Захід «Seedboom. Весна 2021»

Про матеріал
Опис методичного матеріалу: З метою впровадження в практику роботи "Захід «Seedboom. Весна 2021»" розробила та провела заняття екологічного гуртка. Під час заняття з учнями повторили будову насінини, плоду, поділ рослин на групи за будовою насінини та ознайомились з новим методом розповсюдження насіння для створення мікро-просторів біорізноманіття в міському середовищі за допомогою насіннєвих м"ячиків. З метою впровадження в практику роботи Захід «Seedboom. Весна 2021» розробила дане захід.
Перегляд файлу

Захід «Seedboom. Весна 2021»

Всеукраїнська ініціатива зі створення мікропросторів біорізноманіття.

 

Мета – провести акцію-конкурс "Seedboom. Весна 2021", залучити школярів, вчителів та керівників екологічних гуртків до створення мікро-просторів біорізноманіття в міському середовищі за допомогою насіннєвих м"ячиків. 

 

Ми, учні 9 хіміко-біологічного класу, гуртківці з вчителем біології,  вирішили приєднатись до акції, тому що маємо величезну територію, на якій багато квітів, кущів та дерев, які слугують окрасою нашої школи та міста. Також екологія нашої планети безпосередньо залежить від наявності зелених насаджень.

Відповідно до дендроплану, ми висаджуємо нові рослини, що створює затишок на шкільному подвір’ї, робить територію привабливою для всіх оточуючих.

 Акція відбувалась в форматі молодіжного конкурсу.

Умови акції в конкурсі ми всі виконували вчасно.

Зібравшись на планове заняття, учні уточнили назву команди «Адреналін» та почали складати план дій. Потрібно було опрацювати довідкову літературу, повторити матеріал про рослини з курсу «Ботаніка» та пригадати вивчений матеріал.

На наступних заняттях ми розглядали насіння, що нам власноруч передав Микола Глухенький. Учні проявили зацікавленість до насіння, пробували визначити, яким рослинам воно належить. Заразом пригадали різновиди плодів, будову насінини однодольних та дводольних рослин, потім порівняли ознаки відмінностей цих двох груп, уточнили представників. Та почали знайомитись з новим способом розповсюдження насіння, а точніше сказати, з прикрашанням міського простору за допомогою насіннєвих м’ячиків рослинами. Цей спосіб дозволяє не тільки озеленити території навколо школи, біля річки, а й міські території (парки, сквери, смуги біля доріг та малодоступні місця). Розміщуючи насіннєві м’ячики ми озеленимо територію та залучимо комах для подальшого розмноження рослин. Як наслідок цієї справи збільшуватиметься біологічне різноманіття, повітря очищатиметься, буде регуюватись водний баланс в міському просторі.

 

Учасники даного заходу підготували грунт, сформували м`ячики з насінням. Розмістили м`ячики таким чином, щоб можна було безпечно прослідкувати ріст рослин в майбутньому та спостерігати результати ініціативи. Розмістили насіннєві м’ячики на території нашої школи. Ми разом з нетерпінням чекали перших паростків, які з’явились через 5-7 днів, дякуючи дощовій та теплій погоді, наші чудо-м‘ячики проросли. Пізніше ці невеличкі рослинки, які почали прикрашати територію нашого шкільного подвір‘я почали перетворюватись на чудо-рослинки з різними за формою листочками. А літом деякі порадували нас своїм цвітінням.

Учні перейшли у 10 клас і пророблена робота дала про себе знати. Знову почали пригадувати будову насінини, квітки, поділ на групи рослин, будову рослин та закріплювати свої знання не тільки на заняттях гуртка, а й на уроках з біології. А це вже один крок до підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. Ми вивчаємо, граємось та застосовуємо свої знання на практиці.

Постійні висіювання рослин дають можливість учням замислитися над діями, вчинками та майбутніми кроками для збереження, відновлення довкілля та з’ясування своєї ролі у збереженні нашої планети, її екосистеми і ресурсів.

Кожен може зробити свій внесок в підтримку біорізноманіття і ми цим проєктом показуємо приклад, як це можна робити на мікрорівні. Це просто, весело, красиво, пізнавально.

І на кінець, за результатами даної акції, наша команда «Адреналін» стала переможцем на Всеукраїнському рівні.

 

 C:\Users\v21\Desktop\фонд біорізноманіття\189024553_4264296673621882_692704296052535439_n.jpg    C:\Users\v21\Desktop\фонд біорізноманіття\189144533_4264299303621619_1696762812626244485_n.jpg

 

C:\Users\v21\Desktop\фонд біорізноманіття\188539220_4264297463621803_4974989824349817955_n.jpg

C:\Users\v21\Desktop\фонд біорізноманіття\197818772_2906218312954849_7698859845684794901_n.jpg   C:\Users\v21\Desktop\фонд біорізноманіття\198174794_2906218106288203_1821372406240770483_n.jpg

 

C:\Users\v21\Desktop\фонд біорізноманіття\197849715_2906218166288197_6345318362927090208_n.jpg

 

 

 

Додатковий матеріал, що був застосований на заняття.

 

Будова плоду

 

Плід, його будова, класифікація плодів: прості та складні, однонасінні та  багатонасінні, сухі та соковиті, розкривні та нерозкривні » Допомога учням

 

 

 

Класифікація плодів

 

Плід ❤️| Довідник з біології

 

Презентація "Квітка-орган статевого розмноження"

Будова насінини - яка будова зародка насінини, пшениці та квасолі

 

 

Презентація на тему : "Покритонасінні: порівняльна характеристика дводольних  та однодольних рослин"

Класи покритонасінних рослин — урок. Біологія, 6 клас.

 

 

 

docx
Додано
17 липня 2022
Переглядів
498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку