Художників, які працюють у галузі мультиплікаційного кіно називають художниками- мультиплікаторами, адже вони створюють безліч малюнків. Або художниками- аніматорами, тому що вони «оживлюють» намальовані зображення або ляльок. Аніматори придумують для персонажів характерні рухи відповідно до діалогів і дій. Також розробляють спецефекти: гуркіт автомобіля чи літака, природні явища (дощ, грім, дзюрчання струмка).
За століття діяльності Дісней-студії (з 1923 р) було створено багато прекрасних мультфільмів про Білосніжну, Піноккіо, Аладдіна, Попелюшку, Снігову королеву. Нині кіностудія перетворилася на гігантську корпорацію, лідера світового медіаринку, що має 11 парків розваг — Діснейлендів у різних країнах світу. Вона демонструє приклад успішного поєднання мистецтва і бізнесу в галузі медіа, адже її фільми, наприклад «Король Лев» і серіал «101 далматинець», стали найбільш касовими.
Кінематограф складається не лише з художньої творчості, а й з технічного виробництва і прокату фільму з метою отримання прибутку. За художню складову відповідає режисер/режисерка — ключова фігура творчої команди, а за організаційно-фінансову — продюсер/продюсерка. Щоб розробники мали можливість отримати фінансування фільму або серіалу проводять пітпчинг. Для потенційного інвестора збирають пакет усної та візуальної інформації про проєкт, до якого включають сценарій, розкадровку (іноді з озвученням) бюджет фільма.
МИСТЕЦЬКА СКАРБНИЧКАБЮДЖЕТ (з фр. — «гаманець») — грошове вираження збалансованого розпису доходів і видатків за певний період.ІНВЕСТОР — людина чи комерційна установа, яка вкладає гроші з метою їх збереження та примноження. ПІТЧИНГ (англ. pitch — виставляти на продаж) усна чи візуальна презентація кінопроєкту з метою знаходження інвесторів. Ідею фільму зазвичай захищає сценарист, режисер, продюсер чи представник кіностудії.