ЯДС (мовно-літературна галузь)
Тема: Медіатексти: мета та цільова аудиторія. Емоційно-ціннісне навантаження медіатекстів. Засоби масової інформації: телебачення. Види телевізійних програм. Театралізація. Дискусія як зіставлення різних поглядів на проблему. Взаємоперевірка.
Мета: навчати оцінювати вплив на власне сприйняття окремих елементів медіатексту, навчати спостерігати за емоційним станом під час переглядів різних телепрограм, навчати працювати індивідуально,у групах, передаючи емоції та матеріал драматизації, розвивати інтерес до драматизації, телепрограм, мовлення, емоційний світ учнів, виховувати пізнавальну активність, увагу.
Хід уроку
Вправа «Мікрофон»
За́соби ма́сової інформа́ції, ЗМІ, ме́дії — платформи і канали, які збирають, обробляють та поширюють інформацію для масових та локальних аудиторій, використовуючи різноманітні технічні засоби. Йдеться про газети, журнали, радіостанції, телеканали, інформаційні служби, онлайн-видання тощо.
Сьогодні ми зупинимось на телебаченні, а саме видах телевізійних програм, будемо ведучими та учасниками телевізійних програм, будемо спостерігати за емоціями, які виникають під час перегляду певних програм. Тож починаймо.
Є кілька видів телевізійних програм: новинні, розважальні, спортивні, ігрові, просвітницькі, дитячі, ток-шоу. Давайте розглянемо деякі з них. До нас сьогодні завітали ведучі різних програм, вони пропонують переглянути фрагменти, тож давайте налаштуємось.
Виступ Маші
Які емоції ви відчували під час прослуховування новин? Зобразіть на обличчях. Чи правильно Маша зачитала новини? З якими емоціями?
До себе запрошую Юлю, Юліанну, Сашу Байгулова. Налаштовуємось на їх телепрограму.Як ви думаєте до якого виду вона відноситься?
Коли ми дивимось на монітор, потрібно періодично розминати наші очі для зняття напруги.
Запрошуємо Сашу Вакуленка, який повідомить новини у світі спорту.
Чи всі учні передали настрій своєї програми? Яка група вам сподобалась найбільше? Телевізійні програми є дуже різноманітними, але слід пам’ятати правила перегляду.
Давайте підсумуємо роботу під час нашого уроку.