Липень
Комплекс ранкової гімнастики
(1.07 – 15.07) з прапорцями
І. Ходьба в середньому темпі (35 с), біг в середньому темпі (30 с), ходьба, два види
коригуючої ходьби.
ІІ. Загальнорозвивальні вправи
В.п. – основна стійка
1-3 – підняти прапорці і через сторони вгору, подивитись на них
2-4 – В.п.
повторити 4 рази
В.п. – основна стійка
1-3 – витягнути руки з прапорцем перед собою
2-4 – В.п.
повторити 4 рази
В.п. – основна стійка
1-3 – нахилитись вперед, постукати прапорцем біля носка ноги
2-4 – В.п.
повторити 4 рази
В.п. – основна стійка
1-3 – присісти з прапорцем, помахати ним
2-4 – В.п.
ІІІ. Заспокійлива ходьба за вихователем, підіймаючи й опускаючи прапорці
(16.07 – 31.07) з кубиками
І. Ходьба і біг по кімнаті обминаючи кубики, розкидані на підлозі (25-30 см),
ходьба, два види коригуючої ходьби.
ІІ. Загальнорозвиваючі вправи
В.п. – основна стійка
1-3 – повернути голову вправо, вліво
2-4 – В.п.
повторити 4 рази
В.п. – стійка, руки в сторони
1-3 – повороти тулуба вправо, вліво, постукати кубиками перед грудьми
2-4 – В.п.
повторити 4 рази
В.п. – основна стійка
1-3 – нахил тулуба вперед, покласти кубики на підлогу
2-4 – В.п.
повторити 4 рази
В.п. – основна стійка
1-3 – присісти, постукати кубиками об підлогу
2-4 – В.п.
повторити 4 рази
ІV. Ходьба у повільному темпі (30 с)
Гімнастика пробудження
І. Лунає тиха, спокійна музика «Прокидаймося». Вихователь пропонує дітям відкинути ковдри.
«Розбудити сусіда» - повороти головою праворуч-ліворуч
«Потяглися» - лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. Підняли руки вгору, опустили за голову – потяглися, опустили руки вниз.
«Хто це спить?» - сидячи на ліжку ноги прямі, руки на поясі. Підняли плечі вгору (вдих); опустили плечі (видих).
«Шукаємо черевички» - сидячи на ліжку, ноги опущені на підлогу. Нахилитися вперед, дістати носиком колін (види); сісти рівно (вдих).
«Виросли великі» - стоячи біля ліжка. Піднятися на носки, потягнутися руками вгору, опуститися. Ходьба по коригуючим доріжкам. Повторити вправу 4 р.
ІІ. «Силачі»
«Силачі» - в.п. – лежачи на спині, руки на плечі. Згинання і розгинання рук.
«Руки вгору» - в.п. – те саме. Піднімання рук вгору
«Підтягування» - в.п. – лежачи на спині, руками тримаємось за ліжко. Підтягування обох ніг до грудей.
«Піднімання ніг» - в.п. – лежачи на спині, руки вздовж тулуба. Піднімання правої (лівої) ноги. Повторити вправу 4 р.
Ходьба по коригуючим доріжкам.
Загартування
І – ІІ тиждень
Освітня лінія: Дитина в природному довкіллі
Зміст освіти: Явища природи
Мета: Ознайомити дітей з літніми змінами в природі, формувати вміння розрізняти властивості об’єктів неживої природи (повітря, піску, ґрунту, води), вчити помічати зміни погоди; закріпити назви одягу, особливості його використання у літній період, викликати інтерес до проведення простих дослідів. Знайомити дітей з особливостями роботи дорослих у саду та на городі. Закріпити знання дітей про професію музичного керівника.закріпити вміння дітей розуміти поетичне слово, помічати в природі. Виховувати любов і повагу до мами.
ІІІ – VІ тиждень
Тема: «Транспорт»
Освітня лінія: Дитина у світі культури
Зміст освіти: Предметно-практична компетенція
Мета: Дати елементарні знання про транспорт, його призначення, будову, ознайомити з професію водія. Ознайомити з назвою рідного міста, дати поняття про те, що в місті є вулиці, будинки. Розвивати елементарні навички безпечної поведінки. Виховувати повагу і любов до свого міста.
1