Комплексна діагностувальна робота з «Я досліджую світ» для 3 класу (малюнки з інтернету, набір тексту власний) для третьої теми місяця за підручником О. Козак, О.Волощенко, Г.Остапенко). Зміст завдань передбачає перевірку вмінь правильно знайти інформацію, відповісти на запитання, перекодувати інформацію в таблиці, поділитися власним досвідом тощо. Робота містить два варіанти.
Діагностувальна робота № 3. Я досліджую світ. 3 клас
Тема 3. Чарівні перетворення. Варіант 1
Прізвище і ім’я___________________________ дата ______________
Закарпатська ________________________________________________________.
Запорізька __________________________________________________________.
Івано - Франківська __________________________________________________.
Київська __________________________________________________________.
Ужгород - Ворохта |
|||
Час відправлення |
Час прибуття |
Ціна, грн |
К – ть вільних місць |
04:30 |
13:20 |
500 |
8 |
06:20 |
15:30 |
510 |
6 |
07:35 |
16:45 |
510 |
5 |
07:50 |
17:10 |
520 |
0 |
08:20 |
17:50 |
520 |
1 |
Дай відповіді на запитання:
Властивості повітря |
Властивості води |
|
|
|
|
|
|
|
|
Довідка: прозорий, безбарвний, не має запаху,існує в трьох станах, погано проводить тепло,добре проводить сонячні промені, займає простір в навколишньому світі, можна стиснути, розчиняє речовини, об’єкт неживої природи, текучий, не має власної форми.
вода - _________________________ - лід
вода - ________________________ - пара
лід - _________________________ - вода
пара - _______________________ - вода
Коли тобі доводилося на власному досвіді це бачити? Як це відбувалося?
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________
Самооцінювання
Коментар вчителя
_________________________________________________________________________________
Діагностувальна робота № 3. Я досліджую світ. 3 клас
Тема 3. Чарівні перетворення. Варіант 2
Прізвище і ім’я___________________________ дата ______________
Запорізька ________________________________________________________.
Закарпатська_______________________________________________________.
Івано - Франківська __________________________________________________.
Київська __________________________________________________________.
Ужгород - Ворохта |
|||
Час відправлення |
Час прибуття |
Ціна, грн |
К – ть вільних місць |
04:30 |
13:20 |
500 |
8 |
06:20 |
15:30 |
510 |
6 |
07:35 |
16:45 |
510 |
5 |
07:50 |
17:10 |
520 |
0 |
08:20 |
17:50 |
520 |
1 |
Дай відповіді на запитання:
Властивості води |
Властивості повітря |
|
|
|
|
|
|
|
|
Довідка: прозорий, безбарвний, не має запаху,існує в трьох станах, погано проводить тепло,добре проводить сонячні промені, займає простір в навколишньому світі, можна стиснути, розчиняє речовини, об’єкт неживої природи, текучий, не має власної форми.
вода - _________________________ - лід
вода - ________________________ - пара
пара - _______________________ - вода
лід - _________________________ - вода
Коли тобі доводилося на власному досвіді це бачити? Як це відбувалося?
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________
Самооцінювання
Коментар вчителя
_________________________________________________________________________________