комаха. Обведи.

https://svitdovkola.org/images/2/lessons/khto-ne-komakha.jpg

 

  1. Другокласники провели опитування і свої ідеї записали в таблицю. Вибери істинні твердження:

 

https://svitdovkola.org/images/2/lessons/yds2_zosh_diag_18_1.jpg

  1. Знайди і виправ три помилки у повідомленні. https://svitdovkola.org/images/2/lessons/yds2_zosh_diag_21_8.jpg

Самооцінювання

Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль       докладено?

                                                    

Оцінювання

_______________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

docx
Додано
14 вересня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку