Я – українець. Практична робота «Як стати толерантним?»

Про матеріал
Урок з ранковою зустріччю "Я досліджую світ" на тему"Я – українець. Практична робота «Як стати толерантним?» . Урок дозволяє вчити дітей розрізняти поняття «Батьківщина», «громадянин», «толерантність»; розвивати вміння визначати свої захоплення; розвивати звꞌязне мовлення, збагачувати словниковий запас дітей, вчити контролювати свої емоції, вчити аналізувати залежність між захопленнями і здібностями; визначати мету дослідження, обирати послідовність дій і обладнання для його виконання, розвивати вміння виконувати дослідницькі завдання, розвивати вміння аналізувати, робити висновки, виховувати толерантність, любов до України. На уроці викорисовувала презентацію «Рідний край», презентацію «Захоплення українців», гру «Знайди пару» Тип уроку: урок засвоєння знань, формування вмінь
Перегляд файлу

ТИЖДЕНЬ  17 «Світ захоплень»

Я  досліджую світ

1 клас

       Урок № 48

       Тема.  Я – українець. Практична робота «Як стати толерантним?»

Мета:вчити дітей розрізняти поняття «Батьківщина», «громадянин», «толерантність»; розвивати вміння визначати свої захоплення; розвивати звꞌязне мовлення, збагачувати словниковий запас дітей, вчити контролювати свої емоції, вчити аналізувати залежність між захопленнями і здібностями; визначати мету дослідження, обирати послідовність дій і обладнання для його виконання, розвивати вміння виконувати дослідницькі завдання, розвивати вміння аналізувати, робити висновки, виховувати толерантність, любов до України.

Обладнання: презентація «Рідний край», презентація «Захоплення українців», гра «Знайди пару»

Тип уроку: урок-гра (урок засвоєння знань, формування вмінь)

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. РАНКОВА ЗУСТРІЧ   «Світ захоплень»

«Що мені подобається? Що я люблю?»

А) Вітання – гра «Передай настрій»

 - Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулися?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій гарний кожен має?

Станьмо разом в дружнє коло!

Привітаймося чудово!

  • Цеглинка, що на сонце схожа, нам привітатись допоможе,
  • Ти цеглинку передай,другу приємне побажай!

Б) Обмін інформацією - ««Що мені подобається? Що я люблю?»

- Який сьогодні день: буденний чи святковий?Чим святковий відрізняється від буденного?

  • Яка пора року? Якій місяць? Яке число?Який день тижня? Яка погода?

14січня – день святого Василя (Старий Новий рік)

- Діти, кожна людина має захоплення. Один любить співати, інший — збирати маленькі іграшки. Людина, яка має захоплення, — цікава людина, з якою ні­коли не буває нудно. Захоплення дає можливість людині у повній мірі про­явити себе.

Швидко, діти, час не гайте, свої захоплення називайте.

 *Вправа «Пꞌєдистал захоплень»

- Цеглинка-захоплення, створимо вежу захоплень

В) Групове заняття «Підбери колір до настрою, який у тебе» - групова робота

І група –жовті цеглинки- покажіть тваринок, які вам подобаються;

ІІ група –червоні цеглинки розкажіть історію, яка з вами трапилась на канікулах ;

ІІІ група –покажіть різні захоплення людей.

В) Теми для щоденника вражень

Мені подобається…

Я хочу спробувати…

ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МОТИВАЦІЯ

– Ми будемо досліджувати свою країну, навчимося бути толерантними, дізнаємося про різні захоплення українців.

ІV. ПЕРВИННЕ СПРИЙМАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

А) Дослідження «Хто живе у нашій країні?»

Б) Пояснення вчителя:

- Наша подорож почнеться з перегляду презентації «Рідний край»

Робота з презентацією «Рідний край»

В) Робота з підручником – с.62-63

- В Україні живуть люди різних національностей - українці, білоруси, євреї, молдовани, татари, греки, угорці…

- Роздивіться, чим вони різняться?Доберіть представників кожної національності

- Як ти вітаєшся?Де ти був? Де хотів би побувати?

В)Гра «Як хто живе?»- с.63

- Що обꞌєднує всіх жителів країни?

V. ФІЗХВИЛИНКА

«Україна»

VІ. ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

А) Робота у зошиті – гра «Наш дім - Україна?»-с.2

- Роздивіться мапу України та поясніть, де живете ви?

- Як ви розумієте такі слова(с.3):

Буне зіуа(рум, мол дав.),

Джень добри(пол.),

Йо напот ківанок(угор)?

Б) Практична робота «Як стати толерантним?»

В)Щоденні 5

VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ- РЕФЛЕКСІЯ

 

 

 

docx
Додано
1 лютого 2019
Переглядів
660
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку