Я досліджую світ. 3 клас. Діагностувальна робота. Тема 3. Чарівні перетворення. (Підручник О. Козак, О.Волощенко, Г.Остапенко)

Про матеріал

Комплексна діагностувальна робота з «Я досліджую світ» для 3 класу (малюнки з інтернету, набір тексту власний) для третьої теми місяця за підручником О. Козак, О.Волощенко, Г.Остапенко). Зміст завдань передбачає перевірку вмінь правильно знайти інформацію, відповісти на запитання, перекодувати інформацію в таблиці, поділитися власним досвідом тощо. Робота містить два варіанти.

Перегляд файлу

Діагностувальна робота  № 3.      Я досліджую світ. 3 клас

Тема 3. Чарівні перетворення. Варіант 1

Прізвище і ім’я___________________________  дата ______________

  1. Разом з  жевжиками ми побували в 4 областях. Які об’єкти тебе зацікавили в них найбільше? Запиши:

Закарпатська   ________________________________________________________.

Запорізька   __________________________________________________________.

Івано - Франківська   __________________________________________________.

Київська   __________________________________________________________.

  1.    Жевжики побували на Говерлі. Якщо сім’я, що проживає в Ужгороді, з 4 осіб  запланувала підкорити Говерлу, їм треба доїхати спочатку до Ворохти. Розглянь розклад руху автобусів?  

 

Ужгород  - Ворохта

Час

відправлення

Час

прибуття

Ціна,

грн

К – ть

вільних місць

04:30

13:20

500

8

06:20

15:30

510

6

07:35

16:45

510

5

07:50

17:10

520

0

08:20

17:50

520

1


Дай відповіді на запитання:

  •          Скільки часу сім’я  буде в дорозі, якщо виїдуть о 7 год 35 хв?_______________
  •          Який маршрут варто обрати, щоб заощадити гроші? _______________________
  •          Який маршрут не можна вибрати і чому? _________________________________
  1. Розглянь речі, які родина приготувала для подорожі. Обведи ті, що треба взяти обов’язково, коли будуть підніматися на Говерлу.

      

  

 

  1.             Під час дослідів і експериментів ми спостерігали за властивостями повітря і води. Запиши їх, користуючись словами з довідки (змінюй форму слова за потреби):

Властивості повітря

Властивості води

 

 

 

 

 

 

 

 

  Довідка: прозорий, безбарвний, не має запаху,існує в трьох станах,  погано проводить тепло,добре проводить сонячні промені, займає простір в навколишньому світі, можна стиснути, розчиняє речовини, об’єкт неживої природи, текучий, не має власної форми.

  1. Хоча жевжики дуже боялися води, але їм було цікаво, як вона постійно переходить з одного стану в інший. Запиши, за якої умови (нагрівання чи охолодження) це відбувається:

вода - _________________________ - лід

вода - ________________________ - пара

лід - _________________________ - вода

пара - _______________________ - вода


Коли тобі доводилося на власному досвіді це бачити? Як це відбувалося?

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

  1. Жевжики побачили, що українці використовують опале листя. Запиши кілька варіантів, як можна з користю використати опале листя:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Поміркуй, яких умінь ти набув/ набула, вивчаючи тему «Чарівні перетворення» і про що дізнався/ дізналася:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________

Самооцінювання

Шкала болю - DoctorThinking

NPS, CSI, CLI, CES, CSAT . Метрики для анализа лояльности клиента

Коментар вчителя

_________________________________________________________________________________

 

Діагностувальна робота  № 3.      Я досліджую світ. 3 клас

Тема 3. Чарівні перетворення. Варіант 2

Прізвище і ім’я___________________________  дата ______________

  1. Разом з  жевжиками ми побували в 4 областях. Які об’єкти тебе зацікавили в них найбільше? Запиши:

Запорізька ________________________________________________________.

   Закарпатська_______________________________________________________.

Івано - Франківська   __________________________________________________.

Київська   __________________________________________________________.

  1.    Жевжики побували на Говерлі. Якщо сім’я, що проживає в Ужгороді, з 4 осіб  запланувала підкорити Говерлу, їм треба доїхати спочатку до Ворохти. Розглянь розклад руху автобусів?  

 

Ужгород  - Ворохта

Час

відправлення

Час

прибуття

Ціна,

грн

К – ть

вільних місць

04:30

13:20

500

8

06:20

15:30

510

6

07:35

16:45

510

5

07:50

17:10

520

0

08:20

17:50

520

1


Дай відповіді на запитання:

  •          Скільки часу сім’я  буде в дорозі, якщо виїдуть о 8 год 20 хв?_______________
  •          Який маршрут варто обрати, щоб заощадити гроші? _______________________
  •          Який маршрут не можна вибрати і чому? _________________________________
  1. Розглянь речі, які родина приготувала для подорожі. Обведи ті, що треба взяти обов’язково, коли будуть підніматися на Говерлу.

      

  

 

  1.             Під час дослідів і експериментів ми спостерігали за властивостями повітря і води. Запиши їх, користуючись словами з довідки (змінюй форму слова за потреби):

Властивості води

Властивості повітря

 

 

 

 

 

 

 

 

  Довідка: прозорий, безбарвний, не має запаху,існує в трьох станах,  погано проводить тепло,добре проводить сонячні промені, займає простір в навколишньому світі, можна стиснути, розчиняє речовини, об’єкт неживої природи, текучий, не має власної форми.

  1. Хоч жевжики дуже боялися води, але їм було цікаво, як вона постійно переходить з одного стану в інший. Запиши, за якої умови (нагрівання чи охолодження) це відбувається:

вода - _________________________ - лід

вода - ________________________ - пара

пара - _______________________ - вода

лід - _________________________ - вода


Коли тобі доводилося на власному досвіді це бачити? Як це відбувалося?

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

  1. Жевжики побачили, що українці використовують опале листя. Запиши кілька варіантів, як можна з користю використати опале листя:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Поміркуй, яких умінь ти набув/ набула, вивчаючи тему «Чарівні перетворення» і про що дізнався/ дізналася:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________

Самооцінювання

Шкала болю - DoctorThinking

NPS, CSI, CLI, CES, CSAT . Метрики для анализа лояльности клиента

Коментар вчителя

_________________________________________________________________________________

docx
Додано
24 листопада
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку