Я досліджую світ.2 клас Тема уроку:Тварини восени.

Про матеріал
Тварини восени. Мета:ознайомити учнів із життям звірів восени, зі змінами, що відбуваються в їхньому житті, розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати, збагачувати словниковий запас учня, виховувати шанобливе ставлення до природи, бажання оберігати тварин, формування ключових компетентностей (спілкування державною мовою, уміння навчатися впродовж життя), компетентності в природничих науках і технологіях.
Перегляд файлу

Укрок:Я  досліджую світ

2-В клас

Жовтень 2023

Тварини восени. Тварини восени.

Мета:ознайомити учнів із життям звірів восени, зі змінами, що відбуваються в їхньому житті, розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати, збагачувати словниковий запас учня, виховувати шанобливе ставлення до природи, бажання оберігати тварин, формування ключових компетентностей (спілкування державною мовою, уміння навчатися впродовж життя), компетентності в природничих науках і технологіях.

Обладнання: ілюстрації тварин, відеоролик, пісня, картки для індивідуальної роботи.

Освітні галузі: природнича, мовно-літературна, інформатична

Хід уроку

Лісом осінь походила –
Все навкруг позолотила.
Залишила лиш ялинку
Їжачкові на хатинку.

  1. Ранкове коло

Вітання. Вправа «Емоційне налаштування» (5хв)

Мета: створити позитивний емоційний настрій, згуртувати дітей.

Діти стають у коло і вітають сьогоднійшній день.

 

1.1.Гра “In the zoo”(емоціне налаштування)

 

Сідають на місця.

-Дерево настрою.(клеють листочки відповідний колір до настрою.

 

1.2.Фенелогічна хвилинка

 

Гра “Синоптик”

-Яка зараз пора року?

-Який місяць?

-Який день тижня?

-Яке число?

-Що можемо сказати про температуру повітря?

-Чи були і є опади?

-Який стан неба?

Вступна частина

Актуалізація опорних знань

  1.  Вправа «Коло асоціацій»

Із якими словами (подіями, явищами, кольорами, предметами) можна асоціювати (поєднати) слово Осінь.

(на дошці слово осінь, вчитель прикріплює за відповідями учнів зображення листочка, дощика, хмарки, урожаю, …)

  1. Повідомлення теми та мети уроку

-         Діти, сьогодні ми будемо говорити не лише про осінь, а  поговоримо про те, як живуть тварини восени.

-         А  про яких саме, дізнатись вам допоможе казка.

         Жила-була красуня Осінь. Нечутно ходила вона лісом, за всім спостерігала. Чи всі звірята готові до зими? Може ще хтось вважає, що повернеться тепле літечко і не потрібно готуватися до зими?

              Лисиця та вовк доповіли їй, що готові до зими. Їхнє хутро стало більш густим та пухнастим і їм злі морози не страшні. Ось і зайченята поспішають перевдягнути шубки. Лісова білочка показала осінній господині запаси горіхів, жолудів, грибів, які дбайливо сховала у дупло. Неподалік ведмежа сімейка закінчувала облаштовувати барліг. Маленькі ведмежата в ньому не замерзнуть. Нірка їжачка не така велика, але надійна. Та він проспить в ній до весни. А багато птахів змушені збиратися у вирій. Такі ,як :ластівки,шпаки,лелеки,солов”ї. Такі птахи називаються перелітні.Птахи,які зимують :Сойки,сороки,галки,дятли. Осілі птахи або можна ще сказати зимуючі,які ближче переселяються до осель людей.

          Радіє красуня Осінь, що всі готові до зими.

Гімнастика для очей .

-Перед тим,як почнемо обговорення давайте трішки дамо відпочити нашим оченятам.

- Які тварини згадані у казці?

- Як підготувалися до зими заєць, вовк і лисиця?

- Хто збирається проспати до весни?

- Чи потребують птахи взимку допомоги людей?

 

Робота в групах. Гра «Нагодуй тваринку».

Діти об’єднуються у групи. Кожна група витягує картку із зображенням тварини (кабан,ведмідь,білка, заєць, лисиця). Учням потрібно розповісти, чим би вони пригостили цю тваринку, якщо б вона завітала до них в гості взимку.

4.Робота в зошиті.

-Тепер пропоную попрацювати в робочому зошиті.В нас є цікаве завдання повязане з птахами.Розмалюйте птахів,які відлітають в теплі краї.

Заключна частина. Рефлекс

– Які осінні турботи людей ви запам’ятали?

 – Які з осінніх турбот вам подобаються?

– Які ознаки осені ви знаєте?

– Які тварини впадають в сплячку, а які ні?

– Які птахи відлітають у вирій, а які ні?

 – Як готуються тварини і птахи до зими?

 

 

docx
Додав(-ла)
Мележик Марина
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 лютого
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку