Інтегрований курс «Україна і світ. Вступ до історії України та громадянської освіти» . Підручник М.Кафтан, І .Костюк, К. Новікова. – Київ: Світич, 2023
Узагальнення та перевірка вивченого за темами
«Як історики дізнаються про минуле» та «Де зберігаються свідчення минулого»
Власники кажуть, що ці речі зберігаються в родині з ХVІІІ ст.
Як ти думаєш, чи всі предмети належать до одного часового проміжку? Хто міг бути їхнім власником раніше? Фахівців з яких допоміжних дисциплін ти залучиш до вивчення знахідки?
2. Обери із таблички слова, які , на твою думку, є ключовими до тем «Як історики дізнаються про минуле» та «Де зберігаються свідчення минулого» і створіть із ними хмару слів.
Бібліотеки |
Архів |
Лінія часу |
Депортації |
Історична географія |
Артефакт |
Археологія |
Експонат |
Геральдика |
Історичний діяч ( історична діячка) |
Глиняні таблички з клинописом |
Рівнинні та гірські народи |
Писемні джерела |
Хронологія |
Реставрація |
Датування |
Міграція |
Писемність |
Козацтво |
Архів |
Експонат |
Папірус |
Речові джерела |
Середньовічні замки |
Голодомор |
Кочові та осілі народи |
Революція гідності |
Ноmo sapiens |
Піктограма |
Літопис |
3. Поясни значення 3- 4 із цих слів ( за власним вибором)
4. У тебе з’явилася можливість машиною часу передати нащадкам повідомлення про школу ХХІ століття. Які 3 речові та 3 писемні джерела ти б обрала ( обрав) для цього.
Оцінювання: 1 -3 завдання – по 3 бали , 4 завдання – 2 бали, 1 додатковий бал