З ЛЮБОВ'Ю ДО УКРАЇНИ, ДО ЄВРОПЕЙСЬКОЇ СПІЛЬНОТИ

Про матеріал

За останні роки відбувається стрімкий рух України до Європейського співтовариства. Однією зі стратегій наших дій на шляху модернізації сучасної школи є сприяння колонізації української нації, інтеграції України в Європейський і світовий простір як конкурентно-спроможної і процвітаючої держави. Тому маємо забезпечувати розвиток демократичної культури, формування необхідних для проживання у європейському співтоваристві компетентностей наших учнів. Саме з цією метою у закладі працює «Європейський клуб».

Перегляд файлу

ТЕМА :  З  ЛЮБОВ'Ю,  ДО  УКРАЇНИ  ДО  ЄВРОПЕЙСЬКОЇ  СПІЛЬНОТИ

 

За останні роки відбувається стрімкий рух України до Європейського співтовариства.  Однією зі стратегій наших дій на шляху модернізації  сучасної школи  є сприяння  колонізації української  нації, інтеграції України  в Європейський і світовий простір як конкурентно-спроможної і процвітаючої держави. Тому маємо  забезпечувати розвиток  демократичної культури, формування необхідних для проживання у європейському  співтоваристві  компетентностей наших учнів. Саме з цією метою у закладі працює  «Європейський  клуб».

Мета  діяльності:  ознайомлення колярів з географічними історичними і  культурними  аспектами країн, що входять до Європейського Союзу, розкриття особливостей, притаманних  цим  країнам,  сприяння  осмислення  учнями  умов побудови об»єднання  країн  на  дружній  основі, розуміння прав і свобод людини,  розвитку  ціннісних  орієнтирів  та   переконань; сформувати цілісну картину простору країн,  які  є  найближчими  сусідами  нашої  держави  і утворюють єдине політичне  і  економічне  об»єднання  з  метою  розвязання  спільних  економічних, соціальних проблем; виховати почуття гідності, усвідомлення приналежності  до  європейської  культури,  економіки,  історії,  розуміння  ролі  вкладу  кожної  особистості  у  розвиток і  розбудову  держави.

 Завдання:

- ознайомити  учнів  із географічним  положенням, грошовими одиницями, мовами,  національною символікою, національним  одягом, народними  святами, обрядами,  звичаями, культурою, традиціями,  літературною творчістю для дітей, міфами та  легендами,  визначними  місцями  країн  Євросоюзу;

- стимулювати  пізнавальний інтерес  до  вивчення  природних,  культурних  надбань  народів  країн  Євросоюзу,  бажанням  творчого  пошуку  та  подорожей,  відкриття  невідомого;

- сформувати  ключові  компетентності;

- виховувати моральні якості особистості, повагу до національної приналежності, толерантне  ставлення до інших народів, доброзичливість,  братерське  шанобливе  ставлення,  прагнення  жити  в  мирі  та  злагоді  з  іншими  народами  держав  Європи.

Кредо  діяльності: Перед  тим, як  ми  зможемо  « створити  Європу»,  потрібно спочатку  «створити,  те  що  є  Європейським»  А це  -  думка, мислення,  поведінка.

Відповідно  до  теми,  мети,  завдань  створено модель  ідеального  випускника,  він  має  бути  здоровим,  освіченим,  творчим,  інтелектуально  розвиненим,  соціалізованим,  патріотичним,  духовно  збагаченим,  толерантним,  вихованим,  конкурентноспроможним. На  формування  такої  особистості  впливає  суспільство,  дозвілля,  родина.  Всі  ці  якості  формуються  над  безпосереднім  впливом світової  спільноти.  З  усією  відповідальністю  за  багатогранну  діяльність  сучасного  навчального  закладу  ми  розуміємо,  що,  насамперед,  випускник  школи  має  сформуватися  як  громадянин  незалежної  Європейської  держави.

 

 

МОДЕЛЬ  ВИПУСКНИКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діяльність «Європейського клубу» представлено схематично:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Так, у межах занять Європейського клубу  відбулася  відеозустріч з родиною із  Німеччини  яку  провела керівник  клубу, вчитель історії Воскобойникова Наталія  Вікторівна. 

Міжнародний  обмін  дає  шанс  на  виконання  багатьох  мрій:  пізнання  іншої  країни,  культури, зустріч  з  ровесниками,  маємо  можливість  побачити багато  куточків,  до  яких  не  дістаються  екскурсійні бюро, а також  познайомитись з  реальним  життям  іншого  суспільства. З можливістю доступу до єдиного інформаційного простору це  стало  надзвичайно  легко.

Інтернет,  телефон, листування  є  чудовими  способами  знайомства  та  товаришування  з  колегами  з  інших  країн,  але  вони  залишають  апетит  недостатньо  вгамованим.  Знають  одне  одного з листування,  обмінюється  думками  про музичні  групи,  фільми,  спілкується  в  Інтернет-чатах  про політиків, акторів,  школу. Через деякий час  цього, однак  не  вистачає.  Вам бракує довшої розмови, близькості, спільного переживання. Ви починаєте  обговорювати,  як  так  зробити  щоб познайомитися, отримати цікавий  досвід. І  ось  ми  чекаємо  на  зустріч.  У  травні  2015  року  до нас приїздять  гості  з  Німеччини,  звичайно  з  подарунками для  малозабезпечених  сімей.

Найкращим  способом  ефективного  проведення  такого  заходу  є  проект. Так,  у  школі  відпрацьовано  «Європейський  проект»  (організатори  Воскобойникова  Наталія  вікторівна,  вчитель  історії  та  Березенська  Юлія  Сергіївна,  вчитель  географії); «пишатися  своєю  країною»  (організатори  вчитель  географії  Буря  Світлана  Петрівна  та  Сліпович  Наталія  Михайлівна,  вчитель  економіки).  Останній  проект  подано  на  конкурс Шостої  Міжнародної  виставки  «Сучасні  заклади  освіти -2015».

Одним  із  цікавих  заходів,  що  проводиться  у  школі  є  «День  Європи»,  у  ході  якого  проводяться  цікаві  заходи:

- демонстрація  вишиванок;

- парад  народних  ігор  країн  Європи;

- відвідування  «Кухні  Європи»;

- фестиваль  народних  танців;

- створення креативної  мапи  країн Європи,  де  Болгарію  зображено  у  вигляді  троянд,  Кіпр -кипарисів,  Іспанію  -  вогненного  фламенко,  Ірландію -  смарагдовим  островом,  Нідерланди — тюльпанів  та  інші.

У  межах  тижня  зроблено  фоторепортаж «Українська  квітуча  весна», який посів  І  місце у  щорічному  обласному фестивалі-конкурсі журналістики «Юнтелпрес» у  номінації  «Фоторепортаж»  (2013  рік).

Пропаганда і поширення демократичних ідей, загальнолюдських цінностей,  моральних  норм,  здорового  способу  життя  у  дитячому  середовищі  стали  у  цей  час  невід»ємною  частиною  існування  і  розвитку  українського  соціуму.  Тісно пов»язані  ці  теми  з  іншими:  проблеми  миру  та  збереження  екологічно  чистого  середовища.

Насамперед  ознайомлення  з  цими  важливими  поняттями про  людину  і  суспільство,  активну  роль  молоді  відбувається  через  навчальний  матеріал.

 

Позашкільна  освіта

Спецкурси  та  курси  за  вибором

Шкільні  предмети

  • Євровікторини
  • Євродискотека
  • Віртуальні  подорожі до  Європейських музеїв
  • Парад  ігор
  • Казки  народів  світу
  • Квест «Галопом  по  Європі»
  •    Країнознавство
  •    Моя  щаслива  планета
  •    Дорога  у  дивоствіт
  •    Маленькі  українці подорожують країнами Євросоюзу
  •    Народознавство
  •    Вчимося бути  громадянами
  •    Природа.  Цивілізація.  Людина
  • Англіська  мова
  • Географія
  • Історія
  • Правознавство
  • Художня  культура
  • Людина  і світ
  •  Екологія
  • Світова література
  • Українська  література

 

Цікаво проходять  відкриті  уроки:

- тема: «Данія - батьківщина казкаря Андерсона» (заняття спецкурсу «Маленькі українці подорожують  країнами  Європи»,  вчитель  Гречка  Наталія  Миколаївна,  4  клас)

- тема: «Країна Європи» (урок з географії, профільний рівень, вчитель Буря Світлана   Петрівна,  10  клас).

- тема:   «Визначні  місця  Великої  Британії»  (урок  з  англійської  мови,  вчитель  Довбиш Катерина  Олександрівна, 11  клас)

- тема: «Белофаст -  столиця Ірландії» (урок з  англійської мови, вчитель Довбиш Катерина  Олександрівна,  9  клас)  та  інші.

Центром роботи Євроклубу став кабінет історії. Оформлення кабінету вказує на напрямки діяльності клубу, як  осередка розвитку і виховання  Європійця. Тут є куточок символіки Єроклубу представлений: прапором, гімном, активом. Гімн Євроклубу представлено  на трьох  мовах: українською,  російською,  англійською.

Матеріали  роботи  євроклубу узагальнено у  вигляді:

- методичних рекомендацій «Як формувати духовні Європейські цінності та етику толерантності» (розглянуто на психолого-педагогічному семінарі, психолог Граховська Світлана  Анатоліївна);

- збірка  народних  ігор  «Країн  Європи» (вчитель  Буря  Світлана  Петрівна);

- збірка  народних  страв  «Країн  Європи»  (вчитель Буря  Світлана  Петрівна);

- створена асоціативна галерея «Країни  Європи» (вчитель Гречка Наталія  Миколаївна);

- гардероб  національного  одягу «Країн  Європи»  (вчитель  Білан  Олена  Григорівна);

- музичне оформлення народних танців «Країн  Європи» (вчитель Мудровський  Ярослав  Григорович);

- креативна мапа «Країн Європи» (вчитель Гречка Наталія Миколаївна);

- відеоподорож до Європейських  музеїв (вчитель Воскобойникова Наталія Вікторівна);

- відеоматеріал «Класики Європейської літератури» (вчитель Рябова Єлизавета  Федорівна);

- виставка  «Казки  народів Європи» (бібліотека  Заровненко  Ірина  Анатоліївна);

- матеріали квесту  «Галопом по Європі»  (вчитель Березенська Юлія Сергіївна) та інші.

Саме такий всебічний підхід формує учня із Європейським мисленням, поведінкою, культурою. Високоосвічена і творча особистість гідно буде жити у новому Європейському суспільстві. Тут представлено літопис клубу,  який містить опис минулої  діяльності,  що  може  бути важливим аргументом у рамках з потенційними партнерами.

Сучасний випускник буде жити у  Європейському  просторі,  він  повинен  досконало  знати рідну мову та  історію,  бути  обізнаним з життям,  культурою  інших  країн,  вільно  спілкуватись  англійською,  німецькою, французькою та іншими мовами. Саме тому школа  обрала шлях до євроосвіти через зближення  офіційної, неофіційної і неформальної  освіти.

 

doc
Додано
23 січня 2018
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку