ЯДС 1 клас Тема." Я досліджую риб"

Про матеріал
Розробка уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ", на якому учні досліджували риб, дізналися чим вони відрізняються від інших тварин.
Перегляд файлу

 

ЯДС 1 клас       Тема. Я досліджую риб

О.Р.:

мовно-літературна галузь

-з увагою сприймаєусні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1];

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2-2.1-2];

-ставить запитанняза змістом тексту для уточнення свого розуміння [2 МОВ 2-2.1-3];

-розповідає, про що текст, відповідаєна запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];

-знаходитьу тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту [2 МОВ 2-2.1-5];

-добираєпотрібну інформацію із графічного тексту (таблиці, графіки, схеми) [2 МОВ 2-2.1-6]

математична галузь

- знаєодиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2];

- записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах ( хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3];

- вимірюємісткість посудини за допомогою літрової мірки [2 МАО 3-4.7-9]

- розв’язуєпроблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язанихміж собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму) [2 МАО 3-1.2-1];

- порівнюєоб’єкти навколишнього світу за довжиною, масою, місткістю (об’ємом) [2 МАО 3-1.2-3];

- виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання [2 МАО 3-1.2-7]

- об’єднує об’єкти у групу за спільною ознакою[2 МАО 1-4.1-3];

- розбиває об’єкти на групи за спільною ознакою[2 МАО 1-4.1-4]

- природнича галузь

- -співвідноситьоб’єктитаявищаживоїінеживоїприродиз їхніми зображенн

описамиі навпаки [2ПРО 1-4.1-1];

- -розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [2 ПРО 1-4.3-6];

- -запитує, щоб довідатися більше про природу [2 ПРО 1-2.1-2];

- -фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [2 ПРО 1-2.2-1];

- технологічна галузь

- соціальна і здоровʹязбережна галузь

- громадянська та історична галузь

- -пояснює, чому природа важлива для людини [2 ГІО 3-2.2-1];

- -визначає, що дає природа людині [2 ГІО 3-2.2-2].

 

Підручник. Я досліджую світ: підручник інтегр. курсу для 1 класу загал. серед. освіти; Ч.2/ І.О. Большакова,  М.С. Пристінська.

Зошит. Я досліджую світ. 1 клас: до підручника І.О. Большакової,  М.С. Пристінської. Ч.2/ І.О. Большакова,  М.С. Пристінська.

 

 

Хід уроку

  1. Ранкова зустріч. Психологічна настанова  «До успіху»

Ми сімейка невеличка

Усі друзі – я і ти

Привітаємось, щоб личка

Усмішками всі цвіли.

Добрий ранок, добрий день

Нашу зустріч розпочнем.

  • Що для вас означає дружба?
  • Хто такі друзі?
  • Яких друзів маєте?
  • Що хочете їм побажати?
  • Чи знайшли друзів в нашому класі?
  1. Організація класу.
  • Яка пора року?
  • Який місяць?
  • Який сьогодні день? (ясний, похмурий)
  • Чи були опади?

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Якою буває природа? (живою та неживою)
  • Нежива природа це …(каміння, земля, вода, повітря, хмари)
  • Жива природа це…(рослини, тварини, люди)
  • Які ознаки мають живі організми? (ріст, рух, живлення …)
  • Які умови для життя живим організмам необхідно? (повітря, вода, світло, тепло, їжа).
  • Чого на Землі більше: води чи суші?
  • Хто живе у воді?(багато живих організмів – рослини і тварини )

ІV. Повідомлення теми і мети уроку

  • Відгадайте загадка

Живе вона у воді,

Не ходить по землі

Плаває під мостиком,

і виляє хвостиком…(Риба)

Вправа «Усміхнись»

  • На уроці вчителька запитала:
  • Яких риб ви знаєте?
  • Мокрих та слизьких – відповів Вовчик.
  • А чим покрите тіло риби Вовчику?
  • Водою…
  • Отже сьогодні на уроці ми ознайомимось дізнаємось хто такі риби, що світ риб дуже різноманітний, ознайомимось з будовою риб, дізнаємось де живуть риби.

V. Вивчення нового матеріалу

1.Створення проблемної ситуації. (Проблемне навчання)

-  Що вам відомо про риб?

- У воді живе багато тварин: краби, молюски, жаби, комахи, риби.

- За якими ознаками ми зможемо розпізнати риб?

 

-  Подивіться на малюнок підручника ( ст. 46, завдання 1) і опишіть, з чим ви не згодні. Поясніть свою думку.

Прочитай текст підручника. Чи правильно ти міркував, аналізуючи малюнок?

 

2.Відкриття нових знань. (Дослідницька діяльність)

1)У вас на партах ілюстрації риб. Побудуйте і створіть свою рибу . Створення своєї риби. («Лего»).

2)Розгляньте малюнок у підручнику (ст. 46, завдання2)

3)Обговоріть і скажіть з яких частин складається тіло риби?

4)Запишіть назви частин тіла риби по пам’яті (зошит ст.40, завдання 1  )

 Висновок: тіло риби складається з голови, тулуба, хвоста, плавників. 

                              Воно вкрите лускою.

5)Розповідь вчителя.

Риби мають обтічну форму тіла, вкриту лускою. Дихають зябрами. Луска оберігає риб від ушкоджень, захищає рибу. Хвіст допомагає робити повороти, а плавники – підтримують рівновагу. Харчуються рослинами, тваринами. Розмножуються ікрою. Живуть у прісній і солоній воді.

 

VІ. Закріплення вивченого  матеріалу

1.Робота в зошиті (ст.40, завдання 2)

Діти малювали риб. Домалюйте те, що вони забули.

2.Практична робота в групах.

Зробити акваріум і рибок із різнокольорових паперових кругів різного розміру.

VІІ. Підсумок уроку.

- Що нового ви сьогодні дізналися на уроці?

-Що найбільше сподобалося?

- Про що розкажете вдома?

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Жовнер Тетяна
Додано
29 жовтня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку