Даний урок допоможе дітям у цікавій формі закріпити вивченнч букви "ес", збагатити власний словник новими словами, розвинути уміння працювати у команді.
Українська мова (читання)
Тема. Закріплення звукового значення букви «ес». Велика буква С. Читання
слів і речень. Опрацювання тексту.
Мета:
вправляти у виразному читанні текстів,усвідомлювати його зміст;
збагачувати активний словниковий запас,зв’язне мовлення;
Обладнання: предметні малюнки, набори складів, карта подорожі, цеглинки
Лєго, мультимедійна дошка.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Зараз, діти, підійміться і налаштуймося на роботу у групі.
Другу руку простягни,
Посмішку усім пошли,
Роботу розпочни.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Приступимо до уроку. Чи хотіли б ви дізнатися, що ми будемо робити на уроці? До нас знову завітали наші давні знайомі Мовка і Суржик
Увага на екран, чергова історія від Мовки і Суржика. (фрагмент історії)
Друга група – працює на пазлах , вам потрібно вибрати лише ті предмети, в яких є звук [с]:(предмети: маска, скакалка, свисток, фломастер, окуляри, рукавиці).
Третя, четверта і п’ята групи витягніть будь ласка червоні конвертики – ви відшуковуєте звук на картках.
|
С |
|
С |
|
|
|
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
На виконання цього завдання вам виділяється час – 2хв.
Прошу команди прозвітувати .
Приготуйте будь ласка зелені конверти. Ваше завдання, скласти слова із поданих складів. Час виконання цього завдання 2хв. Розпочинаємо роботу.
І гр. ІІгр. ІІІ гр. ІVгр. V гр.
ми –ло ма – ло си – ла сі – ла са – ни
са – ло со – сна на – сос ло – сі сум – ка
са – ма ло – сі со – ки мас – ка сло – ни
си – ла се – ло ма – лі са – мі лі – си
Ви впевнено подорожуєте вперед. А зараз будете подорожувати не тільки ви, а й ваш ротик.
Уявіть собі, що ми сідаємо на пароплав і пливемо озером. Допливаємо до пристані і кажемо: «У – у – у».
А тепер пересядемо на потяг і поїдемо: «Чух – чух – чух».
Добре їхати потягом, але захотілося нам пересісти на мотоцикл і поїхати далі: «Р – р – р».
А тоді нам захотілося ще й на конику пострибати: «Цок – цок – цок». Потім пересісти на велосипед: «дінь – дінь – дінь». І так ми подолали ще одну перешкоду.
ІІІ. Закріплення матеріалу
Викладіть з цеглинок букву С
Хочу поділитися з вами цікавою історією. А ви поміркуйте і складіть цеглинки у башту.
У небі світить сонечко
Травичка хай росте.
Пливе хмаринка в небі
І річка хай тече.
Любов’ю все зігріємо
У дружбі краще жить.
Ми до вершин крокуємо
Хай нам усім щастить.
«ес»?
Ви трішки втомилися, запрошую вас на хвилинку відпочинку .
Перший сніг на землю ліг ( присіли)
Кіт по снігові побіг (на пальчиках біжать біля парти)
На снігу лишив сліди ( йдуть високо підіймаючи ноги вперед)
Щоб по них назад прийти ( повертаються так само назад)
Та поки він десь гуляв ( повертаються навколо себе)
Сніг на вулиці розтав.( сідають за парти)
Наступне завдання – робота з Буквариком
Прочитайте склади від дівчинки Читалочки самостійно: Са Со Си Су Се Сі . (час 1хв)
А тепер всі хором повторить 4група.
Переходимо до слів. Читаємо за мною «Луною»
Сем Сі – ма А – лі – са
Підкажіть, чому ці слова записані з великої букви. А які ще імена з звуком [с ]ви знаєте?
Наступне завдання : читання чистомовки від Щебетунчика. Домовтеся хто починає, а хто закінчує рядок. А прозвітує нам 3 група.
Сьогодні в кріслі автора буде учень з 1 групи.
Ваше завдання прослухати текст і запам’ятати, який звук найчастіше повторюється.
А чи запам’ятали ви, в яких словах?
ІV. Підсумок уроку
- А ви помітили, що ми справилися з усіма завданнями і дібралися до фініша?
V. Рефлексія
В кожного з вас на парті є по 2 стікери. Визначте, що для вас було на сьогоднішньому уроці цікавим і легким прикріпивши жовтий стікер на кроні дерева.
А тепер подумайте, чи було якесь завдання для вас складним. Якщо так, то прикріпіть червоний стікер біля кореня.
Можливо сюрприз від літери С (печиво у вигляді букви) підніме вам настрій і допоможе вам краще запам'ятати вивчену букву.