Задачі для розвитку екологічної компетентності на уроках інформатики під час вивчення теми «Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого навчання»

Про матеріал

Одним із важливих напрямків національної системи виховання є формування екологічної культури, гармонійних відносин людини з природою. Проблема бережливого ставлення до природи, охорони навколишнього середовища, поліпшення екологічної ситуації є досить актуальною для нашого району, для України і для всієї планети. Урок інформатики – один із засобів формування екологічної компетентності в учнів під час вивчення різних тем. У даному розділі зібрані 10 задач екологічного змісту для розв'язання у середовищі програмування Lazarus з прикладами розв'язання.

Перегляд файлу

Задачі для розвитку екологічної компетентності

на уроках інформатики під час вивчення теми

«Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого навчання»

 

Одним із важливих напрямків національної системи виховання є формування екологічної культури, гармонійних відносин людини з природою. Проблема бережливого ставлення до природи, охорони навколишнього середовища, поліпшення екологічної ситуації є досить актуальною для нашого району, для України і для всієї планети. Урок інформатики – один  із засобів формування екологічної компетентності в учнів під час вивчення різних тем. У даному розділі зібрані 10 задач екологічного змісту для розв’язання у середовищі програмування Lazarus з прикладами розв’язання.

 

Похожее изображениеЗадача 1. Підраховано, що легковий автомобіль при середньому річному пробігу 15 тис.км «видихає» 250 кг. Вуглекислого газу, 93 кг. вуглеводню та 27 кг. оксиду азоту. Складіть програму для підрахування кількості речовин, які виділяються в атмосферу у рік при k кількості автомобілів у місті.

Приклад розв’язання:

 

Похожее изображение

 Задача 2.  Головний споживач води – сільське господарство. Воно використовує 70% всієї води, що використовуються людиною. Для того, щоб виростити 1т. пшениці, необхідно 1500т. води, а 1 т. рису – 7000т.води. Складіть програму для обчислення необхідної кількості води для того, щоб виростити пшеницю на полі, площа якого m гектар, якщо урожайність пшениці – 2,2т.

 

 

 

 

 

 

 

Приклад розв’язання:

 

 

 

 

Задача 3. Обчислити, скільки кубічних метрів повітря очистить від автомобільних викидних газів n каштанів, посаджених вздовж дороги, якщо одне дерево очищує зону довжиною 100м, шириною 20 м, висотою 10 м без шкоди для себе.

Приклад розв’язання:

 

Картинки по запросу клипарт деревоЗадача 4.  Одне дерево освіжає повітря, як 10 кондиціонерів. Скільки кондиціонерів замінять n дерев, посаджених випускниками школи?

Задача 5. Після уроків у кабінетах школи зібрано n кг паперового сміття. Якщо учні школи залишатимуть щодня таку кількість паперу, то скільки його буде за 190 навчальних днів у нашій школі? В 11 школах району? Яку площу лісу буде вирубано даремно, якщо для виробництва 1 т паперу потрібно приблизно 900 м² лісу?

Задача 6. При переробці 100 кг макулатури виходить 80 кг чистого паперу. Скільки кілограмів чистого паперу можна отримати після переробки зошитів  m учнів нашої школи, якщо в середньому кожен учень списує 50 зошитів вагою 30 г?

Задача 7. Людина, що палить цигарку в абсолютно чистій атмосфері, вдихає повітря, забруднення якого в 384000 разів перевищує всі гранично допустимі норми. А якщо буде курити n чол.?

Картинки по запросу клипарт лесЗадача 8. Встановлено, що 1 га лісу очищає за рік 18 млн. м3 повітря. Скільки  м3 повітря може очистити ділянка лісу площею S га?

Задача 9.  Один гектар соснового лісу (20 – ти річного віку) поглинає за рік 9,35 тонн вуглекислого газу і виділяє 7,2 тонни кисню, який забезпечує дихання 200 людей. Скільки кілограмів кисню потрібно на рік для дихання учням вашого класу, школи ?

Задача 10.  Для людини втрата 10 % маси тіла (зневоднення організму) смертельна. Верблюд витримує 27 % втрати маси, вівця — 23 %, собака — 17%. Визначте втрати в масі від зневоднення організму людини вагою m 1 кілограмів, верблюда вагою m 2  кілограмів, вівці вагою m3  кілограмів та собаки вагою m4  кілограмів.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пономарьова Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 листопада 2018
Переглядів
1983
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку