Дана презентація складена за новою програмою за підручником" Пізнаємо природу 5 клас" (Автори: Діда Д.,Гільберг Т.,Колісник Я.).Матеріал можна використати для вивчення теми "Як кисень потрапляє у наш організм"
Як кисеньпотрапляє у нашорганізм5 клас. НУШПідготувала презентацію: Корж Ірина Миколаївна. Вчитель: географії та природознавства
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Дихальна система людини — сукупність органів, що забезпечують зовнішнє дихання людини (газообмін між вдихуваним атмосферним повітрям і кров'ю, яка циркулює малим колом кровообігу). Газообмін здійснюється в альвеолах легень, і в нормі спрямований на захоплення з вдихуваного повітря кисню та виділення в зовнішнє середовище утвореного в організмі вуглекислого газу.
Номер слайду 6
Пульсоксиметр — медично-діагностичний прилад для вимірювання рівня сатурації кисню в капілярній крові
Номер слайду 7
Як відбувається газообмін улегенях людини. Найтонші бронхи– бронхіоли – закінчуються дріб-несенькими міхурцями – альвео-лами. У легенях дорослої людини їхблизько 300 млн. Завдяки цьомуплоща дихальної поверхні легень становить понад 100 м2, що у 50 разів перевищує площуповерхні тіла людини.
Номер слайду 8
Саме в альвеолах відбувається газо-обмін у легенях. З альвеол, які обплетені кровоноснимикапілярами, кисень переміщується в кров, а вуглекислийгаз – з крові в альвеоли і видаляється з легень під час видиху.
Номер слайду 9
Дихальні рухи – вдих і видих, які постійно й рит-мічно змінюють один одного, здійснюються завдяки між-реберним м’язам, діафрагмі та навіть деяким м’язамтіла. Діафрагма – м’яз, який, рухаючись,забезпечує стискання чи розтягуваннялегень, тобто, відповідно, видих і вдих.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Д. ЗОпрацювати параграф підручника 54,дати відповіді на питання в кінці параграфа,1 питання виконати письмово.