Японія в другій половині 19 - початку 20 ст.

Про матеріал
Мета: хронологічна - з’ясувати особливості розвитку Японії в період Епохи Мейдзі, розкрити суть реформ 70-80х рр. ХІХ ст., визначити їх наслідки, продовжити формування навичок роботи з хронологією; просторова - продовжити формування навичок роботи з картою; інформаційна - пояснити особливості суспільно-політичного життя країни, з’ясувати причини агресивної зовнішньої політики Японії, продовжити формування навичок роботи з історичними термінами та поняттями; логічна – формувати вміння учнів аналізувати суть історичних процесів, виділяти їх особливості та закономірності; аксіологічна - розширювати світогляд учнів, зацікавити історією провідних країн світу. Цільові завдання: • Охарактеризувати розвиток Японії наприкінці 19-початку 20 ст.; • Визначити основні зміни в суспільно-економічному житті крани; • Висвітлити зовнішньополітичний розвиток Японії; • Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, самостійно робити висновки. Очікуваний результати Після уроку учні зможуть: • висвітлювати характерні риси розвитку Японії наприкінці 19-початку 20 ст.; • визначити основні структурні зміни в суспільно-економічному житті крани; • відстежувати зовнішньополітичний розвиток Японії; • самостійно аналізувати і робити висновки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

* Доба мейдзі в японії Захід є захід, схід є схід, не зустрітися  їм ніколи.  Редьярд Кіплінг

Номер слайду 2

*

Номер слайду 3

Завдання уроку * Познайомитися з соціально – економічним та політичним розвитком Японії ІІ половини ХІХ століття; Розкрити суть революції Мейдзі та реформ 70 – 80-х років ХІХ століття; Визначити напрямки зовнішньої політики Японії; Вчитися аналізувати і узагальнювати матеріал.

Номер слайду 4

План * Крах політики самоізоляції. Революція Мейдзі. Реформування економічного та суспільно – політичного життя. Економічне зростання країни. Політичний устрій. Конституція 1889р. Зовнішня політика Японії.

Номер слайду 5

Проблемне завдання * За рахунок чого Японія змогла ввійти до числа провідних держав світу на початок ХХ століття?

Номер слайду 6

*

Номер слайду 7

Сьогунат Едо (1603-1867 рр.)- період правління династії Токугава *

Номер слайду 8

Причини введення політики самоізоляції Сакоку (країна в ланцюгах) 1641-1853 рр. *

Номер слайду 9

1853 р. – американська експедиція під командуванням Меттью Перрі підходить до берегів Японії *

Номер слайду 10

*

Номер слайду 11

* 31 березня 1854 р. Японія підписала торгівельний договір з США. Слідом за договором з США Японія за короткий проміжок часу уклала аналогічні з Англією, Голландією, Росією та рядом інших держав. Японія відкриває свої порти для торгівлі

Номер слайду 12

1863-1868 рр. – Громадянська війна * 1868-1912 рік правління імператора Муцухіто, було названо «Мейдзі» – «освічене правління»

Номер слайду 13

* Поміркуйте, які реформи потрібні були державі для того, щоб стати врівень з провідними державами світу?

Номер слайду 14

Реформи 70-80-х рр. * Реформа адміністративно-територіального устрою. Скасування поділу на князівства, започаткування поділу на префектури. Оскільки політичним центром було місто Едо, сюди були переведені з Кіото імператорський двір та уряд. Місто отримало назву Токіо Військова реформа. Запровадження загальної військової повинності. Створині військові академії. Використовується європейська зброя. Ухвалення закону про скасування станових привілеїв, проголошення рівності всіх громадян перед законом. Судова реформа. Створення судів європейського типу. Реформа освіти. Упровадження обов’язкового початкового навчання, сприяння утворенню середніх і вищих навчальних закладів. Уряд заохочував відправку японців за кордон для здобуття освіти. Грошова реформа. Уведення єдиної грошової одиниці - єни. Аграрна реформа. Скасування власності князів і феодалів на землю, надання офіційного дозволу на купівлю-продаж землі.

Номер слайду 15

1899 р. - прийняття Конституції Японії. (залишилася чинною до 1946 ) *

Номер слайду 16

1.Особа імператора була священною та недоторканою 2.За ним закріплювалися права оголошення війни і миру, призначення і звільнення всіх цивільних та військових посадовців, скликання і розпуск парламенту 3.Імператор був верховним головокомандувачем збройних сил Японії 4. Створення двопалатного парламенту *

Номер слайду 17

Парламент Японії згідно з Конституцією 1899 р. * Верхня Палата перів Аристократи, члени імператорського двору Обирались на 7 років Нижня Палата представників Обирати представників могли чоловіки віком від 25 років, сплативши високий податок Обиралися на 4 роки Голосували 1% японців

Номер слайду 18

ПРАВДА ЧИ НІ? * Компанія NINTENDO була заснована в той самий рік, що і Конституція Японії?

Номер слайду 19

ПРАВДА! * NINTENDO – одна з найбільших у світі компаній, що виготовляє комп`ютерні ігри та ігрові консолі. Заснована 23 вересня 1889 р. Фусадізо Ямауті, який започаткував виробництво гральних карт.

Номер слайду 20

Рекомендації як створити новину Спочатку в тексті має йти про найголовніше, ключова думка (зацікавити читача) 5 ключових запитань: Що? Де? Коли? Як? Чому? Приділіть увагу заголовку (короткий і стислий) Пишіть стисло. Використовуйте цитати *

Номер слайду 21

Японо-Китайська війна 1894-1895 рр. * Наслідки для Китаю: Втрата контролю над Кореєю Передача Японії о. Тайвань, Пенху та Ляодунського п-ва (тимчасово) Виплата контрибуцій Японії (йдуть на посилення військової могутності) Для Японії – загострення конфлікту з Росією

Номер слайду 22

В цей час… * 1899 р. – Ейфелева вежа 1895 р. – перший кінопоказ 1879 р. – створення лампи розжарювання Томасом Едісоном 1896 р. – перші сучасні Олімпійські ігри (в Афінах) 1888 р. – скасування рабства в Бразилії (скасування кріпатства в Україні відбулося у 1848 р.,1861р.) 1880-1910 рр. – відбувається остаточний поділ Африки між європейськими державами

Номер слайду 23

* Сьогунат –самурайський уряд, який очолює сьоґун. Контрибуція –примусові післявоєнні платежі, які сплачує держава, що зазнала поразки у війні, державам-переможницям; Конфуціанство – китайська етично-філософська школа, основа китайського способу життя, принцип організації суспільства, засновником якої був китайський філософ Кунфу-цзи, відомий на Заході як Конфу - цзи, який жив у 551—479 роках до н. е Модернізація - перехід від традиційного аграрного суспільства до світського, міського й індустріального

Номер слайду 24

*

Номер слайду 25

* Хто такий сьогун? А) селянин; Б) полководець; В) єпископ 2. Хто переміг в Японо-Китайській війні? А) Японія; Б) Російська імперія; В) Китай 3. Як звали імператора Японії, з правління якого почалась «Доба Мейдзі»? А) Токугава Іеясу; Б) Муцухіто; В) Меттью Перрі

Номер слайду 26

Чому Японія стала єдиною країною Сходу, яка не потрапила в колоніальну залежність від великих держав? *

Номер слайду 27

Домашнє завдання * § 23 підручника Ст. 196 завд. 10 або 13 (на вибір) Події 1868 р. в Японії одні історики називають переворотом, другі-революцією, треті-реставрацією. Якої думки дотримуєтесь ви? Обгрунтуйте її. Написати твір-есе на тему: Які б реформи провів би я будучи Муцухіто.

Номер слайду 28

Дякую за увагу! *

ppt
Додано
25 вересня
Переглядів
80
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку