Захід "Конкурсна програма до дня Захисника України «Морська регата»"

Про матеріал

Конкурсна програма до дня Захисника України

Тема: «Морська регата»

Виховна ціль: формування навичок колективної діяльності в позаурочний час

Місце проведення: спортивний зал

Форма проведення: гра

Обладнання: матеріали необхідні для проведення конкурсів (пазли, клей, якорі, обручі, кеглі, цибуля, ніж, дощечки для нарізання, бинти, картки з завданнями, посудини з водою, ватмани,флагштоки), солодкі призи, грамоти, емблеми учасникам команди.

Перегляд файлу

Конкурсна програма до дня Захисника України

Тема: «Морська регата»

Виховна ціль: формування навичок колективної діяльності в позаурочний час

Місце проведення: спортивний зал

Форма проведення: гра

Обладнання: матеріали необхідні для проведення конкурсів (пазли, клей, якорі, обручі, кеглі, цибуля, ніж, дощечки для нарізання, бинти, картки з завданнями, посудини з водою, ватмани,  флагштоки), солодкі призи, грамоти, емблеми учасникам команди.

Завдання:
1. Здійснення позакласної фізкультурно-оздоровчої роботи
2. Формування позитивного емоційного тла й відносини до організації дозвілля
3. Розвиток швидкості, сили, спритності в позаурочному середовищі
4. Формування патріотичних почуттів.                                    

    Перед проведенням виховного заходу, була здійснена певна підготовка:

  • Розподіл хлопців 5 класу на 2 команди.
  • Завдання командам : назва, дивіз, розподілити між членами команди обов’язки (капітан, старший помічник капітана, боцман, лоцман, механік,  матрос, кок, лікар.
  • Привітання хлопцям від дівчат (танок);
  • Підготовка пісні всіма учнями.

План проведення заходу:

  1. Підготовчий етап.
  2. Привітання ведучого. Оголошення назви і мети заходу. Вступні слова.
  3. Проведення конкурсів для команд та глядачів.
  4. Підведення підсумків.
  5. Загальна пісня.
  6. Оголошення результатів. Нагородження.
  7. Заключні слова ведучих.

                                                             ХІД СВЯТА

(фанфари)
         Ведучий 1: От і закінчується цей тиждень. А вже в неділю, 23 лютого вся наша країна й ми відзначаємо День захисника Батьківщини. Але свою Батьківщину слід захищати не тільки на суші, але і на морі.  Мине немало часу, і на зміну теперішнім воїнам нашої армії прийдуть наші хлопчики. Комусь, можливо доведеться нести службу на кораблі.   

          Ведучий 2:  Ми розпочинаємо конкурсну програму присвячену Дню морського Захисника Батьківщини.
         Ведучий 1:   Давайте привітаємо  учасників сьогоднішньої гри. Ви сьогодні зробите кругосвітню подорож на кораблі своєї мрії.

         Ведучий 2:  Ви будете брати участь у різних конкурсах. За перемогу команда одержує на свій флагшток один прапорець.

        Ведучий  1:  Слідкувати за тим, щоб не порушувалися правила гри і  видавати прапорці, буд наше шановне журі.  (представлення членів журі)
       Ведучий 1:  Вікуся, як ти вважаєш, що сааме необхідне для нашої сьогоднішньої подорожі?

       Ведучий 2: Ну звичайно ж корабель!

    Ведучий 1: Тож увага! Проектуємо корабель! Участь приймають всі учасники команди!

           ( Конкурс "Будівництво корабля"   Участь бере вся команда.  Капітану видається коробка з пазлами. На виконання дається 3 хв. Виграє та команда, в якої найбільше складено частинок.)

        Ведучий 2: Корабель побудований! Але ж  як ти судно назвеш, так воно й попливе.
        Ведучий 1:Нашим командам було задане домашнє завдання. Тож прошу показати нам, як ви з ним впоралися.

 (Конкурс «Привітання командам»   Оголошення членів екіпажу і їх обов’язків)

        Ведучий 2: Отже наші команди встигли попрацювати в конструкторському бюро, на суднобудівному заводі, дали кораблю гідну назву, кому ж як не їм стати членами команди на наших кораблях.

         Ведучий 1:   Кожний зайняв своє місце чекаючи головної події, спуска судна на воду. Беруть участь всі члени команди.
(Конкурс “Спуск корабля на воду” Екіпажі кораблів вибудовуються в шеренгу по одному, взявшись за руки. Капітанам дається по обручі який вони повинні зрадити останньому в колоні не розчіплюючи рук. И. п. обруч на плечі
Перемагає команда швидше зрадила обруч     останньому гравцеві команди)

        Ведучий 1:  Молодці! В команді ви працюєте добре. А зараз подивимось чого вартий кожен з вас окремо.          

        Ведучий 2:  Запрошуються  механіки.
         (Конкурс “Заправлення” Заправлення баків корабля відбувається в такий спосіб: механіки з однієї великої ємності, танкера “накачують паливо”, за допомогою ложок намагаються наповнити баки своїх кораблів, пластикові стаканчики, поставлені на відстанях 5-6 кроків. Перемагає механік, що заповнив бак за 2 хв. повніше.)

          Ведучий 2: Двигуни в порядку, працюють як годинник, але чому не можемо зрушитися місця?

          Ведучий 1: Вікуля, ми просто забули підняти якорі. Запрошуються матроси
(Конкурс “Підняти якорі” Ціль матроса якнайшвидше, за допомогою пальців скрутити шнур і підняти якір).

          Ведучий 1: Сміліше у відкрите море? Немає перш ніж вийти з порту необхідно по картах прокласти безпечний маршрут.

      Ведучий 2: Запрошуються лоцмани.

(Конкурс “Маршрут серед підводних скель” Обійти кегли з відкритими очима, а потім з зав’язаними)

         Ведучий 1: Які в нас швидкі, спритні моряки. Таких моряків завжди чекатимуть на суші гарні дівчата. Ось і зараз наші дівчатка не можуть дочекатися, щоб привітати вас. Тож вітання від дівчаток п’ятого класу! Найгарніших! Найрозумніших! Найкращих!

         (Танок дівчат)

     Ведучий 1:   Шановні моряки, а ви знаєте хто такий Кок? А як називається кухня на кораблі(кампуз)? Молодці. Тож запрошую коків обох команд.

                (Конкурс «Моряки не плачуть»  очистити цибулю і нарізати її, Але найголовніше – не заплакати. Оцінюється швидкість і акуратність.)

    Ведучий 1: Вікуля, а як ти вважаєш, якщо наші моряки під час шторму травмуються, чи зможе хтось їх врятувати?

    Ведучий 2: Ну звичайно! На нашому кораблі є найкращі лікарі. Ось зараз самі подивитесь.

                 (Конкурс «Врятуй мене» Необхідно забинтувати голову капітана, використавши увесь моток бинта.)

    Ведучий 1: Своєчасне виконання завдань залежить від боцмана. Від того, наскільки швидко він зможе організувати команду.

    Ведучий 2:    Тож перевіримо як це вдасця  нашим боцманам.

           (Конкурс «Розумію без слів»  Кожному боцману дається карточка з завданням. Треба виконати завдання, використовуючи лише міміку і жести. )

Ведучий 2: Антоніно Іванівно! Мені здається, що наші глядачі засумували!

    Ведучий 1:  Звичайно, що кожен з глядачів вболіває за одну із команд. Зараз ви матимете змогу допомогти цим командам. Ми будемо задавати загадки для глядачів. Хто першим підніме руку і дасть правильну відповідь, отримує прапорець, який в кінці гри віддасть одній із команд.

 

загадки для глядачів
Приходив, стукав по даху, а пішов ніхто не чув. (дощ)
По морю йде, іде, а до берега дійде отут і пропаде. (хвиля)
Тече, тече - не витече, біжить, біжить - не вибіжить. (ріка)
Як називають молодого недосвідченого матроса? (салага)

Я от ветра надуваюсь,   Но ничуть не обижаюсь, Пусть меня он надувает,  Яхте скорость прибавляет. (парус)

      Куртки моряков из ваты    Называются ...(БУШЛАТЫ)

 

       Ведучий 1: Мені здається, що час випробування для найголовніших на нашому кораблі.

        Ведучій 2: я повністю з вами згодна. Запрошуємо капітанів і їх старших помічників.

        (Конкурс «Найголовніші». Капітани і старші помічники капітана стають напроти один одного. По черзі називають слова на морську тематику. Якщо не знаєш слова – програєш.)

       Ведучий 1 : Всі випробування пройдені, з'їдений не один пуд морської солі, і корабель іде в рідний порт до рідного причалу.     Віддамо виграні прапорці нашим журі. Попросимо глядачів віддати свої прапорці команді, за яку вболівали. Попросимо визначити переможців.    

Ви сьогодні надзвичайні молодці.  І з чого ж такого ви зроблені, що такі спритні, сміливі, розумні.    Може дівчата нам розкажуть?

 

(Діти співають пісню «Из чего же?»)
(підведення підсумків, оголошення переможців)

 


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. http://saserkalie.com/klassnye-chasy/scenkrij-konkursno%D1%97-programi-morska-regata-do-23-lyutogo-svyata-scenari%D1%97-23-lyutogo/
  2. http://lady.tochka.net/ua/37767-konkursy-na-23-fevralya-v-shkole-sdelay-odnoklassnikam-nastoyashchiy-prazdnik/
  3. http://www.bebi.ukru.net/index.php/view-album/181
  4. http://bashtanka.pp.net.ua/publ/scenariji_svjat/vikhovnij_zakhid_do_dnja_zakhisnika_vitchizni/303-1-0-1766

 


Психолого-педагогічний аналіз виховного заходу
 

21 лютого 2014р. в спортивному залі  Криворізької ЗШ №75, мною був проведений виховний захід у формі гри, присвячений Дню Захисника Вітчизни, що мав назву «Морська регата».  В заході приймали учні 5-го класу, у складі 30 учнів (18 хлопців, 12 дівчат).

Проведення виховного заходу у формі гри, вважаю актуальним, оскільки учні п’ятого класу досить активні, енергійні, непосидючі. Виховний захід носив розважальний характер, тим самим і зацікавив учнів. Подібні заходи допоможуть в формування навичок колективної діяльності в позаурочному    середовищі, позитивного емоційного тла, розвивають швидкість, силу, спритність в позаурочному середовищі,
формують патріотичні почуття.     

Підготовка до заходу проводилась протягом одного тижня. Учням надавалася своєчасна допомога і консультація у підготовці. Підготовка дітей завжди контролювалась. Учні проявляли творчість і ініціативу. Команди самостійно розподіляли обов’язки членам екіпажу і творчо організовували презентацію команди. Для виховного заходу було підготовлено велику кількість необхідного обладнання для конкурсів та оформлення заходу. Допомогу у підготовці мені надавав класний керівник у вигляді консультацій та порад.

Матеріал був доступним для дітей. Під час всього заходу діти були в гарному настрої. Проведені конкурси викликали в учнів інтерес. Вони були зосереджені на поставлених завданнях. Всі учні були досить активними і емоційними. Вони добре працювали в команді і вболівали за неї. Для глядачів (дівчат) були запропоновані загадки, можливість допомогти команді за яку вболівають та привітати хлопців зі святом. Але виникали і певні проблеми. Після конкурсів для всієї команди, було важко втримати дисципліну учнів. Хлопці були дуже збудженими і емоційними, вони починали обговорювати свої успіхи і невдачі. Тому доводилось звертати увагу учнів за допомогою жестів та підвищення голосу. (Давайте домовимось, я піднімаю руку, а ви затихаєте і уважно слухаєте. Інакше ми втратимо багато часу і не всі встигнуть прийняти участь у конкурсах.)   Учні реагували на зауваження і в подальшому проблем не виникало.

Оскільки захід проводився у спортивному залі і для учнів було приготовано багато конкурсів, то учасники команд були одягнені у в спортивній формі і зручному взутті.

Конкурси були як колективними так і індивідуальними,  тому враховуючи індивідуальні особливості учнів (Гізбрехту Данилу не можна бігати, Харламову Кирилу не можна давати навантаження на праву руку) доводилося підбирати посильні  конкурси для окремих учнів.

Вважаю проведений захід доцільним і цікавим для учнів 5-го класу. На мою думку, поставлені цілі виконано. Деякі діти змогли проявити себе в команді і тим самим досягли поваги серед однокласників. Діти залишились задоволеними і веселими.

На мою думку, подібні заходи слід проводити надалі, але було б краще, якби учнів у класі було менше ніж 30. Дуже важко тримати увагу і дисципліну такої кількості дітей, особливо коли вони збуджені і енергійні.

                           

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
2.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пяташ Тетяна Валентинівна
    Шановні, 23 лютого - не наше свято. До Дня Захисника України не має відношення.
    Загальна:
    2.3
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
26 вересня 2018
Переглядів
1095
Оцінка розробки
2.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку