Закріплення знань таблиці множення і ділення.

Про матеріал
На уроці учні закріплюють знання таблиці множення і ділення, уміння обчислювати значення виразів, розв’язувати задачі на знаходження площі фігур. Удосконалюють вміння порівнювати числа за допомогою кратного і різницевого порівняння, встановлювати порядок дій у виразах на всі арифметичні дії та з дужками.
Перегляд файлу

Тема: Закріплення знань таблиці множення і ділення.

Мета: закріплювати знання таблиці множення і ділення, уміння обчислювати значення виразів, розв’язувати задачі на знаходження площі фігур. Удосконалювати вміння порівнювати числа за допомогою кратного і різницевого порівняння, встановлювати порядок дій у виразах на всі арифметичні дії та з дужками.

Розвивати увагу, пам’ять, мислення, математичне мовлення та інтерес до математики, сприяти вихованню активності, любові до математики.

Обладнання: підручник, картки для усного рахунку, презентація, комп’ютер.

Девіз уроку:

Математика нас окриляє,  живить, енергією надихає.

         На уроках, як завжди, розуму навчає!

 

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

- Доброго дня, леді. Сьогодні у нас відкритий урок з математики. До нас завітали гості, привітайтеся з ними.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні на уроці, ми будемо закріплювати знання таблиці множення і ділення. Повправляємося у обчисленнях під час усного рахунку, у встановленні порядку дій у виразах, а також будемо розв’язувати задачі.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Бесіда за теоретичним матеріалом.
  • Множення – це …
  • Назвіть компоненти дії множення.
  • Що показує І множник?
  • Що показує ІІ множник?
  • Яка дія є оберненою до дії множення?
  • Назвіть компоненти дії ділення.
  • Які числа ми називаємо кратними?
  •  Які види порівнянь ми вивчили? Назвіть правило

 

  1. . Мова знаків вам під силу! Скористайтесь нею вміло!

Збільшити на   «+»

Зменшити на  «-»

Збільшити у  «▪»

Зменшити у  «:»

 

  1. Усний рахунок.

2.1.  «Знайди зайве»

- Серед поданих чисел  ті, як не є кратними 5.

10,   40,   30,   32,   5,   45,  16,   35,   50,   25,   20,  15.

 

2.2. «Блискавка»

- Ваше завдання: дати швидко відповідь на подані вирази.

6∙7,  63: 7,  18:6,   6∙9,   5∙4,   8∙3,   7∙7,   28:4,  8∙5,  32:8, 42:6,  4∙6,  9∙5, 16:4.

 

2.3. «Ланцюжок»

36: 4    ∙ 7  +1  :8       :2         ∙7  =  28     

ІV. Закріплення і узагальнення набутих знань.

  1. Бліц – турнір.

А) Синові 4 роки, а батько в 7 разів старший. Скільки років батькові?

Б) Зі старої яблуні садівник зібрав 54 кг яблук, а з молодої – у 6 разів менше. Скільки кілограм яблук зібрав садівник з молодої яблуні?

В) У саду росте 48 яблунь, а груш – на 8 менше. Скільки всіх дерев у саду?

Г) В одному кошику 25 слив, а у другому – на 10 слив більше. Скільки слив у двох кошиках разом?

 

  1. Кратне і різницеве порівняння.

- на скільки 24 > 3   (21)

- у скільки разів  24 > 3   (8)

- у скільки разів 2 < 12    (6)

- на скільки  2 < 12    (10)

 

  1. Робота з виразами.

с.11 № 3

а) 6 ∙ 9 – 48 : 8 ∙ (13 – 4) = 54 – 54 =0

б) ( 7 ∙ 7) : ( 5 ∙ 5 + 6 ∙ 4) – ( 9 – 9 ) ∙ 3 =  1 – 0 = 1

 

  1. Задача 6 с. 12

Знайдіть площу заштрихованої фігури.

  1. 6 ∙ 7 = 42 (кв.дм)
  2. 5∙ 4 = 20 (кв.дм)
  3. 42 + 20 = 62 (кв. дм)

Вираз:   6 ∙ 7 +  5∙ 4 = 62 (кв.дм)

  1. Рівняння.

а) 306 – х = 179                б) х : 5 = 6

    х= 127 х = 30

V. Підсумок уроку.

VІ. Домашнє завдання

  1. с. 12 № 7 (б)
  2. Повторити правила та таблицю множення і ділення.
docx
Додав(-ла)
Пузь Юлія
Додано
20 листопада 2019
Переглядів
917
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку