Тема. Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта.
Мета. Узагальнити та систематизувати вивчене про числа першого десятка; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення, пам'ять, спостережливість; прищеплювати інтерес до уроків математики.
Додатковий та ілюстративний матеріали: лічильний матеріал, демонстраційні цифри, зображення героїв казки «Колобок».
Хід уроку
На сметані замісили,
На вікні охолодили,
Круглий бік, скок - скок -
Покотився …(Колобок).
Колобок, поспішаючи до нас ненароком зачепив цифри, що на дошці, і вони переплуталися. Допоможіть йому розташувати цифри по порядку.
10, 7, 9, 8, 6
4, 1, 3, 5, 2
(Два учні за бажанням розташовують цифри на швидкість).
Гра «Помісти грибочок» (Робота в групах. Діти радяться. Капітан прикріплює правильну відповідь).
5 + 1 6 + 1 8 – 1 1 + 4 2 + 3 1 + 5 3 + 3 4+2
5 + 2 6 – 1 4 + 3 7 – 2 2 + 4 6 + 1 7 – 1
Подаруємо нашу улюблену фізкультхвилинку для героїв казки. Нехай і вони порадіють з нами.
Завдання 1(Задача)
Завдання 3 (Задача)
Завдання 4 (Математичний диктант)
(Одна дитина працює на дошці, решта – у зошиті)
Додаткове завдання (За часом)
Ти часу свого не гай, оці цифри порівняй (Кубики Лего).
(Завдання для кожного ряду).
10...10 3...9 2...5
8...4 9...9 5...З
5..9 2...4 0...10
6..,2 7...1 5...5
8...2 9...2 6...1
0...9 6...0 7...3
1...9 10...6 8...0