Календарно-тематичне планування
Уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» (розділ «Музичне мистецтво») у 4 класі
за підручником Л.Масол, О.Гайдамака, О.Колотило (вид-во «Генеза»), 2021 рік
Розділ І. Ми – діти твої, Україно! (16 годин) |
|||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва |
Виконання творів музичного мистецтва |
Елементи інтеграції |
Основні поняття |
Завдання |
1.
|
|
Милуємося красою Землі |
Українські народні пісні: «Ой у вишневому садочку», «Гойда, гойда, гой», «Казала Солоха: прийди, прийди» |
«Моя планета синьоока» муз. О.Янушкевич
Руханка. «Україно моя» |
|
А капела Обробка народної мелодії |
Підручник ст. 5 |
2. |
|
Милуємося красою Землі (продовження) |
Денис Січинський «Чом, чом земле моя» Ігор Шамо «Три поради»
|
«Моя планета синьоока» муз. О.Янушкевич
«У ритмі серця» (Руслана та діти) |
|
Куплетна форма Соло Ансамбль |
Підручник ст.9 Робота у групах ст.9 |
3. |
|
Мистецтво крізь віки |
НАОНІ. Старовинні українські народні інструменти – кобза, колісна ліра. Антоніо Вівальді «Гроза» із сюїти «Пори року» (сучасні кавери) |
«Весела пісенька» Муз. І. Танчака |
|
Кавер-версія Дует Тріо Квартет |
Підручник ст.13 |
4. |
|
Мистецтво крізь віки (продовження) |
Й.С.Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру», т.1 |
«Мова барвінкова» Муз. М.Жабляк |
Гра на «піаніно» ногами
Створення кавер-версії пісні «Мова барвінкова» |
|
Підручник ст.17 |
5. |
|
Мистецтво та здоров*я |
НЗААТУ ім. П.Вірського. Концертний виступ і репетиція |
«Гопакі» Муз. О. Злотника
Руханка.«Гопак». |
|
Аркан Гопак |
Робота в групах Підручник ст. 21 |
6.
|
|
Мистецтво та здоров*я (продовження) |
Сучасні танці
|
«Гопакі» Муз. О. Злотника
Руханка « Baby Shark – Українська версія» ( із серії «З любов*ю до дітей) |
|
Темп Робота в групах. |
Підручник ст..24. |
7.
|
|
У дружному слов*янському колі
|
Мазурка Чеська полька |
«Полька» («Сяє в небі сонечко…»)
|
|
Мазурка Полька Синкопа |
Підручник ст.29. |
8. |
|
У дружному слов*янському колі (продовження)
|
Болгарський танець . Білоруський танець «Крижачок». Білоруська колиханка. Болгарська колискова. |
«Бульба», білоруська народна пісня-танець |
Болгарська художниця Маріанна Калачова |
Ритм Пунктирний ритм |
Підручник ст.33 |
9. |
|
На гостину до угорців, румунів і молдован
|
Ференц Ліст. «Угорська рапсодія №2» Вітторіо Монті «Чардаш» (ксилофон з оркестром) Йоганнес Брамс «Угорський танець № 5» |
«Чардаш», угорський народний танець-пісня |
Ференц Ліст. «Угорська рапсодія №2» ( виконує Дьйордь Оравец у 29 епізоді «Котячого концерту», м/ф «Том і Джері» |
Чардаш |
Підручник ст.37. |
10. |
|
На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження) |
«Молдовеняска». Румунський танець «Інвертіта» |
«Чардаш», угорський народний танець-пісня |
|
Волинка Рондо |
Підручник ст.36 |
11.
|
|
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків |
Кримськотатарська колискова («Менім улим батир». Народна пісня у виконанні Джамали |
«Дружба і достлук», муз. Л.Джемалядінової |
Танець «Емір Джелял Хайтармаси» |
Гра-імпровізація |
Підручник ст.45. |
12.
|
|
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження) |
Мікіс Теодоракіс «Сіртакі» |
«Дружба і достлук», муз. Л.Джемалядінової |
Ольвія, Херсонес. |
Сіртакі |
Підручник ст.40-41. |
13. |
|
Новорічний калейдоскоп. |
Слухання новорічних пісень. Carol of the Bells (у виконанніPentatonix). Алла Мігай. Ялиночка. |
«Новорічна пісня» Музика і вірші Наталії Май. |
К/ф «Пригоди S Миколая» (фрагмент). |
|
|
14. |
|
Новорічний калейдоскоп (продовження) |
«Добрий вечір тобі, пане господарю» (у різному виконанні). |
«Го-го-го коза» українська народна пісня. |
м/ф «Герої в масках. Гекко рятує Різдво» (фрагмент). |
|
Підручник ст..48-49. |
15. |
|
Перевір свої досягнення. |
Твори з слухання музики. |
Виконання вивчених пісень. |
|
Загадки, ребуси. |
Підручник ст..52-53. |
16. |
|
З Новим роком! |
Слухання пісень та музики про Новий рік |
|
|
|
|
17. |
|
Подорожі країнами та континентами |
|
|
Музика та вірші Д.Пташинської Сніг |
|
Стр.54 -55 |
18 |
|
Подорож до Німеччини та Австралії |
|
|
Музична грамота |
|
Стр 58-59 |
19 |
|
Франція та Англія -країни палаців,театрів, музеїв |
|
|
Французька народна пісня « Пастух» |
|
Стр 63 -64 |
20. |
|
Франція та Англія -країни палаців,театрів, музеїв (продовження) |
|
|
Англійська пісня – гра Хлоп!Хлоп! |
|
Стр.66-67 |
21 |
|
Франція та Англія -країни палаців,театрів, музеїв (продовження) |
|
|
Англійська пісня – гра Хлоп!Хлоп! |
|
66 - 67 |
22 |
|
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії |
|
|
Музика і вірші Н.Май Промінчик |
|
Стр. 70-71 |
23 |
|
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії (продовження) |
|
|
Музична грамта Симфонічний оркестр |
|
Стр 74-75 |
24 |
|
Скандинавія – суворий загадковий край |
|
|
Музика О.Янушкевич Вірші Н. Погребняк «Треба мріяти завжди» |
|
Стр 78-79 |
25 |
|
Скандинавія – суворий загадковий край ( продовження) |
|
|
Театральна грамота |
|
82 -83 |
26 |
|
Мистецькі візерунки з теплих країв |
|
|
« Курчатка» музика Г. Гусейнлі вірші Т. Муталібова |
|
|
27 |
|
Мистецькі візерунки з теплих країв продовження |
|
|
« Зелене слоненя » Музика І. Кириліна Вірші О. Вратарьова |
|
|
28. |
|
Східні мотиви |
|
|
« Казковий світ» Музика М.Ведмедері Вірші Н.Бонь |
|
|
29. |
|
Східні мотиви продовження |
|
|
« Гібіскус» |
|
|
30. |
|
Ритми й кольори Америки та Африки |
|
|
« Дитячий джаз» Музика І. Хрисаніді |
|
|
31. |
|
Ритми й кольори Америки та Африки продовження |
|
|
Фізкультхвилинка « Весела Африка» |
|
|
32 |
|
Ритми й кольори Америки та Африки продовження |
|
|
« Чунга – чанга» Музика В.Шаїнського, Український текстМ.Демків. |
|
|
33. |
|
Місто Майбутнього |
|
|
« Танець Дружби» Музика М.Балеми Вірші П.Карася |
|
|
34 |
|
Місто Майбутнього продовження |
|
|
Завдання Лясольки |
|
|
35 |
|
Перевір свої досягнення |
|
|
Повторення вивченого |
|
|