Як розвивати в собі вміння дослідника

Про матеріал
Як розвивати в собі вміння дослідника? Вправа «Ранкові враження» Ребуси Риси, які притаманні досліднику Гра «Все навпаки» Знайдіть малюнок-двійник Вправа «Що не так?»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як розвивати в собі вміння дослідника?

Номер слайду 2

Вправа «Ранкові враження» Уранці мене здивувало... Сьогодні я помітив(ла)... Дорогою до школи я почув(ла)... Я звернув(ла) увагу на... Мене засмутило...

Номер слайду 3

Ребуси

Номер слайду 4

Риси, які притаманні досліднику

Номер слайду 5

Розвиток уваги. Гра «Все навпаки»Робимо рухи, протилежні до даних. Підстрибніть. Поверніться ліворуч. Підніміть праву руку. Відведіть ліву ногу вперед. Присядьте. Подивіться вниз. Нахиліться вперед. Привстаньте на носочки. Розведіть руки в сторони.

Номер слайду 6

Знайдіть малюнок-двійник

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Розвиток зосередженостіВправа «Що не так?»

Номер слайду 9

Активність. Фізкультхвилинка. Хто ж там, хто ж там вже стомивсяІ наліво нахилився?Треба дружно всім нам стати,Фізкультпаузу почати. Руки в боки, вгору, вниз, Раз, два, три – не помились. Ми ручками – хлоп, хлопІ ніжками – топ, топ. Як годинник всі отак – Тік – так, тік – так. А тепер всі тихо сядьте, Будьте активні, не засинайте!

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Дослідницький пошук

Номер слайду 12

З якими методами ви мали справи на заняттях? Вдома?

Номер слайду 13

Що таке наука?

Номер слайду 14

Ми – дослідники. Що ми можемо досліджувати?ФІЗИКА:дослідження властивостей води; дослідження особливостей формування погодних умов; дослідження природи світла та тіні; дослідження звуку, його характеристик. ХІМІЯ:дослідження складу їжу (білки, жири, вуглеводи, кислоти) та їхніх властивостей.  МИСТЕЦТВО (в рамках практикумів з фізики): створення тіньового театру; розпис футболок; створення звукового оркестру з побутових предметів. 

Номер слайду 15

ЕКОЛОГІЯ: сортування сміття. БІОЛОГІЯ: дослідження смакових відчуттів, будова травної системи. ГЕОЛОГІЯ: будова Землі та атмосфери; основні форми земної поверхні. ГЕОГРАФІЯ: вивчення гідросфери Землі; водні ресурси планети; вивчення материків, їхніх природних та культурних особливостей.

Номер слайду 16

ПАЛЕОНТОЛОГІЯ: дослідження світу динозаврів. АСТРОНОМІЯ: будова Сонячної системи, сонце, планети, супутники, будова Всесвіту, галактики, сузір’я, космічні об’єкти.

Номер слайду 17

Спостереження. Вправа «Синоптик» Сьогодні ___ _______________, _____року, Температура ____. Стан неба ____ Вітер _____ Опади _______

Номер слайду 18

Акровірш. По телевізору щодня, О тій самій годині Готуйся слухати прогноз. Ой дощик буде нині! До школи йдеш чи в іншу путь,А парасольку незабудь.

Номер слайду 19

Австралійський дощ»«Піднявся вітер – потерти долоні. Починає крапати дощ – клацати пальцями. Починається справжня злива – плескати руками по стегнах. Злива переходить у град – тупати ногами. Буря стихає – плескати по стегнам. Дощ стихає – поплескати по грудях однією рукою. Рідкі краплі дощу падають на землю – клацати пальцями. Тихий шелест вітру – потирати долоні. З’являється сонце – піднімати руки вгору і посміхатися.

Номер слайду 20

Спостережливість і кмітливість. Відновити числовий ряд{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}12367{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}2458{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}3579{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}98541

Номер слайду 21

Загубився знак. Робота в групах5 + 3 = 86 – 1 = 54 – 4 = 02 + 7 = 94 + 3 = 76 + 2 = 85 + 0 = 53 + 6 = 91 група2 група

Номер слайду 22

Щоденник вражень. Мої спостереження: Птахи взимку;Зміна погоди.

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 січня 2022
Переглядів
1057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку