Тема: Стоп, віруси!
Як захиститися від вірусів?
Мета:
ХІД УРОКУ
1. Емоційне налаштування
1 |
Привітання — руханка-танок “Привіт, привіт” Почнімо урок із веселого танцю. Чи тільки так можна виконувати рухи, про які йдеться у пісні? Придумайте свій танок-руханку під цю пісеньку. |
2 |
Вправа “Башточка настрою” Оберіть цеглинку Лего, колір якої символізуватиме ваш настрій. Давайте побу- дуємо башточку настрою.
чити?
вся. |
2. Онлайн-вправа “Що ти знаєш про віруси”
|
Пригадайте, що ви знаєте про віруси. Дайте відповіді на запитання — оберіть із запропонованих варіантів один правильний. |
3. Повідомлення теми уроку
|
На минулому уроці ви дізналися, як віруси потрапляють в організм людини. А сьогодні ми з’ясуємо, як же захиститися від вірусів і вберегтися від захворюва- нь. |
4. Вправа “Істинні, хибні”
|
Щороку вчені відкривають нові штами вірусів. Усі хочуть знати, як від них убе- регтися — але інформація про це буває суперечливою, і її треба сприймати кри- тично. Визначте, які з висловлювань істинні, а які — хибні (зош., с. 6, завд. 1).
|
5. Вправа “Розкажи”
|
Довідайтеся, як виконали це завдання ваші однокласники та однокласниці. Чи однакові у вас відповіді? Чому? (зош., с. 6., завд. 2)
|
6. Вправа “Дізнайся”
|
Застуда (або ГРВІ — гостра респіраторна вірусна інфекція) — інфекційне захво- рювання вірусного походження, що уражає верхні дихальні шляхи — порожни- ну носа і рота, носоглотку і ротоглотку. Застуда супроводжується нежитем, болем у горлі та головним болем. За рік ми можемо кілька разів захворіти на застуду. Її спричиняють понад 200 різних вірусів. Найпоширеніший вірус застуди — риновірус.
|
7. Фізкультхвилинка “Зимова казка. Cвяткова руханка”
|
8. Вправа “Поясни”
|
Як же розірвати цей ланцюжок розповсюдження вірусу? Розгляньте схему і розкажіть, що можна зробити, щоб зупинити поширення застуди. Поясніть, чо- му потрібно дотримуватися саме таких правил.
|
9. Вправа “Розкажи”
|
Четвертокласники запросили до класу шкільну медсестру. Ось які поради вона дала дітям (підр., с. 10, завд. 1).
|
10. Математичне завдання
|
Послухавши медсестру, Антон вирішив частіше мити руки з милом, а також ко- ристуватися антисептиком. Хлопчик прийшов до аптеки, щоб придбати засіб. Яка покупка буде найвигіднішою? Чому? (підр., с. 10, завд. 2)
|
11. Перегляд відео “Тарілка здорового харчування”
|
Щоб бути здоровими, активними, бадьорими, треба їсти корисні продукти. Чи чули ви про “тарілку здорового харчування”? (див. роздруківку “Тарілка здоро- вого харчування (додаток 1)”), (див. роздруківку “Тарілка здорового харчува- Перегляньте відеопояснення та створіть власну “тарілку здорового харчування”. ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ 1ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ 2
харчування” створив він / створила вона.
|
12. Онлайн-вправа “Як захиститися від вірусів”
|
Знайдіть у сітці літер назви “захисників” від вірусів.
“захисників” вдалося знайти в сітці літер? |
13. Рефлексія
|
|