26 травня о 18:00Вебінар: Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал

Захід з англійської мови Enteresting English

Про матеріал
Мета: практична: формувати мовну й мовленнєву компетенції в рамках вивчених тем; освітня: удосконалювати вміння учнів з аудіювання, читання, письма та усного мовлення; розвивальна: розвивати увагу, творчу фантазію, пізнавальний інтерес, ініціативу в здійсненні мовленнєвої діяльності; формувати вміння працювати в парах, групах; виховна: виховувати культуру спілкування та інтерес до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Тема : Enteresting English.

Мета:

практична: формувати мовну й мовленнєву компетенції в рамках вивчених тем;

освітня: удосконалювати вміння учнів з аудіювання, читання, письма та усного мовлення;

розвивальна: розвивати увагу, творчу фантазію, пізнавальний інтерес, ініціативу в здійсненні мовленнєвої діяльності; формувати вміння працювати в парах, групах;

виховна: виховувати культуру спілкування та інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: картки з словами та завданнями, пазли, наочний матеріал по відповідних темах.

 

Хід заходу

   Ведучий 1: Dear friends! Today we'll have a very interesting competition. Two teams of pupils will show us their knowledge of English. I think it will be interesting and funny. I would like to welcome our teams. Welcome!

  Ведучий 2: Today we'll speak about English, play many interesting games and remember what we have learned at our lessons. OK. Let's start. Dear boys and girls, our best pupils now you can prove your knowledge of English. So, we have 2 teams. Each team consists of 5 players. Each team has its own table. I wish you good luck!

  Ведучий 1: Every team has the name. Let’s meet them. (Команди представляють свої назви та займають місця)

  Ведучий 2: I see you are ready and we can start our competition.

Завдання 1: А тепер кожна з команд отримає карточку , на якій написано слово(favourite). Завдання – використайте кожну букву цього слова і запишіть інше англійське слово, тобто утворіть таку собі піраміду з англійських слів.

                   

Завдання 2: «Кольори»

На дошці написані назви кольори. Учні добирають якомога більше слів пов’язаних з певним кольором.

Наприклад:

Black: coffee, tea, shoes, coal.

White: snow, sugar, teeth, ice-cream

Green: leaves, grass, cucumber, snake, crocodile, frog.

Yellow: lemon, chicken, gold, sun, sunflower.

Blue: sky, flower, sea, pencil.

Red: tomato, cherry, rose.

Brown: chocolate, pencil, hair.

Orange: orange, carrot, pumpkin.

Завдання 3: Translate the words and word combinations into Ukraine and English. ( За кожне перекладене слово ( словосполучення) – 1 бал)

              Команда 1                                               Команда 2

              Holidays                                                   season

              улюблений предмет                               сонячна погода

              windy weather                                          to rest

              родина                                                     батьки

              Physical Training                                     Computer Study

              шкільна форма                                        rainy weather

              an uncle                                                    літні канікули

              winter                                                       an aunt

 Завдання 4: Знайди назви тварин.

Завдання 5: « Що ти любиш?»

  Учитель пише на дошці слова: Main Course, Vegetables, Fruit, Drinks. Представники кожної команди підходять до вчителя і беруть картки з буквами, з яких вони повинні скласти слово-назву їжі і записати його у відповідний

стовпчик на дошці. За кожне правильно записане слово команда отримує один бал.

                                       

 (Key: chicken, apple, tomato, cheese, orange, milk, cucumber, pear, juice, fish, coffee, banana, sandwich, plum.)

 

 Завдання 6: «Snowballs»

    Учні записують на листках речення у яких повідомляють коротку інформацію про себе. Наприклад: My favourite lesson is… My best friend is… I like to listen to music in my free time. І т.д. Потім згинають листки, формуючи сніжку. Дві команди стають одна проти одної і грають сніжки поки лунає музика. По команді кожен учень бере сніжку,яка опинилась в нього в руках. Учні по черзі розгортають аркуші і зачитують записи. Команди повинні здогадатись про кого йде мова.

 Завдання 7: «Павутинка».

    Учасники команд стають в коло. Учасник однієї команди тримає в руках клубок ниток, називає будь-яке англійське слово і кидає клубок комусь із команди суперників, при цьому тримаючи кінець нитки від клубка. Той хто зловив повинен скласти речення із сказаним словом, сказати своє слово і передати естафету далі.

Завдання 8: Знайди заховані назви слів,які описують погоду.

                                        

Завдання 9: Let's play such a game: make up as many words as possible out of the given title: "ADVENTURЕ BOOK" You may use letters twice. (Учні складають слова за 3 хвилини.)

Завдання 10: Наш останній конкурс. Прочитайте зашифроване англійське прислів’я. Перш ніж починати розгадувати його, зверніть увагу на кольори букв, тоді легше буде розшифровувати запис.

                

Підведення підсумків заходу. Нагородження команд грамотами.

docx
Додано
25 квітня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку