Як виміряти відстані на карті за масштабом, 7 клас, нуш, географія

Про матеріал
Презентація розроблена відповідно до Модельної навчальної програми «Географія. 6-9 класи»для закладів загальної середньої освіти (автори Запотоцький С.П., Карпюк Г.І., Гладковський Р.В., Довгань А.І., Совенко В.В., Даценко Л.М., Назаренко Т.Г., Гільберг Т.Г., Савчук І.Г., Нікитчук А.В., Яценко В.С., Довгань Г.Д., Грома В.Д., Горовий О.В.)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інга Литвин-Матійчук7 клас, НУШЯк виміряти відстані на карті за масштабом

Номер слайду 2

очікувані результативикористовують різні види масштабів для визначення відстаней на картах;- добирає математичний апарат для розв’язання навчальних завдань; - використовує карту та картографічні онлайн-сервіси для організації виконання навчальних задач.

Номер слайду 3

ПРИГАДАЙВиди масштабів

Номер слайду 4

ШПАРГАЛКАВизначте. Для цього потрібно за допомогою лінійки виміряти відстань на карті (плані, кресленні) З'ясовуємо який масштаб відстань на карті Х масштаб. В чисельнику і знаменнику масштабу одиниці вимірювання - см. Дії здійснюємо ( щоб не загубити 0 )В 1км - 1000 м В 1м - 100 см. При переведенні км у см - дописуємо 5 нуликів При переведенні см у км - 5 нуликів прибираємо Визначення відстані за масштабом

Номер слайду 5

ПЕРЕВЕДИПеревести іменований масштаб у числовий. Перевести числовий у іменований масштаб

Номер слайду 6

ПОПРАЦЮЄМОЗадача. Відстань між двома містами на карті, масштаб якої 1 : 100000, складає 5 см. Визначити реальну відстань між містами. Якого масштабу буде карта , якщо відстань між обєктами на місцевості дорівнює 500 км , а на карті - це відрізок в 5 см ?

Номер слайду 7

Практикуймо. ПРАКТИЧНА РОБОТА“Визначення протяжності (у кілометрах) географічних об’єктів за допомогою масштабу на карті “Працюємо у друкованому зошиті

Номер слайду 8

Дивовижні факти. У наш час створено інтерактивний глобус, що поєднує в собі можливість вивчати географію та астрономію, отримувати інформацію про найцікавіші місця земної кулі, космічні об’єкти, перевіряти себе в ігрових тестах з політичною картою світу, картою сузір’їв нічного неба, а також слухати аудіоказки.

Номер слайду 9

Я був присутній на уроці протягом усього часу. Я уважно слухав пояснення вчителя. Я активно брав участь в обговоренні теми уроку. Я виконував усі завдання, запропоновані вчителем. Я намагався допомогти іншим учням, якщо вони відчували труднощі. Я був зацікавлений у вивченні нового матеріалу. Я вважаю, що добре розумію тему уроку. Я задоволений своєю роботою на уроці.від 1 до 3 САМООЦІНЮВАННЯ

Номер слайду 10

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯОпрацювати матеріал уроку

pptx
Пов’язані теми
Географія, Презентації
Додано
9 липня
Переглядів
1136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку