Гімнастика швидко підвищує загальний тонус організму, пожвавлюється діяльність серцево-судинної системи, внаслідок чого ліквідуються вогнища застійної, депонованої крові, зокрема, у черевній порожнині. Посилюється функція дихання: збільшується його глибина, поліпшується легенева вентиляція.
ЧОРТКІВСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
Навчальна дисципліна: «Фізичне виховання»
Спеціалізація: Стоматологія ортопедична
Тема: Гімнастика
Завдання:
виховна Мета:
1. Виховання правильної постави, чіткості та граціозності рухів;
2. Взаємоповага і взаєморозуміння на занятті;
3. Почуття колективізму і згуртованості дій.
ТИП ЗАНЯТТЯ: навчально-тренувальне.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: гімнастичний зал
ІНВЕНТАР: гімнастичні мати, гімнастичний козел, гімнастичний місток.
№ з/п |
Зміст заняття |
Дозува-ння |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (25 хв) |
|||
І |
1.Шикування, привітання, повідомлення завдань заняття |
5 хв |
Фронтальний метод. |
ІІ
|
2. Стройові вправи: а) на місці: повороти направо, наліво, кругом; б) в русі: перешикування з однієї шеренги в дві, з однієї колони в колону по два. 3. Підрахунок пульсу в стані спокою. |
5 хв
2 хв
за 10 с |
Слухати уважно підрахунок і чітко виконувати команди,
фронтальний метод.
Аналіз показників |
Загально-розвиваючі вправи в русі |
|||
ІІІ. |
Різновиди ходьби: 1) на носках – руки вгору; 2) на п’ятках – руки за голову; 3) на зовнішній частині стопи; 4) в пів присіді – руки на пояс; 5) в присіді – руки на коліна. |
15-20 м. кожна вправа |
Дистанція 1 м; руки прямі; лікті розведені; стопи пружні; спина пряма. |
ІV.
V. |
Різновиди бігу: 1) в повільному темпі; 2) з високим підніманням стегна; 3) з закиданням гомілки; 4) з вистрибуванням вгору на кожен крок; 5) галопом правою, лівою; 6) галопом правим, лівим боком; 7) схресно правим, лівим боком. 8) біг з прискоренням; Загально-розвиваючі вправи на місці :1. Комплекс вправ з гімнастики №1 |
4–5 кіл 20 м
20 м 20 м
20 м 20 м
20 м 20 м
5 хв |
Дистанція 1,5 м; стегно виносити вперед-вгору; частота максимальна; акцентувати увагу на поштовху вгору; стопи пружні; носки відтягнуті; ноги в колінах не згинати; руки працюють в передньо-задній площині;
одночасний метод |
Основна частина заняття (45хв) |
|||
VІ. |
1. Повторення техніки виконання акробатичних елементів:а) виконання елементів окремо;б) теж, але в зв’язці; в) теж, але комбінація в цілому.
2.Повторення техніки виконання опорного стрибка через козла способом "зігнувши ноги"(д) та “кутом” (ю). а) виконання опорного стрибка по частинах б) виконання опорного стрибка в цілому; в) виконання опорного стрибка на техніку; 3. Сприяти розвитку гнучкості. а) вправа “місток”; б) з положення лежачи піднімання і опускання прямих ніг, торкаючись підлоги за головою; в) вправа “човник”. |
20 хв
20 хв
5 хв
3-4 вправи |
Почерговий спосіб виконання Виконувати технічно вірно
Аналіз техніки виконання Індивідуальне виправлення помилок
Почерговий спосіб виконання Виконувати технічно вірно
Аналіз техніки виконання
Індивідуальне виправлення помилок
Дихання спокійне, виконувати повільно, без ривків
Руки біля плечей, піднятись на носки.
У повільному темпі
Максимально прогнутись |
Заключна частина заняття (15хв) |
|||
|
1. Вправи на відновлення дихання. 2. Шикування; 3. Підведення підсумків заняття; 4. Оцінювання студентів. 5. Домашнє завдання: згинання-розгинання рук в упорі лежачи від підлоги. |
3 – 5 хв
2 підходи по 20 р. |
Глибокі вдихи і видихи;
Фронтальний метод Мотивація оцінок
|