12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Як зір і слух відкривають мені світ?

Про матеріал
Урок для учнів 1 класу за програмою НУШ. В уроці доступно розкривається навчальний матеріал.
Перегляд файлу

Урок 23

Тема: Як зір і слух відкривають мені світ?

Мета: формувати в учнів елементарне поняття про органи чуття: очі, вуха, ніс, язик, шкіру; розширити й уточнити уявлення дітей про значення зору, слуху; розвивати мислення та вміння зосереджувати увагу на різних ознаках певних об'єктів; виховувати в дітей бажання пізнавати навколишній світ.

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

- Доброго ранку, діти! У мене сьогодні гарний настрій. А який настрій у вас? Поділіться своїм добром із сусідом. Посміхнись тому, хто зліва, посміхнись тому хто справа. Ми – одна сімя.

- Яка погода?

- Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Який день тижня?

- Коли ви йшли сьогодні до школи, що бачили? Що чули? За допомогою яких саме органів чуття ви це сприйняли? (Очі, вуха)

- То яки ви гадаєте про що ми сьогодні поговоримо на уроці?

ІІ. Вивчення нового матеріалу

1) Очі

- Відгадайте загадку. Слово-відкадка підскаже про що саме ми зараз поговоримо.

Вікнонниці то зачиняються, то відчиняються. (Очі)

- Погляньте, що я тримаю в руці? (Клубок ниток) Який він за кольором? Який він за формою?  Чи далеко цей предмет знаходиться від вас? Він рухається чи стоїть на місці? Що вам допомо­гло дізнатись, що клубочок фіолетовий, круглий, невеликий? (Очі)

Перегляд мультфільма «Смішарики. Зір»

- За допомогою якого органу чуття ви передивились мультфільм?

- Чи потрібні очі людині?

- Отже, очі потрібні для того, щоб сприймати світло, розрізняти колір предметів, їх розміри, форму, дізнатися – близько чи далеко вони знаходяться, рухаються чи нерухомі.

Фізхвилинка

2) Вуха

В класі тиша. Звучить музика.

- Чим наповнився наш клас? Що змінилося в класі? (У класі залуна­ла музика.) Який ваш орган допоміг вам почути цю музику? (Вуха)

- Повторіть, будь ласка, які ж органи допомогли вам побачити яблу­ко, почути музику? Діти називають, а вчитель на дошці закріплює картки зі словами «Очі, Вуха».

Перегляд мультфільма «Смішарики. Слух»

- За допомогою якого органу чуття ви змогли почути про що розповідається у мультфільмі?

- Чи потрібні вуха людині?

- Отже, за допомогою вух ви чуєте не тільки мамин голос, а й звуки природи. Лише тому, хто вміє слухати природу, вона відкриває свої таємниці.

1. Гра « Уяви»
А зараз пограємо у таку гру. Заплющіть оченята та ще й закрийте їх долоньками, щоб нічогісінько не було видно, і без мого сигналу не розплющуйте. Чи бачите ви, що я зараз роблю? А чи бачите, що я тримаю у руках? Чи цікаво нічого не бачити?  А тепер навпаки. Закрийте вушка, чи почуєте ви різні звуки. ( Ні.) 

- Отже,щоб нам було цікаво жити, ми могли бачити, чути,  що нас оточує, потрібно берегти свої очі,вушка і  піклуватися про них, не завдавати їм шкоди.

2. Робота з підручником.

ІІІ. Закріплення вивченого

1. Робота в друкованому зошиті

2. Гра « Розфарбуй потрібного кольору»

- Перед вами малюнки. Розфарбуйте їх в потрібний колір. Що вам допомогло правильно розфарбувати ? Як ви здогадались?

3. Гра « Що це таке?»

Вчитель включає різні мелодії, а діти відгадують що це таке.

4. Робота в парах. Створення колажу.

Діти створюють колаж з картинок. Все що можна побачити прикріплюють біля картинки «Око», те що можна почути – біля картинки «Вухо».

IV. Підсумок уроку

- Для чого людині потрібні очі?

- Для чого людині потрібні вуха?

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку