Як дорожні знаки посварилися

Про матеріал
Розширити знання дітей про вулицю та дорогу; вчити розрізняти дорожні знаки. В іграх вчити діяти – відповідно правил. Закріпити знання дітей про значення світлофора, правила дорожнього руху
Перегляд файлу

Заняття « Як дорожні знаки посварилися!» ( для дітей старшого дошкільного віку)

Програмовий зміст: Розширити знання дітей про вулицю та дорогу; вчити розрізняти дорожні знаки. В іграх вчити діяти – відповідно правил. Закріпити знання дітей  про значення світлофора, правила дорожнього руху.

Розвивати: увагу, пам’ять, мислення.

Виховувати: бережливе ставлення до свого життя.

Звучить аудіо запис « Аварія на дорозі».

Вихователь: « Діти,  що це за звук такий?( відповіді дітей) Вірно, це сталася аварія на дорозі.»

Вихователь демонструє дітям зображення засмученого світлофора. ( або Світлофором може бути переодягнена доросла людина)

Вихователь: « Діти, Світлофор- Моргайчик завітав до нас за допомогою. Він засмучений. Адже в країні Дорожніх Правил  сталася біда. Дорожні знаки між собою посварилися. Ніяк не можуть визначити , хто із них найголовніший. І тепер водії та пішоходи не знають як правильно себе поводити…..

Діти , а чи взагалі потрібні нам дорожні знаки?( відповіді дітей).

Звісно… потрібні….

То не треба зволікати- необхідно всі знаки на місце повертати . Необхідно їх всіх помирити! А для цього всі знаки треба гарно знати.  Ви добре знаєте дорожні знаки?( відповіді дітей). От і перевіримо!

На чому ж ми відправимося в подорож до Країни Дорожніх знаків? ( відповіді – припущення дітей).  Вірно, діти, поїхати можна на автобусі, машині, літаку чи поїзді. Як все це можна назвати одним словом?( відповіді дітей).»

 Робота з коректурною таблицею « Транспорт».

-         « Послухайте, будь ласка, загадки та відшукайте на таблиці відгадки.»

 

                       Загадки:

Не ящірка і не гадюка,
Оця штука, котра стука,
Є і хвіст, і голова,
А не скажеш, що жива.
(Поїзд)

 

Від села і до села,
Де дорога пролягла,
Перевозить дім людей –
І дорослих, і дітей.
(Автобус)

 

Коник цей на двох ногах
Будь-який здолає шлях.
Коли вулицею мчить,
Безперервно торохтить,
А тролейбуси й трамваї
Дуже легко обганяє.
(Мотоцикл)

 

Його можна осідлати,
ДітиТа щоб міг тебе везти,
Слід йому допомогти.
(Велосипед)

 

-         « Діти, відшукайте, будь ласка, на таблиці зображення  транспорту , назва якого починається на  звук « М»,  «В»,…; закінчується- на звук « Л», « А».

-         « Діти, відшукайте, будь ласка, на таблиці транспорт, в назві якого 3, 2 склади…

 

Вихователь: « Які види транспорту зображені в таблиці? ( відповіді дітей).»

Дидактична гра на липучках « На небі, на землі чи  на воді.»

 

 Вихователь: «Ми ж з вами відправимося в подорож на літаках. Адже  в небі свої правила  і свої знаки. Там порядок.»

Звучить аудіо запис « Літак летить».

Дидактична гра « Число- цифра» ( літаки на липучках)

Вихователь:  « Ось і Країна Дорожніх Знаків. Літаки сідають.»

Діти ідуть по масажній доріжці.

Вихователь: « Діти, це не прості доріжки.»

 

                  Вірш.

Тротуари – це доріжки,

Ми по них ідемо пішки.

Всі, хто тротуаром ходить,

Звуться просто – пішоходи.

 

 

Знак зебра пешеходный переход 

 

Вихователь: « А ось і

Перший дорожній

Знак нам зустрівся!

Діти, хто знає, що цей

Знак означає, що він

дозволяє, про що роз-

повідає? ( відповіді

дітей).

Вірно, діти, це знак переходу, він дозволяє переходити дорогу по зебрі.

 

Віршик про зебру

А я зебра не проста:

Без копит і без хвоста,

Лиш біленькі смужки маю.

Я лежу, а не гуляю.

Хочеш перейти дорогу? –

Я прийду на допомогу.

Автор: В. Паранова

 

Вихователь:  « Як правильно переходити дорогу?( відповіді дітей). Вірно, спочатку треба подивитися наліво, потім направо  і тільки. Якщо немає машин, переходити дорогу.

 Діти, а які ще бувають переходи?( відповіді дітей).

Пешеход дорожные знаки – Дорожные знаки для пешеходов — названия, картинки,  значение пешеходных знаков дорожного движение — Безумные памятники Переходи бувають наземні , такі як зебра, підземні та надземні!»

Діти викладають пазл

« Зебра» під веселу

музику.

Вихователь: « Діти, знаки переходу дуже важливі. Адже вони вказують пішоходам , де безпечно можна перейти дорогу. А водіям показують ці знаки, що необхідно їхати повільно та обережно!»

Діти ідуть по масажній доріжці.

Дорожные знаки. Запрещающие знакиВихователь: « Діти, дивіться, якийсь червоний знак. Що він означає?( відповіді дітей).

Звісно, тут переходити  дорогу пішоходам заборонено. Адже це може бути небезпечним як для пішохода, так і для водія і викликати дорожньо- транспортну пригоду.

 Отже. І цей знак важливий.

А наступний знак цікавий!»

                       Загадка:

Як переходиш вулицю,

То завжди зупинись,

І перш за все з увагою

На мене подивись.

Я шлях вкажу надійний,

Бруней, дорожные знаки в Сингапуре, знак дорожного движенияДе небезпек нема,

Трикольорові очі

Я маю недарма…

 

Вихователь: « Так, діти, це

знак дорожній « Увага! Світ-

лофор.»

Цей знак дуже і дуже важливий. Адже він показує нам, коли нам треба стояти, коли переходити вулицю, а коли стояти чи їхати машинам."

Вправа « Світлофор».

Діти ідуть по колу . Ведучий промовляє : « Жовтий!»- діти присідають, « Червоний»- діти хлопають в долоні, « Зелений»- діти ідуть по колу, високо піднімаючи коліна.»

 

 

             Вихователь:  « А от знак

Хороший знак для жителей Слуцка — НАШ ДОМ« Увага! Діти.» розповідає водіям, що  необхідно бути дуже уважним і обережним. Так як десь поруч діти, може дитячий садок, школа чи інший дитячий заклад.»

 

 

 

Файл:Ukraine road sign 5.41.1.gif — Википедия 

Діти ідуть по масажній доріжці.

Вихователь: « А ось цей дорожній

знак, діти , розповідає нам, що тут є зупинка транспорту.

От ми тут і зупинимося  і почекаємо

на автобус. Адже ми всі знаки між собою помирили – всі знаки дорожні важливі.»

 

                    Вірш

 Руху правила єдині,

Їх повинні поважати,

Знати їх усі повинні —

І дорослі, і малята.

Добрий друг наш — знак дорожній

Ставиться не так собі,

Як подружиться з ним кожен,

Допоможе він тобі.

Щоб не трапилося всяке,

Шанувати треба знаки.

На дорозі небезпечно,

Тож обачним буть доречно.

Руху правила єдині,

Знати їх усі повинні.

Шануватимуть їх люди —

Скрізь тоді порядок буде!

 

Вихователь: « А ось і наш автобус!»

Звучить аудіо запис « Веселий автобус».

Вихователь: « Ось ми , діти, вже в групі. Де ми сьогодні з вами були?( відповіді дітей). Що для вас було нового? Що було складного?( відповіді дітей)

Давайте на згадку про сьогоднішню подорож розмалюємо знаки!»

Діти працюють з розмальовками.

 

docx
Додано
6 березня
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку