Урок контролю знань за темами розділу 3 «Людина, світ та ідей у доісторичну добу Стародавнього Світу»
Дата________ Клас______ ПІ_______________________________________
І Рівень (0,5)
А релігія Б вірування В світогляд Г філософія.
А уявлення людей про світ, його походження та будову
Б віра в надприродні сили
В уявлення про спроможність людини силою думки чи виконанням
ритуалів залучити надприродну силу на свій бік
Г уявлення про духи.
А фразеологізм Б політеїзм В монотеїзм Г анімізм
А Рим Б Афіни В Єгипет Г Спарта.
А Античні ігри Б Грецькі ігри В Римські ігри Г Олімпійські ігри.
А Єгипет Б Греція В Рим Г Китай.
ІІ Рівень (1 б) Завдання із трьома правильними відповідями
_________________________________________________________
1. 2.
3. 4.
5. 6.
_____________________________________________________________
____________________________________________________________
ІІІ Рівень (1,5б)
|
А уявлення про спроможність людини силою думки чи виконанням ритуалів залучити надприродну силу на свій бік. |
|
Б віра в існування надприродного зв’язку між родовою групою людей і певною твариною. |
|
В вірування в надприродну силу окремих предметів. |
|
Г уявлення про те, що світ населений невидимими духами. |
1) |
А Християнство |
|
2) |
Б Індуїзм та Буддизм |
|
3) |
В Релігія Давнього Єгипту |
|
4) |
Г Релігія Давньої Греції та Риму |
|
5) |
Д Християнство |
|
ІVРівень. (3б)
Останні Олімпійські ігри Античності пройшли в 393 р.
нашої ери. Припинення цих популярних змагань пов’язане
із поширенням і узаконенням християнства як державної
релігії в Римській імперії. Олімпійські ігри були
заборонені як поганський, язичницький звичай.
Олімпійську спортивну традицію відновив у 1896 р.
француз П’єр де Кубертен. Сьогодні неможливо уявити
світовий спорт без проведення раз у чотири роки
масштабних змагань – Олімпійських ігор
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка_________________