Пропоную презентацію на тему "Задачі економічного змісту" для 5 класу. В презентації наведені приклади задач економічного змісту, які можна розв'язувати з учнями 5 класу при вивченні теми "Текстові задачі"
«ВЧИМОСЯ НЕ ДЛЯ ШКОЛИ, А ДЛЯ ЖИТТЯ»Луций Анней Сенека. Розв'язування задач економічного змісту
Номер слайду 2
Економіка або економічні науки - комплекс наукових дисциплін про господарство, а саме про організацію та управління матеріальним виробництвом, ефективне використання ресурсів, розподіл, обмін, збут і споживання товарів та послуг. Задачі економічного змісту - це задачі про вартість товару, задачі на роботу, задачі, пов’язані з бюджетом сім’ї, можливості здійснення масштабних покупок, задачі на податки, роботу банків, ведення фермерського господарства, використання природних ресурсів рідного краю тощо.
Номер слайду 3
Задачі на вартість. С – вартість товаруа – ціна товаруп – кількість товару. С = а · па = С : пп = С : а№ 446, 448, 450
Номер слайду 4
Задачі на роботу. А – вся робота. N – продуктивністьt – час роботи. А = N · t. N = A : tt = A : N№ 452, 454, 456
Номер слайду 5
Задача №3. Відстань від Малина до Одеси 600 км автомобіль марки Лада-2110 проходить за 7 год. Розрахуйте вартість подорожі однієї людини в обидва кінці, якщо на кожні 100 км витрачається 8 л бензину, а 1 л бензину коштує 32 грн.
Номер слайду 6
Задача №2. Щоб приготувати шашлик, зазвичай купують м’ясо з розрахунку 300г сирого м’яса на одну людину. Скільки м’яса вам потрібно купити, щоб улаштувати пікнік з шашликами для свого класу? Скільки грошей буде коштувати все м’ясо, якщо 1 кг його коштує 140 грн ?
Номер слайду 7
Задача№1. У сім’ї Сидоренків, яка складається 3 осіб, склалася така фінансова ситуація за місяць: щомісячний дохід батька Олексія – 6 000 грн, щомісячний дохід матері Катерини – 4 000 грн. Обов’язкові щомісячні витрати є такі:платіж за комунальні платежі – 700 грн, витрати на харчування – 2 200 грн,витрати на одяг та взуття – 2 500 грн,витрати на особисті потреби (кожному) – 500 грн, медичні витрати – 300 грн. Потрібно визначити суму, яка залишиться в сім’ї після всіх витрат. Визначте чи зможуть Сидоренки в кінці місяця придбати телефон сину Андрію за вартістю 2850 гривень?
Номер слайду 8
Фізхвилинка: «Відпочинемо активно»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Якщо твердження вірне, то виконуємо «+», якщо ні – то, то виконуй «–». Збільшити 24 на 10, буде 34 + ходьба на місці– руки в сторони. Якщо 9 помножити 0, буде 9+ руки в сторони– руки вгору Поділити 48 на 2, буде 24.+ схилитися додолу– руки в сторони. Зменшити 90 на 3, буде 30+ стрибки на місці– поприсідати Найменьше парне число - 2+ нахили тулуба – стрибки на місціВсього існує 9 цифр.+ стрибки на місці – нахили тулуба. У людини на руках 10 пальців, а на 10 руках – 100. + біг на місці– сісти на місце
Номер слайду 9
Підсумок уроку: Мудрець сказав: «Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони мінялися думками, то кожний з них стає в двоє багатшим. Ця істина – проста, але зміст її – глибокий. »