Які навички потрібно розвивати, щоб бути успішним у майбутньому? Soft skills

Про матеріал
Навички 21 століття. Конкурентоспроможна особистість. Яка вона? Якими знаннями, вміннями та навичками повинна володіти конкурентоспроможна людина, яка вийде на ринок праці в 2040-х рр?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Які навички потрібно розвивати, щоб бути успішним у майбутньому?Олена Качалуп, директорка навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – заклад дошкільної освіти імені Дмитра Петрини с. Торгановичі» Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області

Номер слайду 2

Освіта без бар'єрів Освіта для дітей з особливими освітніми потребами, осіб з інвалідністю, створення інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну, розумних пристосувань тощо. Освіта дорослих Забезпезпечення рівних можливостей і рівного доступу до освіти незалежно від віку, статі та походження, зокрема маломобільних людей, літніх людей, молоді, жінок, батьків маленьких дітей. Національна стратегія зі створення безбар’єрного простору на період до 2030 року. Підготовка конкурентоспроможної у майбутньому людини Що означає бути конкурентоспроможним?Бути затребуваним на ринку праці, бути інтегрованим в суспільство, почуватися комфортно в нових умовах. Якими знаннями, вміннями та навичками повинна володіти конкурентоспроможна людина, яка вийде на ринок праці в 2040-х рр?

Номер слайду 3

Світовий економічний форум, який у відбувся в січні 2020 року в швейцарському місті Давосі, оприлюднив у жовтні аналітичні звіти щодо глобальних трендів. Один з них – «Майбутнє робочих місць», де представлено навички, актуальні для успішної кар'єри.  ТОП-10 навичок у 2020 році:1) Комплексне розв’язання проблем2) Критичне мислення3) Креативність4) Управління людьми5) Координація дій з іншими6) Емоційний інтелект7) Складання суджень і ухвалення рішень8) Сервіс-орієнтування9) Взаємодія, ведення перемовин10) Когнітивна гнучкість ТОП-10 навичок у 2025 році:1) Аналітичне мислення та інноваційність2) Активне навчання та стратегії навчання3) Розв’язання складних проблем4) Критичне мислення та аналіз5) Креативність, оригінальність та ініціативність6) Лідерство та соціальний вплив7) Використання технологій, моніторинг та контроль8) Створення технологій та програмування9) Витривалість, стресостійкість та гнучкість10) Логічна аргументація, розв’язання проблем та формування ідей

Номер слайду 4

Комбінація базових елементів людської діяльності: комунікабельний, уміє співпрацювати, критично і креативно мислить, здатен самостійно аналізувати ситуацію  (людиноцентричні навички);вміє аналізувати дані, знає бодай одну мову програмування і як розробляти комп’ютерні програми, опанував основи кібербезпеки (цифрові навички);спроможний оперувати бізнес-процесами, управляти проєктами, знається на цифровому дизайні й комунікації даних (бізнес-орієнтовані навички). За даними компанії Burning Glasses, яка проаналізувала орієнтовно 56 мільйонів описів вакансій та прибизно 120 мільйонів резюме.Ідеальний кандидат на працевлаштування:розв’язання проблем; управління собою; взаємодія з іншими; використання технологій.

Номер слайду 5

Чи готує(ться) система освіти до таких змін?Чи задовільняє сучасна інституційна освіта потреби її здобувачів?Стресостійкість і гнучкість передбачають вміння конструктивно працювати з помилками, а також у ситуаціях невизначеності. Креативність, оригінальність, ініціативність, інноваційність, уміння генерувати ідеї – притаманні не лише мистецькому циклу предметів. Вони можуть проявлятися в технічній творчості, у створенні медійних та інформаційних продуктів, у застосуванні власного методу розв’язання задачі. І що найважливіше – розвивається вона проєктною роботою, а не додаванням ще одного предмета в шкільну програму. Комплексне вирішення проблем передбачає вміння розкласти складну проблему на частини – а це частина предметного інформатичного вміння. Моніторинг, контроль, проєктування технологій і програмування. Діджіталізація професійного і повсякденного життя передбачає вміння не просто скористатися певними пристроями чи програмами, але й глибше розуміння принципів і засад їх роботи, уміння їх пристосовувати до власних потреб, і навіть створювати власні програми. Активне навчання та навчальні стратегії є запорукою успіху в майбутньому, яке визначатиметься динамічними змінами, невизначеністю і необхідністю та готовністю до перекваліфікації. 

Номер слайду 6

Лідерство та соціальний впливпередбачаютьуміння формулювати свою думку, ефективно її висловлювати; розуміння особливостей комунікації (в тому числі й міжкультурної );використання можливостей сучасних цифрових технологій для поширення своєї позиції. Необхідні знання з мов, літератур, інформатики, історії, суспільствознавства.

Номер слайду 7

Емоційний інтелект та емоційна компетентність Вправа «5 запитань»Чому я є тут? - Тому що для мене важливий мій розвиток. Чому для мене важливий розвиток? -Таким чином я підвищую свою професійну конкурентоспроможність. Чому я дбаю про свою професійну конкурентоспроможність? - Я прагну кар'єрного росту. Чому я прагну кар'єрного росту? – Це дасть мені більше можливостей діяти. Чому для мене важливо розширити свої професійні можливості? - Мені подобається навчати не лише дітей, а й дорослих. Будь-яка комунікація – це не те, що ми хочемо сказати, а те, яку реакцію ми хочемо викликати. Мотивація – це «внутрішні мотори», які змушують йти вперед і виходити із зони комфорту. Людину не можна мотивувати ззовні. Можна тільки створити умови, в яких запрацюють «внутрішні мотори».

Номер слайду 8

Іванна Кротюк, заступник директора по навчально-виховній роботіАдміністратор домену Торгановицького НВК на платформі для організації дистанційного навчання Google Workspace (попередні назви G Suite). Це пакет спеціалізованого хмарного програмного забезпечення й інструментів для спільної роботи від компанії Google. Окрім вебзастосунків  Gmail, Контакти, Календар, Meet та Chat для спілкування;  Диск для зберігання; Пакет Google Документів для створення контенту. У версії G Suite передбачені корпоративні функції: спеціальні адреси електронної пошти в домені компані, необмежені обсяги хмарної пам'яті, дані користувачів зберігаються не на традиційних внутрішніх серверах компаній, а в мережі захищених центрів обробки даних] Google. Інформація та дані в облікових записах G Suite не використовуються для цілей реклами. Крім того, адміністратор G Suite може самостійно налаштувати необхідні параметри безпеки та конфіденційності.

Номер слайду 9

Ганна Кутюк, вчитель початкових класів. Освітній експерт; пройшла навчання, організоване Управлінням Державної служби якості освіти у Львівській області, брала участь в інституційному аудиті одного із закладів освіти Львівщини. Практично впроваджує STEAM-освіту. Учасниця онлайн-толоки ГО «Ed. Camp» «30-й перший дзвоник в Україні: серпневі (не)конференції та гроно можливостей»;Навчалася за програмою «Попередження, виявлення та реагування у випадку сексуального насильства над дітьми»; провела уроки «Правила безпеки» для учнів початкової школи. Учні є учасниками та лауреатами конкурсів «Змагаймось за нове життя», від Майстерні казок Олександра Зімби «Чемпіонські перегони», проєктів «Ми друкуємо книжки», «Долаємо коронавірус разом», «Новий рік у кожній школі», Всеукраїнського Book. Fest книжкодрузів «Книжковий бум», конкурсу дитячих малюнків Noosphere Space Art Challenge тощо.

Номер слайду 10

Надія Савіцька, вчитель географіїhttps://geolifescool.blogspot.com/ Блогерка та авторка численних дидактичних матеріалів: друкованих настільних ігор, флеш-карток, буклетів, коміксів, скрайбінгу та авторських інтерактивних онлайн-ресурсів для уроку географії, створених у Wordwall, Padlet, Thinglink, Canva, Genially, Learningapps, Flippity та ін.youtube канал Geolifescool –авторське навчальне відео для учнів та навчальне відео для учителів з використання онлайн сервісів у роботі. Лауреат VI Всеукраїнського інтернет-конкурсу «Учитель року-2021» , «Учитель-популяризатор» за версією науково-популярного природничого журналу «Колосок» у номінації «Географія», автор статті у науково-популярному журналі «Колосок» -АТЛАНТИДА СЕРЕД ПІСКІВ – ПУСТЕЛЯ РУБ-ЕЛЬ-ХАЛІ Співпрацює з видавництвом ІВА «Освіта України», авторка вебінару «КОМІКС – ІННОВАЦІЙНИЙ РЕСУРС ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ, або STORYABORD ВІД А ДО Я. Покроковий практикум», спікер платформи ІВА «Освіта України» https://www.ra-ou.com.ua/index.php?id=657 , авторка дидактичних матеріалів до вебінару Ігора Дикого «Дослідження в Антарктиді: що вивчають українські полярники на станції «Академік Вернадський» https://www.ra-ou.com.ua/index.php?id=703 Випускник курсу безпеки « #Курс100» від міжнародного освітнього проектy #Safety. Park Traffic Challenge , що надає право мені проводити курси з безпеки, як тренера проекту#Safety. Park, Координатор щорічного проєкту (#марафон_написання_листів всесвітнього руху Amnesty International (правозахисної організації).

Номер слайду 11

Олена Проць, учитель української мови та зарубіжної літератури. Учасниця ІІ туру Всеукраїнського конкурсу « Вчитель року 2019-2020» у номінації «Зарубіжна література»Авторка посібника зі сценаріями позакласних заходів з літератури «Вишенька на торті!Авторка вебінару «Арт-терапія на уроках літератури» ІВА «Освіта України»https://www.ra-ou.com.ua/index.php?id=709 Публікується в журналі «Зарубіжна література в школах України»Учасниця творчої майстерні «Коучингові технології у роботі зі школярами» при ЛОІППОПриймала активну участь у Міжнародних проєктах:«ІІ Міжнародна конференція «Обдаровані діти – скарб нації»;«Польсько-український проєкт по цілі сталого розвитку ООН»;https://www.facebook.com/yurashky.lviv/«Positiv Da. Y»;«Проєкт єднання українців усього світу «Україна мрій»;https://www.facebook.com/lshymko/posts/10225296188936733 Провела найбільший урок у світі , організований Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ)про глобальні цілі та права дитини. Учні є учасники та переможці олімпіад на Всеосвіті , а також у міжнародній грі із зарубіжної літератури «Sunflower»Ділиться авторськими матеріалами з колегами у своєму блозіhttps://bodia.online/l/k. OXj. Ud. Адміністраторка фейсбук-групи «Конфетті для яскравих уроків»https://www.facebook.com/groups/273495874437105/about

Номер слайду 12

Інноваційність. Креативність ОригінальністьІніціативність Неможливо отримати новий, відмінний від попереднього, результат без вміння виходити за рамки, поєднувати між собою найнесподіваніші речі.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 листопада 2021
Переглядів
1282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку