19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Задача на розвиток логічного мислення

Про матеріал
Задача "Капелюхи з монетами". Задача на на визначення числової закономірності для учнів 4, 5, 6 класів. Спрямована на розвиток логічного мислення.
Перегляд файлу

Кінецьпільська ЗОШ І-ІІІ ступенів Первомайської районної ради Миколаївської області

 

Задача

Назва: Капелюхи з монетами.

Умова: На столі лежить десять пронумерованих капелюхів. У кожному капелюсі лежить по десять золотих монет.  В одному з капелюхів фальшиві монети. Справжня монета важить 10 грамів, а фальшива 9 грамів. У допомогу надані ваги зі шкалою в грамах. Як визначити в якому з капелюхів знаходяться фальшиві монети, використовуючи ваги лише для одного зважування? Ваги можуть зважувати не більше 750 грам.

Пов’язане зображення

 

 Розв’язок: З першого капелюха беремо одну монету, з другого дві, з третього три,  з  четвертого чотири  й так далі, кладемо всі ці монети на ваги.

Якби всі монети були справжніми, то вага була б: (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10)*10=550 гр. 

Але кілька монет є фальшивими, а скільки ми можемо легко довідатись.

Від  550 віднімемо ту вагу, що ми отримаємо під час зважування і побачимо  «похибку», яка буде дорівнювати кількості фальшивих монет. Кількість монет вкаже нам на номер капелюха з фальшивими монетами.

Призначення: Завдання на на визначення числової закономірності  для учнів  4, 5, 6 класів. Спрямоване на розвиток логічного мислення.

 

Підготувала   вчитель інформатики   Мірянова Н.П.

 

docx
Додано
24 травня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку