За Всеволодом Нестайком «Одиниця з обманом»

Про матеріал
Учні свідомо і виразно читають оповідання Всеволода Нестайка «Одиниця з обманом»; аналізують прочитане, висловлюють оцінні судження щодо вчинків дійових осіб, відповідають за свої вчинки., дотримуються правил доброчесності.
Перегляд файлу

3 клас

Тема: За Всеволодом Нестайком «Одиниця з обманом»

Очікувані результати: учні свідомо і виразно читають оповідання Всеволода Нестайка «Одиниця з обманом»; аналізують прочитане, висловлюють оцінні судження щодо вчинків дійових осіб,  відповідають за свої вчинки., дотримуються правил доброчесності.

Формувати компетентності: спілкування державною мовою,

математичну грамотність, компетентність в галузі природничих наук, екологічну компетентність, інформаційно-комунікативна компетентність, навчання впродовж життя, культурну.

 

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

Урок читання починаємо,

Гарного настрою всім бажаємо.

Те що вивчили — пригадаємо,

Поміркуємо, почитаємо.

 

Вправи для очей, вправи на дихання

— Жодна людина не може гарно читати, якщо в неї слабкі легені та очі.

Перевіримо готовність наших органів.

— Наберіть повітря: вдих — видих на звуки:

[а]; [о]; [з]; [к].

— Проведемо вправи для очей:

- вгору — вниз — вгору;

- направо — вліво — праворуч;

- вгору — ліворуч — вгору — праворуч — вгору.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань та мотивація навчання учнів.

1.Вправа «Авторське крісло»

2.Каліграфічна хвилинка

3. Вибірковий диктант.

4. Гра «Хто  швидше?»

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

ІV. Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу.

1.Слово вчителя.

— Ви вже знайомі з творами відомого українського письменника Всеволода Нестайка. Це цікаві оповідання, казки, повісті про незвичайні пригоди ваших ровесників — хлопчиків і дівчаток. З героями його казок теж відбуваються дивовижні події, завдяки чарівним речам. Сьогодні ми прочитаємо уривок з фантастичної повісті Всеволода Нестайка «Одиниця з обманом».

 

 

2. Вправа «Передбачення за заголовком»

 

3.Словникова робота.

Шпінгалет-…., шуліка-…, козенаки…

Човгати- терти, скребти і т. ін. по якійсь поверхні, утворюючи шум, шарудіння. 

Принцип- правило, переконання, норма, правило, яким керується хто-небудь у житті, поведінці.

Вкарбовуватися -міцно закріплюватися в пам'яті, душі тощо.

 

4.Виразне  комбіноване читання вчителем – учнями ст. 21-24

 

5.Фізкультхвилинка.

6. Виразне читання учнями. Читання твору самостійно, для друга, назагал.

Читання ланцюжком.

7. Вправа «Взаємних запитань» Робота в парах

 

8.  Обговорення ідейного змісту.

-Які почуття викликали в тебе розповіді хлопців?

 -Чому ? Які «подвиги» зробили хлопчаки?

- Чому хлопці вихвалялися один перед одним?

 -Яка проблема порушується?

- Як її вирішити?

- Що потрібно зробити хлопцям, щоб порозумітися.?

-Подумай, чи не трапляються і в тебе  оцінки «з обманом».

9.  Читання в особах.

10. Характеристика персонажів.

10.Вирішення проблемного питання.

 

V. Закріплення набутих знань.

Гра «Читацьке колесо»

 

VІ. Підсумок уроку.

Інтерактивний прийом «Незакінчене речення»

На уроці ми ознайомилися з творчістю українського поета…

Для мене було новим…

Я радий (рада), що тепер знаю...

VІІ. Домашнє завдання.

Переказ уривка повісті «Одиниця з обманом»

VІІІ. Оцінювання та самооцінювання учнів.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шевчук Тамара
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку