Активність. Фізкультхвилинка. Хто ж там, хто ж там вже стомивсяІ наліво нахилився?Треба дружно всім нам стати,Фізкультпаузу почати. Руки в боки, вгору, вниз, Раз, два, три – не помились. Ми ручками – хлоп, хлопІ ніжками – топ, топ. Як годинник всі отак – Тік – так, тік – так. А тепер всі тихо сядьте, Будьте активні, не засинайте!
Ми – дослідники. Що ми можемо досліджувати?ФІЗИКА:дослідження властивостей води; дослідження особливостей формування погодних умов; дослідження природи світла та тіні; дослідження звуку, його характеристик. ХІМІЯ:дослідження складу їжу (білки, жири, вуглеводи, кислоти) та їхніх властивостей. МИСТЕЦТВО (в рамках практикумів з фізики): створення тіньового театру; розпис футболок; створення звукового оркестру з побутових предметів.
ЕКОЛОГІЯ: сортування сміття. БІОЛОГІЯ: дослідження смакових відчуттів, будова травної системи. ГЕОЛОГІЯ: будова Землі та атмосфери; основні форми земної поверхні. ГЕОГРАФІЯ: вивчення гідросфери Землі; водні ресурси планети; вивчення материків, їхніх природних та культурних особливостей.
Австралійський дощ»«Піднявся вітер – потерти долоні. Починає крапати дощ – клацати пальцями. Починається справжня злива – плескати руками по стегнах. Злива переходить у град – тупати ногами. Буря стихає – плескати по стегнам. Дощ стихає – поплескати по грудях однією рукою. Рідкі краплі дощу падають на землю – клацати пальцями. Тихий шелест вітру – потирати долоні. З’являється сонце – піднімати руки вгору і посміхатися.