З досвіду роботи класного керівника

Про матеріал

З досвіду роботи класного керівника 11-го класу закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів с. Красноволя Підопригори Людмили Миколаївни.

« Щоб стати справжнім вихователем дітей, треба віддати їм своє серце.»

Проблема над якою працюю: «Виховання патріотизму, інтересу до навчання, поваги один до одного, любові до рідного краю.»

З метою впровадження даної ідеї я поставила завдання виховувати особистість, яка б :

Віддано любила свій народ, свою Батьківщину;

З повагою ставилась до символів держави;

Знала і вивчала історію України, традиції, звичаї народу;

Добре володіла основами наук;

Удосконалювала свою особистість, розвивала позитивні якості, творила добро заради добра і була безкорисливою;

З любов'ю і повагою ставилась до батьків;

Оберігала природу, турбувалась про неї, примножувала її, сповідувала здоровий спосіб життя.

Мій обов'язок прищепити кожній дитині любов до сімейних традицій українського народу.
Ці почуття можна виховати в дитині вивчаючи звичаї, традиції, обряди та віросповідання українського народу.
Мої вихованці беруть активну участь у проведенні Андріївських вечорниць, Новорічного балу – маскараду, Дня Святого Миколая, Різдвяного Вертепу.

Велику увагу приділяю формуванню в дітей принципу « В здоровому тілі здоровий дух», сприяю розвитку гармонії душі і тіла.
Кожного року в нашій школі проводиться « День здоров'я», де мої вихованці мають змогу набратися сил та енергії на цілий навчальний рік.

А що ж таке робота для вчителя?

Напевно, майже все в житті моїм.

Це радість, творчість і турбота,

Натхнення та шаленство довгих днів.

Веселі очі, сміх, скорбота,

Талант і розум дітлахів. А що ж є щастя?

Все, що побажаєш

Здійснити на життєвому шляху.

Можливо, ще не раз себе спитаєш:

«А чи мети в житті я досягну?»

Та лиш в кінці чудесного путі

Слова відверті почуєш ти,

Що чесно сходинку пройшла свою.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

З досвіду роботи класного керівника 11-го класу закладу загальної середньої освітиІ – ІІІ ступенів с. Красноволя. Підопригори Людмили Миколаївни

Номер слайду 2

Щоб стати справжнім вихователем дітей, треба віддати їм своє серце

Номер слайду 3

Я щоранку заходжу в клас,на дитячих обличчях – усміх,Що я варта, діти без вас. Ви – натхнення моє, мій успіх.

Номер слайду 4

Проблема над якою працюю:«Виховання патріотизму, інтересу до навчання, поваги один до одного, любові до рідного краю.»

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Віддано любила свій народ, свою Батьківщину;З повагою ставилась до символів держави;Знала і вивчала історію України, традиції, звичаї народу;Добре володіла основами наук;Удосконалювала свою особистість, розвивала позитивні якості, творила добро заради добра і була безкорисливою;З любов'ю і повагою ставилась до батьків; Оберігала природу, турбувалась про неї, примножувала її, сповідувала здоровий спосіб життя. З метою впровадження даної ідеї я поставила завдання виховувати особистість, яка б :

Номер слайду 7

« Я впевнена, що сенс людського життя у беззавітному служінні людству, безмежній відданості Батьківщині, у невтомній творчій праці.» Саме тому виховую своїх дітей за досить простими, але вічними принципами моралі: Жити за принципом: один за всіх і всі за одного. Пам'ятати, що демократія закінчується там, де починається твоє свавілля. Світ прекрасний та величезний. Краще один раз побачити, ніж сто раз почути. Відноситись до інших так, як ти б хотів, щоб відносились до тебе. Бути великодушним та шляхетним навіть з недругами. Пам'ятати: ввічливість і такт – запорука успіху. Бути альтруїстом, бо милосердя врятує цей світ. Бути вдячним тим, хто посіяв в тобі сім’я добра, справедливості та прагнення до знань. Структура виховної роботи

Номер слайду 8

Батьки – головні природні вихователі дитини. Основний чинник у формуванні особистості – виховний клімат сім’ї. Рідна домівка - не тільки місце притулку, дах над головою, а й родинне вогнище, місце захисту від життєвих негараздів. Ці положення мають бути головним мотивом у роботі класного керівника. Саме тому я стараюся тримати тісний зв’язок з батьками не лише через учнівський щоденник, батьківські збори. Моє спілкування проходить в інших формах: - Проведення Днів відкритих дверей;- Родинних свят: « Від усієї душі», « Святе слово – мати»;- Анкетування- Тренінги

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Кожна дитина повинна знати свої права і обов'язки, основи правової культури і поважити закон. Тому важлива роль у виховному процесі належить правовиховній роботі. А саме:. Кожна третя середа місяця – День профілактики правопорушень;. Виховні години: « Мої права і обов'язки», « Право і закон»;. Бесіди: « Школа прав дитини», « Життя дається тільки раз», « Шкідливий вплив тютюну». Місячники : « Увага! Діти на дорозі», « Безпека життєдіяльності».

Номер слайду 11

« Хто шанує минуле, гідний майбутнього», говорить народна мудрість. Величний досвід минулого повинен стати доступним сучасним і майбутнім поколінням. Виховуючи своїх дітей, я намагаюся сформувати в них активну життєву позицію та патріотизм. Виховати ці почуття можна під час проведення годин спілкування: « Україна – наш спільний дім»« В своїй хаті своя й правда, й сила і воля»« Україна – єдина країна» « Не згасити свічку пам'яті…», а також під час проведення виховних заходів : « Живи, моя державо, Україна!»« Майдан – революція гідності!»

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Мій обов'язок прищепити кожній дитині любов до сімейних традицій українського народу. Ці почуття можна виховати в дитині вивчаючи звичаї, традиції, обряди та віросповідання українського народу. Мої вихованці беруть активну участь у проведенні Андріївських вечорниць, Новорічного балу – маскараду, Дня Святого Миколая, Різдвяного Вертепу.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Одним із напрямків виховної роботи є ціннісне ставлення до природи. Саме педагог повинен стати головним інформатором, носієм екологічно – значущих, ціннісних підходів до природи. Для цього я проводжу екскурсії до м. Луцька, м. Львова, прогулянки і походи до місцевого лісу, відверті розмови: « Природа, що тобі болить?», « Хто природу не тривожить, тому вона допоможе.»« Пізнай свій край, себе, свій рід, свою землю – і ти побачиш свій шлях у життя »

Номер слайду 18

Номер слайду 19

На особистість школяра можна вплинути через рух, діяльність, активність. Тому, в школі створюємо таку атмосферу, в якій дитина розвивається повноцінно, всебічно. Учні мого класу є активними учасниками загальношкільних заходів:. концертної програми до Дня вчителя;. конкурсів « Алло, ми шукаємо таланти», « Барви осені»;. свята – зустрічі з випускниками минулих років.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Велику увагу приділяю формуванню в дітей принципу « В здоровому тілі здоровий дух», сприяю розвитку гармонії душі і тіла. Кожного року в нашій школі проводиться « День здоров'я», де мої вихованці мають змогу набратися сил та енергії на цілий навчальний рік.

Номер слайду 24

Учні є призерами районних предметних олімпіад і районних конкурсів. ( конкурси імені П. Яцика, імені Т. Шевченка, « Срібні дзвіночки» Постійно займають призові місця у загальношкільних святах та конкурсах. Результативність роботи мого класу:

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Напевно, майже все в житті моїм. Це радість, творчість і турбота,Натхнення та шаленство довгих днів. Веселі очі, сміх, скорбота,Талант і розум дітлахів. А що ж є щастя?Все, що побажаєш. Здійснити на життєвому шляху. Можливо, ще не раз себе спитаєш: «А чи мети в житті я досягну?»Та лиш в кінці чудесного путіСлова відверті почуєш ти, Що чесно сходинку пройшла свою. А що ж таке робота для вчителя?

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Дякую за увагу !

pptx
Додано
17 січня 2018
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку