Діагностувальна робота № 4
Я досліджую світ. 2 клас. Тема 4. Спільнота. Варіант 1
Прізвище і ім’я___________________________ дата ______________
-
Пригадай твір Василя Тибеля «Медова казка». Познач істинні твердження:
-
У казці автор розповідає про роботу спільноти — бджолиної сім’ї.
-
Це казкова оповідь про різні види меду.
-
Автор намагається пояснити, як можна застосовувати мед.
-
Бджоли не лише дають людям мед, а й запилюють рослини.
-
Письменник хоче, аби ми любили й цінували бджіл і усю природу.
-
З цієї книжки ми дізналися, що добро не просто перемагає зло, а й дає йому шанс виправитися та стати добром.
-
Чи може людина належати одразу до кількох спільнот? Вибери і підкресли лише один варіант:
А) Звичайно може.
Б) Ні, однозначно не може.
В) Не знаю.
-
Як називається основний закон нашої держави?
___________________________________________________________
-
Познач що ти робиш для того, щоб ефективно працювати в групі?
Я не підвищую голосу під час обговорення, прислухаюся до думок інших.
Я сварюся з однокласниками.
Я контролюю свої емоції і поважаю однокласників.
Я краще зроблю завдання сам, тому не хочу працювати з іншими.
Я беру на себе відповідальність.
-
Встанови відповідність між твариною і спільнотою:
Коні * * рій
Лелекі * * зграя
Бджоли * * табун
-
Познач, хто не комаха. Обведи.
-
Наприкінці року другокласники обговорювали новорічні плани. Вони провели опитування і свої ідеї записали в таблицю. Вибери істинні твердження:
-
Бджуля на Новий рік подарувала друзям баночку меду. Джмелик з Кусею у відповідь надіслали електронне повідомлення, але припустилися трьох помилок. Знайди і виправ їх.
Самооцінювання
Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль докладено?
Оцінювання
_______________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Діагностувальна робота № 4
Я досліджую світ. 2 клас. Тема 4. Спільнота. Варіант 2
Прізвище і ім’я___________________________ дата ______________
-
Пригадай твір Василя Тибеля «Медова казка». Познач істинні твердження:
-
У казці автор розповідає про роботу спільноти — бджолиної сім’ї.
-
Це казкова оповідь про різні види меду.
-
Автор намагається пояснити, як можна застосовувати мед.
-
Бджоли не лише дають людям мед, а й запилюють рослини.
-
Письменник хоче, аби ми любили й цінували бджіл і усю природу.
-
З цієї книжки ми дізналися, що добро не просто перемагає зло, а й дає йому шанс виправитися та стати добром.
-
Чи може людина належати одразу до кількох спільнот? Вибери і підкресли лише один варіант:
А) Звичайно може.
Б) Ні, однозначно не може.
В) Не знаю.
-
Як називається основний закон нашої держави?
___________________________________________________________
-
Познач що ти робиш для того, щоб ефективно працювати в групі?
Я сварюся з однокласниками.
Я не підвищую голосу під час обговорення, прислухаюся до думок інших.
Я краще зроблю завдання сам, тому не хочу працювати з іншими.
Я контролюю свої емоції і поважаю однокласників.
Я беру на себе відповідальність.
-
Встанови відповідність між твариною і спільнотою:
Коні * * рій
Шпаки * * зграя
Бджоли * * табун
-
Познач, хто не комаха. Обведи.
-
Другокласники провели опитування і свої ідеї записали в таблицю. Вибери істинні твердження:
-
Знайди і виправ три помилки у повідомленні.
Самооцінювання
Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль докладено?
Оцінювання
_______________________________________________________________________
__________________________________________________________________________