з прапорцями Комплекс ранкової гімнастики

Про матеріал
Ходьба в середньому темпі (35 с), біг в середньому темпі (30 с), ходьба, два види коригуючої ходьби.
Перегляд файлу

Липень

Комплекс ранкової гімнастики

(1.07 – 15.07) з прапорцями

І. Ходьба в середньому темпі (35 с), біг в середньому темпі (30 с), ходьба, два види      

    коригуючої ходьби.

ІІ. Загальнорозвивальні вправи

  1. Піднімання і опускання прапорців

 В.п. – основна стійка

 1-3 – підняти прапорці і через сторони вгору, подивитись на них

 2-4 – В.п.

          повторити 4 рази

  1. Покажи прапорець

 В.п. – основна стійка

 1-3 – витягнути руки з прапорцем перед собою

 2-4 – В.п.

          повторити 4 рази

  1. Постукаємо об підлогу

 В.п. – основна стійка

 1-3 – нахилитись вперед, постукати прапорцем біля носка ноги

 2-4 – В.п.

          повторити 4 рази

  1. Присідання з прапорцем

 В.п. – основна стійка

 1-3 – присісти з прапорцем, помахати ним

 2-4 – В.п.

ІІІ. Заспокійлива ходьба за вихователем, підіймаючи й опускаючи прапорці

 

     (16.07 – 31.07) з кубиками

І. Ходьба і біг по кімнаті обминаючи кубики, розкидані на підлозі (25-30 см),  

   ходьба, два види коригуючої ходьби.

ІІ. Загальнорозвиваючі вправи

  1. Повороти голови «шукаємо кубики»

     В.п. – основна стійка

     1-3 – повернути голову вправо, вліво

    2-4 – В.п.

          повторити 4 рази

  1. Повороти тулуба в сторони

      В.п. – стійка, руки в сторони

    1-3 – повороти тулуба вправо, вліво, постукати кубиками перед грудьми

     2-4 – В.п.

          повторити 4 рази

  1. Нахили тулуба вперед

      В.п. – основна стійка

     1-3 – нахил тулуба вперед, покласти кубики на підлогу

     2-4 – В.п.

          повторити 4 рази

  1. Присідання

     В.п. – основна стійка

     1-3 – присісти, постукати кубиками об підлогу

     2-4 – В.п.

          повторити 4 рази

 

ІV. Ходьба у повільному темпі (30 с)

 

Гімнастика пробудження

  І. Лунає тиха, спокійна музика «Прокидаймося». Вихователь пропонує дітям відкинути ковдри.

  «Розбудити сусіда» - повороти головою праворуч-ліворуч

  «Потяглися» - лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. Підняли руки вгору, опустили за голову – потяглися, опустили руки вниз.

  «Хто це спить?» - сидячи на ліжку ноги прямі, руки на поясі. Підняли плечі вгору (вдих); опустили плечі (видих).

  «Шукаємо черевички» - сидячи на ліжку, ноги опущені на підлогу. Нахилитися вперед, дістати носиком колін (види); сісти рівно (вдих).

  «Виросли великі» - стоячи біля ліжка. Піднятися на носки, потягнутися руками вгору, опуститися. Ходьба по коригуючим доріжкам. Повторити вправу 4 р.

 

  ІІ. «Силачі»

  «Силачі» - в.п. – лежачи на спині, руки на плечі. Згинання і розгинання рук.

  «Руки вгору» - в.п. – те саме. Піднімання рук вгору

  «Підтягування» - в.п. – лежачи на спині, руками тримаємось за ліжко. Підтягування обох ніг до грудей.

  «Піднімання ніг» - в.п. – лежачи на спині, руки вздовж тулуба. Піднімання правої (лівої) ноги. Повторити вправу 4 р.

  Ходьба по коригуючим доріжкам.

 

Загартування

  1. Систематичне провітрювання групових приміщень, дотримання температурного режиму.
  2. Щоденне проведення ранкової гімнастики на свіжому повітрі.
  3. Денний сон проводиться в добре провітреному приміщенні при температурі +16…+180 С.
  4. Полегшений одяг у групі.
  5. щоденне перебування дітей на свіжому повітрі за будь-якої погоди.

 

 

 

 

 

 

 

 

І – ІІ тиждень

 

  Освітня лінія: Дитина в природному довкіллі

  Зміст освіти:   Явища природи

  Мета: Ознайомити дітей з літніми змінами в природі, формувати вміння розрізняти властивості об’єктів неживої природи (повітря, піску, ґрунту, води), вчити помічати зміни погоди; закріпити назви одягу, особливості його використання у літній період, викликати інтерес до проведення простих дослідів. Знайомити дітей з особливостями роботи дорослих у саду та на городі. Закріпити знання дітей про професію музичного керівника.закріпити вміння дітей розуміти поетичне слово, помічати в природі. Виховувати любов і повагу до мами.

 

ІІІ – VІ тиждень

Тема: «Транспорт»

 

  Освітня лінія: Дитина у світі культури

  Зміст освіти:   Предметно-практична компетенція

  Мета: Дати елементарні знання про транспорт, його призначення, будову, ознайомити з професію водія. Ознайомити з назвою рідного міста, дати поняття про те, що в місті є вулиці, будинки. Розвивати елементарні навички безпечної поведінки. Виховувати повагу і любов до свого міста.

 

 

1

 

doc
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку