18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Закріплення звукового значення букви «ес». Велика буква С. Читання слів і речень. Опрацювання тексту.

Про матеріал

Даний урок допоможе дітям у цікавій формі закріпити вивченнч букви "ес", збагатити власний словник новими словами, розвинути уміння працювати у команді.

Перегляд файлу

Українська мова (читання)

Тема. Закріплення звукового значення букви «ес». Велика буква С. Читання

            слів і речень. Опрацювання тексту.

Мета:

  • навчальна:закріпити знання учнів про букву Сс та її звукове значення;

           вправляти у виразному читанні текстів,усвідомлювати його зміст;

           збагачувати активний словниковий запас,зв’язне мовлення;

  • розвивати: мовленнєву компетенцію учнів, творчі здібності, фантазію, уяву, естетичні смаки,спостережливість,допитливість;
  • виховувати: інтерес  до    уроків читання

Обладнання: предметні малюнки, набори складів, карта подорожі, цеглинки 

                       Лєго, мультимедійна дошка.

                                                  Хід уроку

І. Організаційний момент

    Зараз, діти, підійміться і налаштуймося на роботу у групі.

                Другу руку простягни,

                Посмішку усім пошли,

                Роботу  розпочни.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  •  Сьогодні ми працюємо в команді.  Давайте пригадаємо правила роботи в команді.
  • Розділіть ролі між членами команди одягнувши медальки.

Приступимо до уроку.  Чи хотіли б ви дізнатися, що ми будемо робити на уроці? До нас знову завітали наші давні знайомі Мовка і Суржик

      Увага на екран, чергова історія  від Мовки і Суржика. (фрагмент історії)

  • Яка улюблена буква Суржика?
  • Діти, буква С запрошує вас сьогодні в цікаву подорож і приготувала чимало завдань ,  але якщо ми здолаємо усі труднощі, то в кінці на нас чекатиме сюрприз.
  • C:\Users\User\Desktop\1.jpgА ви боїтеся труднощів? Тоді в дорогу. А щоб ми не збилися з дороги, літера С проклала нам  маршрут. Ось він. Вирушаємо у дорогу.

 

 

 

 

 

 

 

  1. І перша перешкода ( на стікері написано)  Гра « Відшукай звук с у словах».  Перша група – працює біля дошки , їм потрібно здолати Змія(мультимедійна дошка). 

Друга група – працює на пазлах , вам потрібно вибрати лише ті предмети, в яких є звук [с]:(предмети: маска, скакалка, свисток, фломастер, окуляри, рукавиці). 

Третя, четверта і п’ята групи витягніть будь ласка червоні конвертики – ви відшуковуєте звук на картках.

 

С

 

С

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу карусель 

 

 

 

Похожее изображение 

Картинки по запросу малюнок компас 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На виконання цього завдання вам виділяється час – 2хв.

Прошу команди прозвітувати .

  • Молодці! Ви були дуже вправними і легко справилися із цим завданням. Рухаємося далі. На нашому маршруті :
  1. «Аукціон слів»

Приготуйте будь ласка зелені конверти. Ваше завдання, скласти слова із поданих складів. Час виконання цього завдання 2хв. Розпочинаємо роботу.

   І гр.                     ІІгр.                      ІІІ гр.              ІVгр.                 V гр.

ми –ло                 ма – ло                 си – ла              сі – ла              са – ни  

са – ло                 со – сна                на – сос            ло – сі              сум – ка

са – ма                 ло – сі                   со – ки             мас – ка           сло – ни

си – ла                 се – ло                  ма – лі              са – мі             лі – си

  • Прошу команди прозвітувати.
  • Вітаю вас, ви добре справилися і з цим завданням.

 

  1. Динамічна пауза

Ви впевнено подорожуєте вперед. А зараз будете подорожувати не тільки ви, а й ваш ротик.

Уявіть собі, що ми сідаємо на пароплав і пливемо озером. Допливаємо до пристані і кажемо: «У – у – у».

А тепер пересядемо на потяг і поїдемо: «Чух – чух – чух».

Добре їхати потягом, але захотілося нам пересісти на мотоцикл і поїхати далі: «Р – р – р».

А тоді нам захотілося ще й на конику пострибати: «Цок – цок – цок». Потім пересісти на велосипед: «дінь – дінь – дінь». І так ми подолали ще одну перешкоду.

ІІІ. Закріплення матеріалу

  1. Робота з Лєго .

Викладіть з цеглинок  букву С

Хочу поділитися з вами цікавою історією. А ви поміркуйте і складіть цеглинки у башту.

У небі світить сонечко

Травичка хай росте.

Пливе хмаринка в небі

 І річка хай тече.

Любов’ю все зігріємо

У дружбі краще жить.

Ми до вершин крокуємо

Хай нам усім щастить.

  •  Покажіть свої башти. Чи запам’ятали ви слова, де зустрічалася буква

         «ес»?

  •  Молодці, ви були уважні.
  1. Фізкультхвилинка

Ви трішки втомилися, запрошую вас на хвилинку відпочинку .

Перший сніг на землю ліг ( присіли)

Кіт по снігові побіг (на пальчиках біжать біля парти)

На снігу лишив сліди ( йдуть високо підіймаючи ноги вперед)

Щоб по них назад прийти ( повертаються так само назад)

Та поки він десь гуляв ( повертаються навколо себе)

Сніг на вулиці розтав.( сідають за парти)

  1. Робота з Букварем (с.64-65)

Наступне завдання – робота з Буквариком

Прочитайте склади від дівчинки Читалочки самостійно: Са Со Си Су Се Сі .  (час 1хв)

А тепер всі хором повторить 4група.

Переходимо до слів. Читаємо за мною «Луною»

Сем     Сі – ма       А – лі – са

Підкажіть, чому ці слова записані з великої букви. А які ще імена з звуком [с ]ви знаєте?

  • Ви багато знаєте імен із цим звуком.
  1. Читання з другом

Наступне завдання :   читання чистомовки від Щебетунчика. Домовтеся хто починає, а хто закінчує рядок.  А прозвітує нам 3 група.

  • Ви справилися із завданням і правильно прочитали чистомовку.
  1. Крісло автора

Сьогодні  в кріслі  автора буде учень з 1 групи.

Ваше завдання прослухати текст і запам’ятати, який звук найчастіше повторюється.

А чи запам’ятали ви, в яких словах?

ІV. Підсумок уроку

- А ви помітили, що ми справилися з усіма завданнями і  дібралися до фініша?

V. Рефлексія

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 В кожного з вас на парті є по 2 стікери. Визначте, що для вас було на сьогоднішньому уроці цікавим і легким прикріпивши жовтий стікер на кроні дерева.

А тепер подумайте, чи було якесь завдання для вас складним. Якщо так, то прикріпіть червоний стікер біля кореня.

Можливо сюрприз від літери С (печиво у вигляді букви) підніме вам настрій і допоможе вам краще запам'ятати вивчену букву.

 

 

 

docx
Додано
12 грудня 2018
Переглядів
1174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку