Я досліджую світ, 4 клас

Про матеріал
Я досліджую світ, 4 клас. Тема: Стоп віруси. Як захиститися від вірусів? Мета: Поглиблювати знання про шляхи пеердачі вірусів, їх вплив на організм людини;
Перегляд файлу

Тема: Стоп, віруси!
Як захиститися від вірусів?

Мета:

  • Поглиблювати знання про шляхи передачі вірусів, їх вплив на організм людини;
  • розширювати знання про те, як уберегтися від вірусних інфекцій, сформулювати правила боротьби з ними;
  • актуалізувати, поглибити та узагальнити знання про “Тарілку здорового харчування”;
  • спонукати дітей свідомо та відповідально ставитися до свого здоров’я;
  • активізувати пізнавальну діяльність дітей;
  • збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня;
  • розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування.

ХІД УРОКУ

1. Емоційне налаштування

1

Привітання — руханка-танок “Привіт, привіт”

Почнімо урок із веселого танцю. Чи тільки так можна виконувати рухи, про які 

йдеться у пісні? Придумайте свій танок-руханку під цю пісеньку.

 

2

Вправа “Башточка настрою”

Оберіть цеглинку Лего, колір якої символізуватиме ваш настрій. Давайте побу-

дуємо башточку настрою.

  • Цеглинок якого кольору у нашій башточці найбільше? Про що це може свід-

чити?

  • Які цеглинки в нашій башточці можуть розповідати про сумний настрій?
  • Скажіть одне одному щось приємне, щоб у кожного з нас настрій покращи-

вся.

2. Онлайн-вправа “Що ти знаєш про віруси”

 

Пригадайте, що ви знаєте про віруси. Дайте відповіді на запитання — оберіть із 

запропонованих варіантів один правильний.

ВИКОНАТИ ОНЛАЙН-ЗАВДАННЯ

3. Повідомлення теми уроку

 

На минулому уроці ви дізналися, як віруси потрапляють в організм людини. А

 сьогодні ми з’ясуємо, як же захиститися від вірусів і вберегтися від захворюва-

нь.

4. Вправа “Істинні, хибні”

 

Щороку вчені відкривають нові штами вірусів. Усі хочуть знати, як від них убе-

регтися — але інформація про це буває суперечливою, і її треба сприймати кри-

тично. Визначте, які з висловлювань істинні, а які — хибні (зош., с. 6, завд. 1).

5. Вправа “Розкажи”

 

Довідайтеся, як виконали це завдання ваші однокласники та однокласниці. Чи 

однакові у вас відповіді? Чому? (зош., с. 6., завд. 2)

  • Як ви можете перевірити правильність кожного твердження? Розкажіть.

6. Вправа “Дізнайся”

 

Застуда (або ГРВІ — гостра респіраторна вірусна інфекція) — інфекційне захво-

рювання вірусного походження, що уражає верхні дихальні шляхи — порожни-

ну носа і рота, носоглотку і ротоглотку. Застуда супроводжується нежитем,

болем у горлі та головним болем.

За рік ми можемо кілька разів захворіти на застуду. Її спричиняють понад 200 

різних вірусів. Найпоширеніший вірус застуди — риновірус.

  • Розгляньте схему про те, як застуда передається від людини до людини.

7. Фізкультхвилинка “Зимова казка. Cвяткова руханка”

 

8. Вправа “Поясни”

 

Як же розірвати цей ланцюжок розповсюдження вірусу? Розгляньте схему і 

розкажіть, що можна зробити, щоб зупинити поширення застуди. Поясніть, чо-

му потрібно дотримуватися саме таких правил.

9. Вправа “Розкажи”

 

Четвертокласники запросили до класу шкільну медсестру. Ось які поради вона

 дала дітям (підр., с. 10, завд. 1).

  • Яких із цих порад ви дотримуєтеся? Розкажіть.
  • Чи є серед порад ті, про які ви не знали?

10. Математичне завдання

 

Послухавши медсестру, Антон вирішив частіше мити руки з милом, а також ко-

ристуватися антисептиком. Хлопчик прийшов до аптеки, щоб придбати засіб.

 Яка покупка буде найвигіднішою? Чому? (підр., с. 10, завд. 2)

11. Перегляд відео “Тарілка здорового харчування”

 

Щоб бути здоровими, активними, бадьорими, треба їсти корисні продукти. Чи

 чули ви про “тарілку здорового харчування”? (див. роздруківку “Тарілка здоро-

вого харчування (додаток 1)”), (див. роздруківку “Тарілка здорового харчува-

ння (додаток 2)”)

Перегляньте відеопояснення та створіть власну “тарілку здорового харчування”.

ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ 1ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ 2

  • Поспілкуйтеся з сусідом / сусідкою і дізнайтеся, яку “тарілку здорового

 харчування” створив він / створила вона.

  • Чим схожі ваші тарілки? Чим відрізняються? Як ви гадаєте, чому?
  • Яких продуктів ви не поклали у “тарілку здорового харчування”? Чому?

12. Онлайн-вправа “Як захиститися від вірусів”

 

Знайдіть у сітці літер назви “захисників” від вірусів.

ВИКОНАТИ ОНЛАЙН-ЗАВДАННЯ

  • Пригадайте, що ви дізналися про цих “захисників”. Чи всіх відомих вам

 “захисників” вдалося знайти в сітці літер?

13. Рефлексія

 

  • З яким настроєм ви закінчуєте урок?
  • Які відкриття ви зробили для себе?
  • Чим був корисний цей урок?
  • Які знання з уроку вам знадобляться у подальшому житті?

 

docx
Додано
14 березня 2022
Переглядів
2642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку