Захист України. Навчально-польові збори. Календарно-тематичне планування для 11 класу

Про матеріал
У другому семестрі 11 класу 18 годин відводиться на проведення навчально-польових зборів/занять і навчально-тренувальних занять. Навчально-польові збори/заняття і навчально-тренувальні заняття проводяться з метою практичного закріплення рівня знань, умінь та навичок учнів у 11 класі.
Перегляд файлу

Навчально-польові збори

№ зп

К-сть

год

                                  Зміст навчального    матеріалу

Дата

 

4

                                    Розділ V. Вогнева підготовка

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів                                                                                                                                                    Учень/учениця

 

Знаннєвий та діяльнісний компонент

обґрунтовує основні правила стрільби;

здійснює тренування в одноманітності прицілювання;

здійснює вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання;

виконує вправи стрільб, передбачених програмою, нормативи з вогневої підготовки (№ 1, 2, 3, 4, 5), початкову вправу стрільби з автомата бойовими патронами;

дотримується правил безпеки під час стрільби;

називає основні заходи безпеки під час проведення стрільб в тирі та на військовому стрільбищі;

пояснює заходи безпеки під час проведення стрільб в тирі;

вказує організацію і порядок проведення стрільби з автомата;

здійснює вибір цілі, прицілу та точки прицілювання;

виконує підготовку упора, виготовлення до стрільби;

називає дії під час приготування до стрільби;

здійснює тренування в одноманітності прицілювання;

розуміє вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання;

називає умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки;

здійснює виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки;

узагальнює знання з будови автомата;

бере участь у тренуванні стрільби з пневматичної гвинтівки;

виконує прийоми стрільби (вогневі тренування);

вміє готуватися до стрільби з різних положень;

знає прийоми і правила стрільби із стрілецької зброї;

визначає вибір і зайняття місця для стрільби;

вміє виконувати положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку;

бере участь у приготуванні до стрільби.

Ціннісний компонент:

дотримується правил безпеки під час проведення стрільби зі стрілецької зброї

1

1

Основні заходи безпеки під час проведення стрільб в тирі та на військовому

стрільбищі та під час поводження з ручними осколковими гранатами.

Виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

 

2

1

Організація і порядок проведення стрільби з автоматичної зброї. Вибір і зайняття положення для стрільби. Положення стрільця під час стрільби з

місця (стоячи, з коліна, лежачи, сидячи), в русі в пішому порядку.

 

3

1

Прийоми стрільб з автоматичної зброї (вогневі тренування). Виконання початкової вправи стрільби з автоматичної зброї.

 

4

1

Прийоми та правила метання ручних осколкових гранат. Виконання вправи

«Метання ручної осколкової гранати з місця із-за укриття»

 

 

7

                                  Розділ VI. Тактична підготовка

Тема 4. Дії солдата в бою у складі малих тактичних груп

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів                                                                                                                                                    Учень/учениця

Знаннєвий та діяльнісний компонент

характеризує дії відділення в обороні, наступі та   розвідувальному дозорі, дії солдат із початком вогневої підготовки в обороні, під час застосування зброї масового ураження;

розуміє дії з початком вогневої підготовки;

називає сторони горизонту за компасом, годинником, сонцем, місцевими предметами;

володіє способами подолання місцевості з мінно-вибуховими загородженнями, дотримується при цьому правил безпеки;

виконує дії солдата у наступі;

визначає азимут на місцевий предмет і напрямок руху за азимутом;

здійснює орієнтування на місцевості за картою під час руху, висування на рубіж атаки,

наступ та відхід у складі бойової групи (відділення);

розуміє дії розвідувального дозору;

виконує дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, споруд, дії з обладнання та маскування вогневої позиції, веде спостереження, дії в засаді;

знає бойові порядки та їхнє використання під час руху;

вміє пересуватися у складі бойового підрозділу (механізованого відділення) в бойових порядках

5

1

Дії солдата в обороні. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування

 

6

1

Поняття про дії розвідувального дозору. Дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, інженерних загороджень, мостів, різних перешкод.

 

7

1

Дії в засаді. Ведення спостереження. Основи слідопитства. Визначення координат об’єктів. Цілевказання. Евакуація поранених і пошкодженої бойової техніки.

 

8

1

Визначення азимуту та зворотного азимуту та рух за ним. Прицілювання за азимутом. Складання опису місцевості.

 

9

1

Орієнтування на місцевості за мапою (електронною мапою) під час руху. Вимірювання відстані парами кроків.

 

10

1

Дії солдата при маневруванні в складі підрозділу. Бойові порядки та їх використання під час руху.

 

Тема 5. Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів                                                                                                                                                    Учень/учениця

Знаннєвий компонент

характеризує озброєння та бойову техніку військової частини;

пояснює основи повсякденної життєдіяльності підрозділу (частини).

має уявлення про Демонстрацію озброєння та бойової техніки в дії.

11

1

Ознайомлення з озброєнням та бойовою технікою військової частини (підрозділом), їх призначення, тактико-технічна характеристика. Демонстрація озброєння та бойової техніки в дії.

 

 

 

Розділ ІІІ Стройова підготовка та прикладна фізична підготовка

Тема 4. Подолання перешкод

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів                                                                                                                                                    Учень/учениця

Знаннєвий та діяльнісний компонент:

характеризує особливості: бігу, подолання горизонтальних і вертикальних перешкод;

має уявлення про техніку бігу по пересіченій місцевості

долає перешкоди різними способами;

Ціннісний компонент:

дотримується правил безпеки під час занять з військової та прикладної фізичної підготовки.

12

1

Подолання єдиної смуги перешкод, природних (пристосованих) перешкод. Силові вправи. Вправи з навантаженнями. Біг по пересіченій місцевості.

 

 

6

                                  Розділ VII. Домедична допомога

Тема 3. Домедична допомога в умовах бойових дій (тактична медицина)

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів                                                                                                                                                    Учень/учениця

Знаннєвий та діяльнісний компонент

вміє переводити пораненого в положення на боці (животі);

 володіє навичками зупинки кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок за допомогою спеціальних джгутів;

 вміє застосовувати на практиці різні способи транспортування постраждалих при різноманітних ушкодженнях.

Знаннєвий та діяльнісний компонент

виконує алгоритм первинного огляду пораненого;

визначає ознаки життя;

вміє накладати пов’язки на грудну клітку, голову, живіт, джгут — на кінцівки;

володіє навичками зупинки кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів та кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів

13

1

Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу. Алгоритм надання домедичної допомоги в секторі обстрілу

 

14

1

Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, верхніх та нижніх кінцівок (само- та взаємодопомога). Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (само- та взаємодопомога).

 

15

1

Надання допомоги в секторі тактичних умов. Алгоритм з надання  домедичної допомоги у секторі укриття. Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя. Переведення пораненого в стабільне положення.

 

16

1

Накладання пов’язки на грудну клітку, голову, живіт. Накладання турнікета (джгута) на кінцівки.

 

17

1

Накладання турнікета (джгута) на кінцівки. Зупинка кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів (само- та взаємодопомога). Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів (само- та взаємодопомога)

 

18

1

Способи та правила транспортування постраждалих при різноманітних ушкодженнях.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Захист України, Планування
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
1714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку