Пізнаємо природу 6 клас Урок 50 Дата ___________
Тема: Як складати ланцюги живлення. Практична робота 4.
Мета: дати учням зрозуміти, що таке ланцюг живлення і як він функціонує в екосистемах, про різні організми, які входять до складу ланцюгів живлення, та їхні взаємозв'язки, вивчити, як різні організми утворюють ланцюги живлення, і розглянуть вплив цих взаємодій на баланс екосистем, навчатися складати ланцюги живлення для різних екосистем та враховувати різні фактори, що впливають на їхню структуру, аналізувати та оцінювати різні аспекти ланцюгів живлення, враховуючи їхні наслідки для біорізноманіття та стійкості екосистем, сприяти створенню власних ідей щодо побудови та функціонування ланцюгів живлення в різних середовищах, поглибити розуміння учнів про взаємозв'язки у природі та важливість збереження біорізноманіття.
Очікуванні результати: учні мають чітке уявлення про те, що таке ланцюги живлення і як вони функціонують у природних екосистемах, знають різні види організмів, що утворюють ланцюги живлення, та їх роль у цих системах, аналізують взаємозв'язки між організмами у ланцюгах живлення та ідентифікувати ключові елементи цих систем, розуміють, як зміни у складі або кількості одного виду можуть вплинути на інші організми у ланцюгу живлення та на екосистему в цілому. розвивають навички критичного мислення шляхом аналізу і оцінки складних взаємодій у природних системах, розвивають розуміння природних екосистем та важливості збереження біорізноманіття для збалансованого функціонування природних систем.
Обладнання: ноутбук, презентація, зошити, підручник
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. АОЗ (актуалізація опорних знань)
Усне опитування
ІІІ. МНД (мотивація навчальної діяльності)
Як ви вже помітили, існують тісні взаємозв’язки між живими організмами у середовищі. Але хто і як використовує, як здійснюється коло обіг речовин у природу саме сьогодні ми розберемося.
ІV. ВНМ (вивчення нового матеріалу)
Робота з підручником:
Слово вчителя:
V. ЗВ (закріплення вивченого)
Виконання практичної роботи.
Тема: Складання ланцюгів живлення (за вибором)
(робота в зошитах з друкованою основою)
Домашнє завдання.
Опрацюйте параграф 41, иконайте завдання 4,5 на ст.. 188
VІ. Підсумок.
Дайте відповіді на запитання:
Рефлексія.
Оціни свою роботу на уроці:
9 - 12
5 – 8
1 – 4
мені було важко я старався(лась) мені все вдалося
Заверши речення:
Найбільше труднощів я відчув (-ла)……
Я не вмів (-ла), тепер вмію ……..
Я дізнався (-лась)…….
Мені захотілося ……