____________________________________________________________________
Тема. Задачі а різницеве порівння.Короткий запис задач.
Мета: вправляти дітей в прямому і зворотньому рахунку предметів;
закріплювати вмінняпорівнювати групи предметів, шляхом додавання або віднімання, вміння порівнювати геометричні фігури за кольором, формою, розміром; формувати просторові уявлення«справа», «зліва»; розвивати увагу, логічне мислення.
Матеріал: сніговик,картки.
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
I. Організаційний момент.
- Яка зараз пора року? (Зима)
- А тепервідгадайте загадку:
Він – не лялька й не людина,
На снігустоятизвик
Вньогоніс – смачна морквина,
Хтоце? Звісно, … (сніговик).
Сьогодні на заняттія пропоную «зліпити»сніговика. Але для цього доведеться попрацювати.
II. Основначастина.
1.Вправа «Порахуй».
Білі зірочки літали,
Мені на долонюлягли - і пропали. ( сніжинки)
- Сніжка ( усний рахунок.)
Це ми «зліпили» першу кулю нашого Сніговика.
2).Вправа « Рукавичка»( робота у парі)
Поміркуй та впиши у кожну пару рукавичок відповідне число
Це ми зліпили другу кулю нашого Сніговика.
3.Вправа
Математична розминка( робота у групі)
Молодці, «зліпили» третю кулю нашогоСніговика.
III. Фіз. хвилинка.
Раз-два! Потягнулись,
Три-чотири всі прогнулись,
Розігнулись-розігнулись.
Вашім'язивсіпроснулись,
Ваші губи посміхнулись.
5) Вправа
Робота з підручником
«Зліпили ручки».
6) Вправа «Геометричні фігури»( робота у зошиті)
(Порівняння геом. фігур за кольором, формою, розміром.)
Вих. - Чого не вистачає у нашогоСніговика? (Головного убору)
-
IV. Підсумок
1.РефлексіЯ
2.Гра « Сніговик»
3.Цеглинки