Захищаємо і розвиваємо своє тіло [30; 18] Працюємо з пам’яткою. Створюємо піктограми. Загартовуємося [31]ЯДС2 клас. Данильціва В. М.14-02-2022
Номер слайду 2
Погода сьогодніОбговорення та запис в зошит стану погоди с. 18 Бесіда. Чому важливо бути здоровим? Доведіть, що здоров’я є однією з найбільших цінностей. Що ви робите, щоб бути здоровим?Робота з підручником на ст. 30 Прочитайте пам’ятку. Чи можете ви сказати «так» щодо кожного твердження?(можна читати в парах по черзі або «ланцюжком»; після кожного речення робимо паузу; відповідь діти дають мовчки, для себе).
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Індивідуальна робота в зошиті на с. 18, завдання 1 Учитель: Що ви робите, щоб захистити своє здоров’я? Закінчіть речення – наведіть по одному прикладу.
Номер слайду 5
Але найкращий метод захистити своє серце — це здоровий спосіб життя. Раціональне здорове харчування — щоденний раціон має містити 50% овочів і фруктів, 25% «здорових» білків (нежирні види м'яса, бобові) та 25% цільнозернові продукти, які є джерелами клітковини. Як захистити шкіру від сухості в холодну погоду:1. Викинь синтетику. М'який і зручний одяг з бавовни кращий за вовняний у тому плані, що він не буде дратувати шкіру. І не забудь про рукавички! Рукавички обов'язкові!2. Стеж за своїм раціоном. Почни потихеньку вживати продукти з жирами омега-3. Чудово підійде така риба, як лосось і сардини. Також насіння льону, каша і смузі.3. Не вживай деяких продуктів. Якщо в попередньому пункті ми пропонували тобі їсти, то наступних продуктів краще не вживати. Забудь про їжу, яка містить фруктозу, а також напівфабрикати. Вони впливають на появу небажаних прищиків. Щоб захистити здоров'я вуха і слуху потрібно обов'язково проводити профілактику. По-перше, робити щеплення від грипу, не переохолоджуватися. Безумовно, це позитивно впливає на імунітет. Важливо також тримати під контролем артеріальний тиск: гіпертонія теж негативно відбивається на слуху.
Номер слайду 6
Робота з підручником на с. 30 Учитель: Розгляньте піктограми. До яких тверджень вони підходять? Учитель: Намалюйте свою піктограму до пам’ятки.Індивідуальна робота в зошиті н с. 18, завдання. 2 Учитель: Що ви робите зараз, щоб бути здоровими? Чого ви хочете навчитися, щоб розвивати своє тіло? Запишіть 3 варіанти.
Номер слайду 7
Індивідуальна робота в зошиті на с.18, впр. 3 Учитель: Заповніть таблицю «Мої здорові звички» за зразком.Індивідуальна робота. Виготовлення малюнка/аплікації. Заповнення схеми.
Номер слайду 8
Бесіда: Що ви відчуваєте, коли хворієте?Що треба робити, щоб бути здоровим?Що ви робите, щоб зміцнити ваше здоров’я?Робота з підручником. Учитель: Уважно прочитаємо текст. Після читання ви маєте сказати, з якою метою автор написав цей текст. Робота з текстом
Номер слайду 9
Перегляд відео Смiшарики 2 D. Їжачок і здоров'я | HD https://www.youtube.com/watch?v=_d. LZm6db. Xd. A&list=PLME2se9 NB-Gzsazd. Pa. NN4 Jn. QSNfkg7g. X0&index=118&t=0s Бесіда: Що таке профілактика?Як Їжачок дбав про своє здоровя? Чи правильно він чинив, на вашу думку?Щоб ви порекомендували герою?Д/з - Створення плакатів «Правила загартовування»Учитель: Сьогодні ви багато дізналися про загартовування. Домашнім завданням буде – створити правила загартовування, яких варто дотримуватися, щоб бути здоровими.І завтра ми проведемо виставку плакатів у класі.