Як розвивати в собі вміння дослідника?
Вправа «Ранкові враження»
Ребуси
Риси, які притаманні досліднику
Гра «Все навпаки»
Знайдіть малюнок-двійник
Вправа «Що не так?»
Вправа «Ранкові враження» Уранці мене здивувало... Сьогодні я помітив(ла)... Дорогою до школи я почув(ла)... Я звернув(ла) увагу на... Мене засмутило...
Номер слайду 3
Ребуси
Номер слайду 4
Риси, які притаманні досліднику
Номер слайду 5
Розвиток уваги. Гра «Все навпаки»Робимо рухи, протилежні до даних. Підстрибніть. Поверніться ліворуч. Підніміть праву руку. Відведіть ліву ногу вперед. Присядьте. Подивіться вниз. Нахиліться вперед. Привстаньте на носочки. Розведіть руки в сторони.
Номер слайду 6
Знайдіть малюнок-двійник
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Розвиток зосередженостіВправа «Що не так?»
Номер слайду 9
Активність. Фізкультхвилинка. Хто ж там, хто ж там вже стомивсяІ наліво нахилився?Треба дружно всім нам стати,Фізкультпаузу почати. Руки в боки, вгору, вниз, Раз, два, три – не помились. Ми ручками – хлоп, хлопІ ніжками – топ, топ. Як годинник всі отак – Тік – так, тік – так. А тепер всі тихо сядьте, Будьте активні, не засинайте!
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Дослідницький пошук
Номер слайду 12
З якими методами ви мали справи на заняттях? Вдома?
Номер слайду 13
Що таке наука?
Номер слайду 14
Ми – дослідники. Що ми можемо досліджувати?ФІЗИКА:дослідження властивостей води; дослідження особливостей формування погодних умов; дослідження природи світла та тіні; дослідження звуку, його характеристик. ХІМІЯ:дослідження складу їжу (білки, жири, вуглеводи, кислоти) та їхніх властивостей. МИСТЕЦТВО (в рамках практикумів з фізики): створення тіньового театру; розпис футболок; створення звукового оркестру з побутових предметів.
Номер слайду 15
ЕКОЛОГІЯ: сортування сміття. БІОЛОГІЯ: дослідження смакових відчуттів, будова травної системи. ГЕОЛОГІЯ: будова Землі та атмосфери; основні форми земної поверхні. ГЕОГРАФІЯ: вивчення гідросфери Землі; водні ресурси планети; вивчення материків, їхніх природних та культурних особливостей.
Номер слайду 16
ПАЛЕОНТОЛОГІЯ: дослідження світу динозаврів. АСТРОНОМІЯ: будова Сонячної системи, сонце, планети, супутники, будова Всесвіту, галактики, сузір’я, космічні об’єкти.
Номер слайду 17
Спостереження. Вправа «Синоптик» Сьогодні ___ _______________, _____року, Температура ____. Стан неба ____ Вітер _____ Опади _______
Номер слайду 18
Акровірш. По телевізору щодня, О тій самій годині Готуйся слухати прогноз. Ой дощик буде нині! До школи йдеш чи в іншу путь,А парасольку незабудь.
Номер слайду 19
Австралійський дощ»«Піднявся вітер – потерти долоні. Починає крапати дощ – клацати пальцями. Починається справжня злива – плескати руками по стегнах. Злива переходить у град – тупати ногами. Буря стихає – плескати по стегнам. Дощ стихає – поплескати по грудях однією рукою. Рідкі краплі дощу падають на землю – клацати пальцями. Тихий шелест вітру – потирати долоні. З’являється сонце – піднімати руки вгору і посміхатися.