Навчально-польові збори
№ зп |
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
|
4 |
Розділ V. Вогнева підготовка |
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Учень/учениця
Знаннєвий та діяльнісний компонент обґрунтовує основні правила стрільби; здійснює тренування в одноманітності прицілювання; здійснює вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання; виконує вправи стрільб, передбачених програмою, нормативи з вогневої підготовки (№ 1, 2, 3, 4, 5), початкову вправу стрільби з автомата бойовими патронами; дотримується правил безпеки під час стрільби; називає основні заходи безпеки під час проведення стрільб в тирі та на військовому стрільбищі; пояснює заходи безпеки під час проведення стрільб в тирі; вказує організацію і порядок проведення стрільби з автомата; здійснює вибір цілі, прицілу та точки прицілювання; виконує підготовку упора, виготовлення до стрільби; називає дії під час приготування до стрільби; здійснює тренування в одноманітності прицілювання; розуміє вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання; називає умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки; здійснює виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки; узагальнює знання з будови автомата; бере участь у тренуванні стрільби з пневматичної гвинтівки; виконує прийоми стрільби (вогневі тренування); вміє готуватися до стрільби з різних положень; знає прийоми і правила стрільби із стрілецької зброї; визначає вибір і зайняття місця для стрільби; вміє виконувати положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку; бере участь у приготуванні до стрільби. Ціннісний компонент: дотримується правил безпеки під час проведення стрільби зі стрілецької зброї |
|||
1 |
1 |
Основні заходи безпеки під час проведення стрільб в тирі та на військовому стрільбищі та під час поводження з ручними осколковими гранатами. Виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки. |
|
2 |
1 |
Організація і порядок проведення стрільби з автоматичної зброї. Вибір і зайняття положення для стрільби. Положення стрільця під час стрільби з місця (стоячи, з коліна, лежачи, сидячи), в русі в пішому порядку. |
|
3 |
1 |
Прийоми стрільб з автоматичної зброї (вогневі тренування). Виконання початкової вправи стрільби з автоматичної зброї. |
|
4 |
1 |
Прийоми та правила метання ручних осколкових гранат. Виконання вправи «Метання ручної осколкової гранати з місця із-за укриття» |
|
|
7 |
Розділ VI. Тактична підготовка |
|
Тема 4. Дії солдата в бою у складі малих тактичних груп
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Учень/учениця Знаннєвий та діяльнісний компонент характеризує дії відділення в обороні, наступі та розвідувальному дозорі, дії солдат із початком вогневої підготовки в обороні, під час застосування зброї масового ураження; розуміє дії з початком вогневої підготовки; називає сторони горизонту за компасом, годинником, сонцем, місцевими предметами; володіє способами подолання місцевості з мінно-вибуховими загородженнями, дотримується при цьому правил безпеки; виконує дії солдата у наступі; визначає азимут на місцевий предмет і напрямок руху за азимутом; здійснює орієнтування на місцевості за картою під час руху, висування на рубіж атаки, наступ та відхід у складі бойової групи (відділення); розуміє дії розвідувального дозору; виконує дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, споруд, дії з обладнання та маскування вогневої позиції, веде спостереження, дії в засаді; знає бойові порядки та їхнє використання під час руху; вміє пересуватися у складі бойового підрозділу (механізованого відділення) в бойових порядках |
|||
5 |
1 |
Дії солдата в обороні. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування |
|
6 |
1 |
Поняття про дії розвідувального дозору. Дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, інженерних загороджень, мостів, різних перешкод. |
|
7 |
1 |
Дії в засаді. Ведення спостереження. Основи слідопитства. Визначення координат об’єктів. Цілевказання. Евакуація поранених і пошкодженої бойової техніки. |
|
8 |
1 |
Визначення азимуту та зворотного азимуту та рух за ним. Прицілювання за азимутом. Складання опису місцевості. |
|
9 |
1 |
Орієнтування на місцевості за мапою (електронною мапою) під час руху. Вимірювання відстані парами кроків. |
|
10 |
1 |
Дії солдата при маневруванні в складі підрозділу. Бойові порядки та їх використання під час руху. |
|
Тема 5. Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу) Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Учень/учениця Знаннєвий компонент характеризує озброєння та бойову техніку військової частини; пояснює основи повсякденної життєдіяльності підрозділу (частини). має уявлення про Демонстрацію озброєння та бойової техніки в дії. |
|||
11 |
1 |
Ознайомлення з озброєнням та бойовою технікою військової частини (підрозділом), їх призначення, тактико-технічна характеристика. Демонстрація озброєння та бойової техніки в дії. |
|
|
|
Розділ ІІІ Стройова підготовка та прикладна фізична підготовка |
|
Тема 4. Подолання перешкод Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Учень/учениця Знаннєвий та діяльнісний компонент: характеризує особливості: бігу, подолання горизонтальних і вертикальних перешкод; має уявлення про техніку бігу по пересіченій місцевості долає перешкоди різними способами; Ціннісний компонент: дотримується правил безпеки під час занять з військової та прикладної фізичної підготовки. |
|||
12 |
1 |
Подолання єдиної смуги перешкод, природних (пристосованих) перешкод. Силові вправи. Вправи з навантаженнями. Біг по пересіченій місцевості. |
|
|
6 |
Розділ VII. Домедична допомога |
|
Тема 3. Домедична допомога в умовах бойових дій (тактична медицина)
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Учень/учениця Знаннєвий та діяльнісний компонент вміє переводити пораненого в положення на боці (животі); володіє навичками зупинки кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок за допомогою спеціальних джгутів; вміє застосовувати на практиці різні способи транспортування постраждалих при різноманітних ушкодженнях. Знаннєвий та діяльнісний компонент виконує алгоритм первинного огляду пораненого; визначає ознаки життя; вміє накладати пов’язки на грудну клітку, голову, живіт, джгут — на кінцівки; володіє навичками зупинки кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів та кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів |
|||
13 |
1 |
Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу. Алгоритм надання домедичної допомоги в секторі обстрілу |
|
14 |
1 |
Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, верхніх та нижніх кінцівок (само- та взаємодопомога). Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (само- та взаємодопомога). |
|
15 |
1 |
Надання допомоги в секторі тактичних умов. Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі укриття. Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя. Переведення пораненого в стабільне положення. |
|
16 |
1 |
Накладання пов’язки на грудну клітку, голову, живіт. Накладання турнікета (джгута) на кінцівки. |
|
17 |
1 |
Накладання турнікета (джгута) на кінцівки. Зупинка кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів (само- та взаємодопомога). Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів (само- та взаємодопомога) |
|
18 |
1 |
Способи та правила транспортування постраждалих при різноманітних ушкодженнях. |
|