Закріплення вміння вимовляти звуки [с], [с'], Вивчення букв С, с.

Про матеріал

Тема уроку. Закріплення вміння вимовляти звуки [с], [сʹ], вивчення букв С, с. Формування аудіативних умінь за віршем Г.Чубач і малюнками. Мовленнєва гра. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 63 у «Букварі»). Мета: закріпити вміння вимовляти звуки [с], [сʹ], вивчити букви С, с; формувати аудіативні вміння за віршем Г. Чубач; застосовувати диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 65).

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна. Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР. Презентація до уроку читання у 1 класі за підручником М. Д. Захарійчук)

Номер слайду 2

Нумо дружно до роботи,що чекає знову нас. Будем разом працювати,Дуже дружний у нас клас.

Номер слайду 3

Утворення “ кола добра “

Номер слайду 4

Девіз уроку Горішок знань міцний—це знає кожен. Та нам — не відступать!Його нам розколоти допоможе Бажання наше все на світі знать!

Номер слайду 5

Номер слайду 6

ВПРАВА « ОЧІКУВАННЯЩо ми очікуємо від уроку ?ГАРНОГО НАСТРОЮ ВЕСЕЛИХ ІГОР НОВИХ ЗНАНЬГАРНИХ ОЦІНОК РОБОТУ В ГРУПАХ ВЧИТИСЯ ВИСЛОВЛЮВАТИ СВОЇ ДУМКИ

Номер слайду 7

Робота над скоромовками

Номер слайду 8

Тепер дружно починаймо Скоромовку промовляймо.

Номер слайду 9

Ігри з кубиками

Номер слайду 10

Миші милом миску мили,Миші мило загубили. Може, мило в річку впало?Може, мило жаба вкрала?І маленьких жабенят. Милить милом аж до п’ят?

Номер слайду 11

Яблука синочку ягуару тато ягуар несе з базару. Прочитати речення зі здивуванням, запитанням і розповідаючи.

Номер слайду 12

Ягуар — животное из семейства кошачьих и единственный хищник из рода пантера, обитающий на территории двух Америк. Ягуары превосходят в размерах леопардов, хотя внешне эти звери очень похожи.  Самые крупные особи, длина тела которых достигает почти 2 м, обитают в джунглях Бразилии. Масса этих животных составляет более 100 кг, хотя в среднем ягуары весят 80-90 кг. Самцы больше самок.

Номер слайду 13

О-сінь ди-ше зли-ва-ми,О-сінь пах-не сли-ва-ми,Що в ро-сі ку-па-ють-ся,Со-ком на-ли-ва-ють-ся. Д. Мегелик. Повторенняя вивчених букв

Номер слайду 14

За-жу-рив-ся жу-ра-вель,що ми-на-є лі-та день,що над-хо-дить о-сінь...— Я ж не взу-тий, бо-сий!І. Сокульський

Номер слайду 15

Че-рез ни-ви і лу-ги. Ска-че ко-ник — и-ги-ги!Ич, я-кий! Ич, я-кий!І швид-кий, і пруд-кий!Ти, гри-ва-стий, сха-ме-ни-ся,Від-по-чи-ти зу-пи-ни-ся. Л. Вознюк

Номер слайду 16

А И Е О У І А *БА БИ БЕ БО БУ БІ БЕ * БТА БТИ БТЕ БТО БТУ БТІ БТЕГра « Проспівайте склади »

Номер слайду 17

На уроці щось нове треба нам пізнати,Багато цікавого запам ‘ятати. Тож будьте уважні, зберіться з думками,Ось тема уроку. Вона перед вами.

Номер слайду 18

Морозиво, морозиво. Смакуємо, їмо. Морозиво, морозиво Пломбір і ескімо. Морозиво, морозиво. Додому несемо.І котику , і песику. Морозива дамо.

Номер слайду 19

Робота з розворотом «Букваря» (с.63 ).— Із слів–назв намальованих предметів у «віночку» вимовте дво-, трискладові слова

Номер слайду 20

Тема наша непроста, та для всіх цікава,Будуть, діти, в ній слова, буде і забава.І в скарбничку мовну цю, поки вивчим тему,Мовних скарбів пребагато ми з вами зберемо.

Номер слайду 21

Тема. Закріплення вміння вимовляти звуки [с], [сʹ], Вивчення букв С, с.

Номер слайду 22

С с. Співочий соловейко. Прокинеться раненько,Він сонечко стрічає Та піснею вітає,А сонце посміхнеться,Промінням розіллється!.

Номер слайду 23

Зберіть речення із «розсипаних» слів. Запишіть до нього схему. Літають, над, ластівки, і, хатою, ластів’ята.

Номер слайду 24

А тепер у нас розминка, А тепер фізкультхвилинка. Встали рівно біля парт, Починаємо наш старт.

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Аналітико - синтетична робота: Звуко - буквені зіставлення; аналіз складових і звукових схем (ластівка, місяць, соняшник);

Номер слайду 27

Мовні ігри (с.42–43) у «Букварі».

Номер слайду 28

Робота в різнорівневих групах. Група А: діти читають вірш Ю. Ференцева; Самостійне читання надрукованих на листках буквосполучень, утворення слів із них.група Б: діти працюють з учителем.

Номер слайду 29

Рефлексія. ГРА “Продовжте речення”На уроці я навчився…Мені сподобалося…Хотів би ще навчитися…Найскладніше було…Найлегше було…

Номер слайду 30

Джерела: 1.1 клас. I семестр (за підручником М. Д. Захарійчук, В. О. Науменко) / М. О. Володарська, Н. О. Ковальчук, А. І. Настенко, 2. Гримак Алла ВасилівнаІгрові технології навчання на уроках української мови та літератури.3. Ворожейкіна О. М. 100 цікавих ідей для проведення уроку. – 3-тє видання, Х.: Вид.группа«Основа»,2012.– 255с.;

pptx
Додано
30 листопада 2019
Переглядів
1239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку