"З Перемогою!" .«Війна. Перемога. Пам'ять". Урок

Про матеріал

Виховна година в 11 класі до Дня Партизанської Слави "З Перемогою!". Ми - спадкоємці перемоги! Ми повинні оберігати мир.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

210.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цілі:

  • Знайомство з героїчними сторінками історії нашої країни. Формування уявлень про військовий обов,язок і вірність Батьківщині, формування досвіду моральної поведінки особистості, спонукання інтересу до історії своєї країни.
  • Підвищення інформаційної культури учнів
  • Виховання любові до рідної країни, почуття патріотизму. Емоційне стимулювання патріотичних почуттів вихованців через залучення до військових традицій. Виховання поваги один до одного, до старшого покоління.

 

Обладнання: комп'ютер, мультимедійний проектор, екран, магнітофон, диски із записом пісень: «День Перемоги», «Священна війна», "Катюша", "Три танкіста", «Гарячий сніг»; хроніка-відеоролики: «Велика Вітчизняна Війна», «Сражение у стен Столицы. Московская битва», «Блокада Ленинграда». Виставка малюнків вихованців за темою «Війна. Перемога. Пам'ять ».

 

Попередня підготовка: підбір матеріалів для створення презентації та сценарію, створення презентації, чотири вихованця і класний керівник задіяні у підготовці та проведенні класної години; попереднє створення малюнків за темою «Війна. Перемога. Пам'ять »(за 2 тижні до проведення заходу).

 

 

Учень 1. 22 червня 1941 р. фашистська Німеччина напала на Радянський Союз. До цього часу полум'я другої світової війни, що почалася 1 вересня 1939 р. агресією гітлерівців проти Польщі, палахкотять на території багатьох країн. Під фашистським ярмом опинилася майже вся Європа.

 

Був літній недільний день 22 червня. Ласкаво світило сонце, зігріваючи землю своїми променями. Шептався один з одним очерет. Птахи співали на всі голоси.Люди прокидалися, будували плани на вихідний день. Ніщо не передвіщало біди. Ранкову тишу розірвали залпи тисячі знарядь ...                     

 

   З репродуктора донесла страшна звістка про те, що фашистська Німеччина напала на нашу країну. Мирний труд радянських людей обірвала війна.

 

Учень 3.  У кожній родині є які воювали, загиблі, померлі від ран, отриманих на війні. 9  травня прийнято покладати квіти на могили загиблих, приходить до вічного вогню, проводити мітинги, згадуючи з вдячністю про тих, хто врятував нашу країну. Мало залишилося в живих героїчних учасників Великої Вітчизняної війни. З великою повагою ми ставимося до ветеранів.

 

Учень 4.  За задумом Гітлера, блискавичний наступ - «бліцкриг» - повинно було завершитися штурмом і взяттям Москви. Але завзятий опір Червоної Армії зривав плани німців. З 20 жовтня в місті було оголошено обсадне положення. Але вже  наступного місяця наступ гітлерівських військ було призупинено по всій лінії фронту. Гітлерівцям не вдалося з ходу оволодіти Москвою, а на другий рік війни ворог був відкинутий від столиці.

На захоплених територіях німці грабували людей, відправляли до Німеччини всіх, хто був здатний працювати. Мільйони людей потрапляли в полон, і гинули від голоду. Особливо жорстоко німці розправлялися з євреями і комуністами.

 

Учитель  Велика Вітчизняна війна пройшла в своєму розвитку 3 великих періоди:

            1)  початковий період (22 червня 1941 року-18 ли-стопада 1942 року);

            2)   період корінного перелому (19 листопада 1942  року - кінець 1943 року);

            3 )  період звільнення від агресора і розгрому фашистської Німеччини  (1944 рік - 9 травня  1945 року).

 

Учень 1.  Земля горіла під ногами лютого ворога. Кожен день Великої Вітчизняної війни на фронті і в тилу ворога - це подвиги безмежної мужності і стійкості радянських людей, вірності Батьківщині. 350 разів салютувала столиця нашої Батьківщини своїм доблесним військам, громившим ворога.200336-59-03.jpg

 

Учитель.  Перелиснем кілька сторінок історії воєнних років. Ленінград. Блокада. Скільки випробувань випало на мешканців міста під час війни! ..

До війни в місто Ленінград по безліч залізничних ліній та гілок щодня прибували не одна тисяча вагонів зі всіляким вантажом. Лінії передач несли електричну енергію зі станцій, розташованих на Волховє, Свірі, у верхів'ях Неви. Тепер усі ці шляхи було перехоплено ворогом. Величезний потік вантажів відразу припинився. Вирішили створити нову лінію постачання через Ладозьке озеро. Існував і шлях по воді - вузька смуга між ворожими арміями. Восени 1941 року почалися перевезення через озеро. Потім з нього пролягла знаменита льодова траса - Дорога життя, яка врятувала Ленінград.

 

Учень 4.  900 блокадних днів були нелегким випробуванням для мешканців Ленінграда. Вони героїчно пережили горе, яке обрушилося на них раптово. 900 блокадних днів витримало місто на Неві. Наші солдати гинули з вигуком: "Умрем, но Ленинград не отдадим!"

У найважчий період небувалою в історії блокади протягом вересня-листопада 1941 року норми видачі хліба населенню знижувалися 5 разів. З 20 листопада 1941 року робочі почали отримувати 250 грамів сурогатного хліба на день, службовці та утриманці - 125 грамів.

Вся країна, весь радянський народ підтримував обложений Ленінград.

 

Учень 3.  У результаті успішного наступу Радянської Армії в 1944 році Ленінград було повністю звільнено від блокади.

 

За героїзм і мужність, проявлені у битві за Ленінград, 140 воїнів армії, 126 - флоту, 19 партизан удостоєні звання Героя Радянського Союзу. 350 тисяч солдатів, офіцерів і генералів - учасників оборони Ленінграда, 5,5 тисяч партизан і близько 400 працівників льодової дороги нагороджені орденами і медалями Радянського Союзу.

 

1,5 мільйона захисників Ленінграда були нагороджені медаллю «За оборону Ленінграда».

 

Учитель  Разом з Радянською армією героїчну боротьбу вели підпільники та партизани в тилу ворога. Великий подвиг у роки Великої Вітчизняної війни зробили трудівники тилу. Заклик "Все для фронта, все для Победы" став визначальним в їхньому житті ". Науковці та конструктори створювали нове озброєння, іншими словами наука кувала Перемогу.

 

Учень 4.

Разом з дорослими в партизанських загонах, у ворожому підпіллі боролися юні герої.. Більшість школярів зайняли робочі місця батьків, що пішли на фронт, доглядали за пораненими в госпіталях, працювали на колгоспних полях.

 

У країні виник і ширивсь рух "Молодь - на виробництво". Після уроків вони працювали на швейних фабриках, у взуттєвих майстернях, брали замовлення на будинок і виготовляли ложки, рукавички, шкарпетки, шарфи, шили кисет, тобто все для фронту.

1240160887.jpg

Учень 2.  Про легендарну «Катюша» - бойову машину реактивної артилерії - здається, відомо все. Про створення та застосування БМ-13 написані книги, зняті фільми. Тим не менш в тіні залишилося таке цікаве запитання: чому німецьким збройовим конструкторам так і не вдалося відтворити подібне за потужністю та ефективності суперзброю?

 

Учень 3.   «Війна - це не тільки кровопролитні бої. Поки що на фронті грохотали артилерійські знаряддя, в тилу диміли труби заводів, цілодобово випускаючи так необхідні на фронті бойову техніку і снаряди, працювали шпиталі, лікуючи поранених. Кінооператори знімали документальні фільми, газети друкували хроніку військових подій, композитори писали військові пісні. Хтось ще навчався, прискорено оволодіваючи знаннями. І все, що робилося у великій країні, робилося заради однієї, великої для всіх мети - заради Перемоги!

 

Я пишаюся своїми прадідами і дякую їм за те, що живу у вільній країні »

 

Учень 3.

Шла пехота, шли  в атаку танки,

Но никто не дрогнул в этот трудный час.

"Три танкиста, три веселых друга "...

Эту песню вспомним мы сейчас для вас.

 

Учень 1.  Перемога у Великій Вітчизняній війні - подвиг і слава нашого народу. Як би не змінювалися за останні роки оцінки і навіть факти нашої історії, 9 травня - День Перемоги - залишається незмінним.

 

Вічна слава переможцям!

 

Ніколи не забудеться травня 1945 р. - свято радості зі сльозами на очах. Слідом за десятками мільйонів загиблих в роки війни кожен день йдуть з життя ветерани Великої Вітчизняної війни. Все менше і обпалених війною колишніх її хлопчаків і дівчат, що вже встигли стати дідами та бабусями, очевидців тих страшних днів і ночей.

 

Учень 4.  Багато років пройшло з дня закінчення Великої Вітчизняної війни. Відходять від нас в інший світ люди, що бачили страшне обличчя війни. А ми можемо дізнатися про ті події тільки з розповідей ветеранів, з книг, художніх фільмів. Ми не повинні забути цей страшний урок історії. Як тільки люди забудуть жахи війни, вона знову розпочнеться на нашій землі.

 

Учень 2  Наші прадіди віддали своє життя для того, щоб ми жили і навчалися спокійно.

Мені стає страшно, коли в новинах розповідають про війну Іраку та інших військових конфліктах в світі. Я не хочу, щоб гинули люди, плакали жінки і діти. Я мрію про такому світі, де люди будуть доброзичливі один до одного, незалежно від кольору шкіри і походження.

 

Ми - спадкоємці перемоги! Ми повинні оберігати мир.

Учитель.  Але ми пам'ятаємо всіх, хто не повернувся з тієї далекої і страшної війни, хто був на ній, але не дожив до сьогоднішнього дня, хто переміг, що б ми всі зараз жили спокійно!

 

Учитель.

1240160887.jpgЕще тогда нас  не было на свете,

Когда гремел салют из края в край.

Солдаты, подарили вы планете

Великий май, победный май!

Салют и слава  Победе

Навеки памятного  дня!

Салют её Героям павшим и живым.

Салют!

 

 

b2d8e33ae279.jpg

 

 

 

 

 

 

05lab2haq1259664658.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

200336-59-03.jpg

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку