ТИЖДЕНЬ 17 «Світ захоплень»
Я досліджую світ
1 клас
Урок № 48
Тема. Я – українець. Практична робота «Як стати толерантним?»
Мета:вчити дітей розрізняти поняття «Батьківщина», «громадянин», «толерантність»; розвивати вміння визначати свої захоплення; розвивати звꞌязне мовлення, збагачувати словниковий запас дітей, вчити контролювати свої емоції, вчити аналізувати залежність між захопленнями і здібностями; визначати мету дослідження, обирати послідовність дій і обладнання для його виконання, розвивати вміння виконувати дослідницькі завдання, розвивати вміння аналізувати, робити висновки, виховувати толерантність, любов до України.
Обладнання: презентація «Рідний край», презентація «Захоплення українців», гра «Знайди пару»
Тип уроку: урок-гра (урок засвоєння знань, формування вмінь)
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. РАНКОВА ЗУСТРІЧ «Світ захоплень»
«Що мені подобається? Що я люблю?»
А) Вітання – гра «Передай настрій»
- Ви сьогодні вже проснулись?
Мамі зранку посміхнулися?
Клас наш радо вас вітає!
Настрій гарний кожен має?
Станьмо разом в дружнє коло!
Привітаймося чудово!
Б) Обмін інформацією - ««Що мені подобається? Що я люблю?»
- Який сьогодні день: буденний чи святковий?Чим святковий відрізняється від буденного?
14січня – день святого Василя (Старий Новий рік)
- Діти, кожна людина має захоплення. Один любить співати, інший — збирати маленькі іграшки. Людина, яка має захоплення, — цікава людина, з якою ніколи не буває нудно. Захоплення дає можливість людині у повній мірі проявити себе.
Швидко, діти, час не гайте, свої захоплення називайте.
*Вправа «Пꞌєдистал захоплень»
- Цеглинка-захоплення, створимо вежу захоплень
В) Групове заняття «Підбери колір до настрою, який у тебе» - групова робота
І група –жовті цеглинки- покажіть тваринок, які вам подобаються;
ІІ група –червоні цеглинки розкажіть історію, яка з вами трапилась на канікулах ;
ІІІ група –покажіть різні захоплення людей.
В) Теми для щоденника вражень
Мені подобається…
Я хочу спробувати…
ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МОТИВАЦІЯ
– Ми будемо досліджувати свою країну, навчимося бути толерантними, дізнаємося про різні захоплення українців.
ІV. ПЕРВИННЕ СПРИЙМАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
А) Дослідження «Хто живе у нашій країні?»
Б) Пояснення вчителя:
- Наша подорож почнеться з перегляду презентації «Рідний край»
Робота з презентацією «Рідний край»
В) Робота з підручником – с.62-63
- В Україні живуть люди різних національностей - українці, білоруси, євреї, молдовани, татари, греки, угорці…
- Роздивіться, чим вони різняться?Доберіть представників кожної національності
- Як ти вітаєшся?Де ти був? Де хотів би побувати?
В)Гра «Як хто живе?»- с.63
- Що обꞌєднує всіх жителів країни?
V. ФІЗХВИЛИНКА
«Україна»
VІ. ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ
А) Робота у зошиті – гра «Наш дім - Україна?»-с.2
- Роздивіться мапу України та поясніть, де живете ви?
- Як ви розумієте такі слова(с.3):
Буне зіуа(рум, мол дав.),
Джень добри(пол.),
Йо напот ківанок(угор)?
Б) Практична робота «Як стати толерантним?»
В)Щоденні 5
VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ- РЕФЛЕКСІЯ