Виховний захід для старшокласників " Про кохання з посмішкою..."

Про матеріал
Сценарій містить інформацію про історію дня закоханих, опис конкурсів, учасники яких претендують на звання "Ідеальна пара"
Перегляд файлу

Виховний захід для старшокласників

„ Про кохання з посмішкою….”

 

Вед.1        Мудрець повідав істину людині,

Кохання й миле серце – річ одна.

Як душі мудрі розумом єдині, отак

і їх ніщо не розєдна.

 

 Вед.2 Ось уже 120 років це свято є одним із найулюбленіших у світі. Його святкують дорослі і діти, сім′ями і в колі друзів. А прийшло воно до нас із Франції, де Валентин є покровителем кохання.

  Вед.1 Колись давно римський імператор проголосив указ, яким забороняв одружуватись. Він вважав, що шлюб утримує чоловіків у домівках, а вони повинні бути хорошими воїнами.

  Вед 2.  Молодий християнський священник Валентин не послухав наказу імператора і обвінчав у церкві молоду закохану пару.  За це священника заточили у в′язниці. Там, за вологими стінами каземату молодий священник закохався у прекрасну доньку наглядача і він писав їй романтичні листи, де освідчувався в коханні. Перед стратою він написав в листі лише такі слова :

«Від Валентина».

 Вед.1 З цього часу летять Валентинки до тих людей, які милі, кохані, небайдужі, рідні.

 Вед.2 Любі друзі! Сьогодні ми з вами поговоримо   про кохання з усмішкою. В літературі є багато творів про кохання: іноді трагічне, іноді драматичне, іноді сентиментальне та все одно до безкраю романтичне.

  Вед.1 Тож зараз пропонуємо вам уривки із творів українських авторів про кохання.   

  Вед.2 Ось як кохали, сваталися, любили  на Гончарівці.

              (Уривок із твору – сценка)

 Вед.1 А ось яка була любов у „Кайдашевій сім”ї”.

               Уривок із твору – сценка «Кайдашева сім'я». Сварка за горшки

Автор: Матушка дала бабиним онукам коржиків та бубликів, печених з сахаром. Кайдашиха принесла ті гостинці, роздала Мелащиним дітям. Мотрині діти почули носом гостинці й повибігали в сіни. Кайдашиха роздала й їм по бубликові.

Мотря: — Не беріть од баби гостинця, бо вона злодійка. 
(Діти забрали гостинці та й давай махати рученятами на бабу та промовлять ті слова, що їм доводилось не раз чути од матері) 
Діти:— Баба погана, баба злодійка! 
Кайдашиха: — А гостинця взяли од баби, ще й бабу лаєте. 
(Мотря пооднімала од дітей бублики та й викинула) 
Кайдашиха: — Чи ти людина, чи ти звірюка. 
Автор: Того-таки дня Мотрин старший хлопець напився з Мелащиного кухля води коло Мелащиної діжки, бо в сінях стояло дві діжки з водою: Мотрина по один бік, Мелащина по другий. Малий хлопець, не розбираючи материного погляду на право власності, вхопив кухоль з тієї діжки, що стояла до його ближче, але якось не вдержав кухля в руках, упустив та й розбив. 
Кайдашиха (до Мотрі): — Бач, іродова душе, вчила дітей мене лаяти, а твої діти мені шкоду роблять, іди, лишень, сюди та подивись! 
(Мотря вибігла з хати й подивилась на черепки. Кайдашиха вхопила кухоль з Мотриної діжки та розбила об землю).
Мотря: — Оце чорт його й видав. Старе як мале! Зовсім баба з глузду з'їхала. Що вам дитина заподіяла? 
Кайдашиха: — Твої діти такі зміюки, як і ти. Наплодила вовченят, то не пускай їх до моєї діжки. 
Мотря: — То сховайте свою діжку в пазуху, а кухля мені купіть, бо ви не дитина. 
Кайдашиха: — Овва! Гаращо розпустила своїх дітей, як щенят. Не діждеш. 
Мотря: — Коли так, то й я вам оддячу! (При тих словам вона побігла в Лаврінову хату, (Вхопила з полиці Мелащиного горшка і розбила ним об землю. Мотря вибігла з хати. Мелашка за нею). 
Кайдашиха: — Коли так, то й я зугарна до московської закуції, — закричала і як несамовита вбігла в Кайдашиха побіглав Мотрину хату, вхопила з припічка здорову макітру та — хрьоп нею об землю. 
Карпо схопився з лави). 
Мотря: — О, стонадцять чортів вам з Мелашкою разом! За таку макітру я знаю як вам оддячити! (Мотря вскочила в Лаврінову хату, вхопила кочергу та й свиснула нею по купі горшків, що сохли на лаві. Горшки застогнали; черепки посипались додолу. Кайдашиха та Мелашка з кочергою те ж затіяли в хаті Мотрі. Карпо та Лаврін забрали в молодиць рогачі та кочергу). 
Мотря: — Ти — змія люта, а не свекруха! Буду я чортова дочка, коли не розіб'ю тобі кочергою голови. 
Кайдашиха: — Хто? Ти? Мені? Своїй матері? Карпе! ти чуєш, що твоя Мотрунька говорить на мене? То це ти таке говориш мені, своїй матері? Карпе, візьми вірьовку та повісь її зараз у сінях на бантині, бо як не повісиш, то я їй сама смерть заподію. 
Мотря: — Карпе, візьми налигача та прив'яжи на три дні свою матір серед вигону коло стовпа, мов скажену собаку, нехай на неї три дні собаки брешуть, нехай на неї три дні вся громада плює! Вона мене або отруїть, або зарубає. 
Кайдашиха: — Що ти кажеш? Щоб мене мій син, моя кров, та прив'язав налигачем серед вигону на сміх людям? Ось я візьму мішка та напну тобі на голову мов скаженій собаці, бо ти нас усіх перекусаєш. (Кайдашиха витягла з-під лави порожнього мішка й кинулась до Мотрі) Ти злодійка! Ти покрала в нас яйця!
Мотря: — Брешеш, не докажеш! Ти сама злодюга, бо обкрадала мене, мою працю цілий рік. Я на тебе робила, як на пана панщину. 
Кайдашиха — А чом же ти мене не кидала, коли тобі було в мене погано? Чом тебе чорти не понесли за границю? 
Мотря: — Овва, через таке паскудство та оце тікала б за границю! Тікай сама хоч під шум, під греблю! Ти злодюга, ти відьма! 
Кайдашиха: — Хто? Я? Я відьма? Я злодюга? Ось тобі на! 
(Кайдашиха тикнула Мотрі дулю й не потрапила в ніс, та в око. Мотря вхопила деркача і сунула держалном Кайдашисі просто межи очі) 
Кайдашиха: — Ой лишечко! Виколола проклята зміюка мені око! В неї з ока потекла кров. Лаврін та Мелашка кинулись оборонять матір. Лаврін пхнув Мотрю. Мотря дала сторчака на лаву. Карпо кинувся обороняти Мотрю і пхнув Лавріна)
Мотря: — Одривай, Карпе, хату, бо я тебе покину з твоєю проклятою матір'ю, з твоїм іродовим кодлом! 
Кайдашиха: — У волость її, розбишаку! В тюрму її! Одривай, Лавріне, їх хату, бо я сама полізу та буду зривати кулики (до залу) Ой боже мій! Дзвоніть в усі дзвони! Карпо з Мотрею вбили Лавріна, вбили Мелашку, вбили й мене! Рятуйте, хто в бога вірує! Скликайте громаду та зараз, зараз! 
(Заходить Волосний)
Мотря: — Рятуйте мене! Як мене знайдуть зарубану сокирою, то нехай уся громада знає, що мене зарубала свекруха! Рятуйте, хто в бога вірує! 
Кайдашиха: — Рятуйте мене, вона мене вже вбила! 
Волосний: — Чи ви показились, чи що? Бігає по дворі й кричить, що її вже вбили.

 

Вед.2 Дякуємо щиро нашим артистам і переходимо до другої частини нашого вечора – конкурсу романтичних пар.

 

Вед.1 Романтичні пари просимо зайняти свої місця в залі. (Під музику пари виходять, ведучі представляють пари).

Вед.2 А зараз проведемо жеребкування. (Проходить жеребкування)

Конкурс буде судити  вельмишановне журі у складі…(оголошується склад журі)

Вед.1 Конкурс 1.

 Отже, переходимо до нашого першого конкурсу. Всім добре відомо, що будь-які стосунки  починаються із знайомства. Наш наступний конкурс

«Знайомство».

     (завдання дається раніше і учасники розігрують сценку).

Після кожного конкурсу журі дає свою оцінку – визначає пару-переможця у кожному конкурсі.

Пари отримують призи – шоколадні батончики.

Вед.2 Конкурс 2 .Наступний конкурс «Рибалка», ваше завдання, дівчата, зібрати хлопців на рибалку, одягнути шапку, куртку, чоботи, дати вудочку та відро. Хлопець одягнувшись біжить до уявної річки та повинен наловити, як найбільше рибки, одна рибка один бал, Всього на конкурс вам дається 2 хвилини! Журі рахує рибу.

Вед.1 Конкурс 3.

 Колись Оксана забажала від Вакули у подарунок черевички, у яких сама цариця ходить. Бач тоді вона вийде за Вакулу заміж . Тож зараз  ми переходимо до наступного конкурсу, який має назву «Черевички від цариці». Дами сідають на стільці, які стоять півколом. Кавалери, поставте, будь-ласка, стільці для своїх дам. Хлопці ( по черзі!) підходять обирають взуття  із великої кількості черевичків  і взувають  свою дівчину. Переможе той хто швидше  підбере черевичок для своєї дівчини. Усі учасники на місцях і конкурс починається.

Конкурс 4.

Вед.2 Про людські душі філософ Платон сказав, що бог розкидав половинки їхніх душ посвіту і відтоді ці половинки шукають одна одну, щоб з’єднатися.

Ваше завдання – з′єднати роз′єднані половинки, які відомі всім.

Я називатиму ім′я однієї половинки, а ви називатимете іншу. Наприклад, Ромео- Джульєтта. Ведучий із конверта дістає завдання для кожної пари.

 Журі оголошує пару-переможницю

Пара-переможниця отримує приз яблука спокуси.

Вед.1 Конкурс 5

Наступний конкурс „Чи добре наші дівчата знають своїх хлопців”. Умови його такі: кожна дівчина із зав′язаними очима повинна впізнати свого хлопця по біцепсах та руках.

 Журі оголошує пару-переможницю.

 

 Вед.2 Конкурс 6.

Всім добре відомо, що найкраще випробовування для почуттів це –розлука, яка триває іноді недовго, а здається, що вічно. І тоді закохані  посилають одне одному СМС. Ведучий підходить до кожної пари і вони говорять, яку «смску» вони послали б своїй коханій чи коханому.

 Журі говорить, що пари добре справилися із завданням і всі отримують призи.

 Пари нагороджуються святковими листівками та засобами для передачі думок на відстані – конвертами.

Вед.1 Конкурс 7.

А зараз у нас пісенний конкурс  «Закінчи частівку». Кожна пара повинна придумати закінчення частівки

 

 «А  у нашому селі різали індика…..»

   «Мене мати довго била рогачем по спині….»

  «Як була я у крамниці – загубила гроші….»

Журі визначає переможця.  Добре справилися усі пари.

Пари отримують кіндер-сюрпризи у вигляді яйця, щоб краще співалося.

Вед.2 Конкурс 8. Наступний конкурс  має назву «Ромео і Джульєтта». Суть цього конкурсу полягає в тому, що вам потрібно себе відчути Ромео і Джульєттою зіграти їхню справжню любов. Читають виразно вірш про кохання дівчата, а у кого вийде краще визначить журі.

 

 І як тепер тебе забути?

Душа до краю добрела.

Такої дивної отрути,

я ще ніколи не пила,

Такої чистої печалі,

Такої спраглої жаги,

Такого зойку у мовчанні,

Такого сяйва навкруги.

Такої зоряної тиші.

Такого безміру в добі!...

Це, може, навіть і не вірші

А квіти, кинуті тобі!

Журі визначає пару-переможця.

Вед.2.  Зустрічі коханих не проходять без поцілунків. А чи знаєте ви, що: у різних країнах світу цілуються по-різному: 
- у Японії вважається дуже непристойним цілуватися при свідках.
Вед.1. У Китаї притуляються щоками; 

Вед.2. Ескімоси, полінезійці не цілуються, вони, щоб поцілуватися труться носами.

Вед.1. А в Гамбії притискають жіночу долоню до свого носа.

Вед.1  Подивимося зараз, у кого з наших учасників серця б'ються в унісон.  Конкурс 9 має назву «Віднайди свою Валентинку».

 Зараз наші дівчата підійдуть до столу, де лежать валентинки і на папірці залишуть свій поцілунок,а хлопці повинні будуть віднайди відбиток своєї дівчини. Хлопці на папері обведуть свою руку, а дівчата пізнають свого хлопця по контуру руки. На листку треба написати ім′я. Пара, що перемогла отримує призи.

Вед.2. І останній Конкурс 10 має назву «Гостинна родина». Зараз пари по черзі потягнуть жеребки де вказано на яке сімейне свято вони будуть запрошувати гостей.

Запросити гостей на ювілей  (день народження)

 

Запросити гостей на  розове весілля

Запросити гостей на зорини (коли  дитина народилася)

Запросити гостей на «виряжання», коли юнака проводжають на службу до лав української армії

В разі необхідності вони можуть скористатися    підказками. ( Підказки це тексти запрошень, у яких є детальні відомості про подію, яку будуть відзначати).

 Вед.1 Ну що ж це був наш останній конкурс. І зараз просимо журі підбити підсумків

(оголошення результатів, нагородження учасників
1. Ідеальна пара цього вечора……..
До нових зустрічей!

 

docx
Додано
1 березня 2019
Переглядів
685
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку