Я досліджую світ. Хто такий мандрівник?/ Чи можу я назвати себе мандрівником?

Про матеріал
Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор. Організовувати взаємодію в парах та групах. Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх. Організовувати творчу діяльність учнів у грі.
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема тижня:» Я - мандрівник

 

Тема дня. Хто такий мандрівник?/ Чи можу я назвати себе мандрівником?, ДОПОМА

Мета уроку .  Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор. Організовувати взаємодію в парах та групах. Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх. Організовувати творчу діяльність учнів у грі.

Обладнання.

Зміст

Матеріал до уроку

І. Самовизначення до діяльності

І. Ранкова зустріч

1. Привітання

- Привітайтеся з дітьми за допомогою вірша

Доброго ранку!

Ми друзям бажаєм.

Доброго ранку!

Всіх друзів вітаєм.

Доброго ранку

тобі і мені.

Щирі слова

нехай линуть рясні.

– Доброго ранку, ___________ (ім’я дитини)!

– Доброго ранку,

_______________________!

Новини дня:

 

 

 

 

 

ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації

ІІ. Утворення слова – назви теми інтегрованого тижня.

 

Зошит С.14, впр. 1

  

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Пошук рішення проблеми

 ІІІ. Читання / слухання текстів про відомих мандрівників світу

 Васко да Гама – мандрівник і дослідник з

Португалії. Понад 500 років тому він відкрив шлях морем до Індії довкола Африки.

Фернан Маґеллан – мандрівник і дослідник з Португалії. Майже 500 років тому він організував перше навколосвітнє плавання і остаточно довів, що Земля має круглу форму.

Жак-Ів Кусто – мандрівник і дослідник з

Франції. Мандрував і досліджував підводний світ океану ще 50 років тому.

Сергій Гордієнко – український мандрівник і дослідник. 23 роки тому перший встановив державний прапор України на Північному Полюсі.

Бесіда.

Проведіть із дітьми бесіду про те, чи важко бути мандрівником, якими якостями

потрібно володіти мандрівникові тощо. Запитайте, чи бачать вони себе

мандрівниками. Спонукайте обґрунтовувати власні відповіді.

 

Зошит с.14, впр. 3

 

  

 

 

 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Фізкультхвилинка

 

ІV. Первинне закріплення у зовнішньому мовленні

ІV. Дидактична гра «Ми – мандрівники»

 Запропонуйте дітям відчути себе мандрівниками, погравши у гру.

 Попросіть дітей обрати для своєї мандрівки будь-який транспортний засіб

(картки із зображенням транспортних засобів розкладіть у різних куточках

класної кімнати). У такий спосіб сформуйте групи для проведення гри. •

 

Орієнтовні запитання для планування дитячої мандрівки:

 

– Куди планується мандрівка?

– Що саме досліджуватимете під час мандрівки?

– Скільки людей братиме у ній участь?

– Скільки часу триватиме мандрівка?

– Які речі необхідні для подорожі?

 

 

Зошит с. 15, впр.4

ПРЕЗЕНТАЦІЯ   № 3, 4, 5

(транспортний засіб на якому мандрують)

 

 

 

 

 

 

Прентація № 6

Роздайте кожній групі дітей карту світу. Запропонуйте на ній відобразити

маршрут їхньої мандрівки. Кольоровими олівцями попросіть позначити місця, у

яких вони планують зробити зупинки.

 

V. Самостійна робота із самоперевіркою. 

V. Моделювання ситуацій, які можуть виникнути під час мандрівки

Ситуація 1.

Учні 1-А класу вирушили у мандрівку до міста Київ. Батьки дали Данилкові

гроші для власних потреб. Хлопчик побачив на Андріївському узвозі гарний

сувенір і хотів його придбати. Але виявилося, що дорогою Данило загубив

гроші.

Ситуація 2.

Четверо друзів вирішили здійснити мандрівку в гори. На одному з перевалів

Андрійко пошкодив собі ногу, і це ускладнювало підйом на вершину.

Ситуація 3.

Подорожуючи в складі екскурсійної групи до міста Харків, Оксана

задивилася на гру мавпочок у зоопарку і відстала від групи.

 

 

Фізкультхвилинка

 

VІ. Включення в систему знань і повторення

 VІ. Підведення підсумків заняття. Вправа «Дякую за заняття»

 Попросіть дітей утворити коло, у центр якого виходить один учень за бажанням,

а другий підходить до нього і, потискаючи руку, говорить: «Дякую тобі,

…..(ім’я), за заняття!». Обидва учні залишаються в центрі, тримаючись за руки. Потім до них підходить третій учасник, бере за вільну руку одного з

однокласників, потискає її і дякує за приємне заняття. Група в центрі кола

збільшується, усі тримають один одного за руки. Останній учасник (наприклад,

учитель) дякує учням за заняття і замикає коло. Завершіть церемонію мовчазним

міцним триразовим потиском рук.

 

VІІ. Рефлексія діяльності

 

Рефлексія «Смайлики».

 

 

 

 

 

 

БІЛЬШЕ

МЕНШЕ

 

docx
Додано
8 червня 2023
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку