Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. ІНФОРМАТИКА
2 клас
(1 година на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примі- тки |
Інформація. Дії з інформацією |
|||
1. |
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Що вивчає інформатика. |
Ч.1 С.12 Зош.с.4 |
2. |
|
Інформація та повідомлення. |
Ч.1 С.20 Зош.с.6 |
3. |
|
Як ми сприймаємо інформацію. Правдива і неправдива інформація. |
Ч.1 С.28 Зош.с.8 |
4. |
|
Інформаційні процеси. |
Ч.1 С.38 Зош.с.10 |
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій з інформацією |
|||
5. |
|
Історія створення комп'ютера. |
Ч.1 С.46 Зош.с.12 |
6. |
|
Види сучасних комп'ютерів. |
Ч.1 С.54 Зош.с.14 |
7. |
|
Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією. |
Ч.1 С.64 Зош.с.16 |
8. |
|
Комп'ютерна миша. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. |
Ч.1 С.74 Зош.с.18 |
9. |
|
Клавіатура. Основні клавіші керування роботою комп'ютера. Зміна мовних режимів. |
Ч.1 С.82 Зош.с.20 |
10. |
|
Безпека персональних даних. |
Ч.1 С.92 Зош.с.22 |
11. |
|
Використання комп'ютерних пристроїв для навчання. |
Ч.1 С.100 Зош.с.24 |
Об’єкт. Властивості об’єкта |
|||
12. |
|
Об'єкти навколишнього світу. |
Ч.1 С.108 Зош.с.26 |
13. |
|
Властивості об'єктів. |
Ч.1 С.116 Зош.с.28 |
14. |
|
Значення властивостей. |
Ч.1 С.126 Зош.с.30 |
15. |
|
Інформаційні об'єкти. Порівняння та впорядкування об’єктів |
Ч.1 С.134 Зош.с.32 |
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. |
|||
16. |
|
Що таке комп'ютерна програма. |
Ч.2 С.12 Зош.с.34 |
17. |
|
Меню комп'ютерної програми. |
Ч.2 С.20 Зош.с.36 |
18. |
|
Програми створення малюнків. |
Ч.2 С.30 Зош.с.38 |
19. |
|
Графічний редактор середовища Scratch. |
Ч.2 С.38 Зош.с.40 |
20. |
|
Інструмент Прямокутник графічного редактора Scratch. |
Ч.2 С.50 Зош.с.42 |
21. |
|
Інструмент Овал графічного редактора Scratch. |
Ч.2 С.58 Зош.с.44 |
22. |
|
Створення малюнків у графічному редакторі Scratch. |
Ч.2 С.66 Зош.с.46 |
23. |
|
Інструмент Текст графічного редактора Scratch. Розфарбування малюнків. |
Ч.2 С.76 Зош.с.48 |
Створення, зміни та використання інформаційних моделей. |
|||
24. |
|
Поняття моделі. |
Ч.2 С.82 Зош.с.50 |
25. |
|
Інформаційна модель. |
Ч.2 С.92 Зош.с.52 |
26. |
|
Моделювання як спосіб пізнання. |
Ч.2 С.98 Зош.с.54 |
Лінійні алгоритми |
|||
27. |
|
Поняття виконання команди та виконавця. |
Ч.2 С.106 Зош.с.56 |
28. |
|
Поняття алгоритму. |
Ч.2 С.116 Зош.с.58 |
29. |
|
Алгоритми у твоєму житті. |
Ч.2 С.126 Зош.с.60 |
30. |
|
Складання алгоритмів. Орнамент. |
Ч.2 С.134 Зош.с.62 |
31. |
|
Комп’ютерне середовище виконавців. Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати. |
|
32. |
|
Створення малюнків за готовими алгоритмами. |
|
33. |
|
Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Scratch. Проект. |
|
34. |
|
Презентація проекту. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
35.
|
|
|
|