Занття з логоритміки для середньої інклюзивної групи

Про матеріал
Заняття з логоритміки для середньої інклюзивної групи (діти із синдромом Дауна, ДЦП), у логоритмічних вправах розписані рухи
Перегляд файлу

Заняття з логоритміки в середній інклюзивній групі (діти із синдромом Дауна, ДЦП)

ЯК ЯЛИНКУ ПРИКРАШАЛИ

Мета: розвивати рухливість органів артикуляції, навчати співвідносити рухи тіла з рухами органів артикуляції, розвивати координацію рухів, розвивати увагу, рухово-моторну пам'ять, залучати до спільної з дорослими діяльності, виховувати доброзичливість.

Оснащення: іграшковий зайчик, ялинка, ялинкова прикраса «дощик».

Обладнання: муз.інструмент, муз.центр, фонохрестоматія, нотна хрестоматія.

Хід заходу

Муз.керівник: Логоритміка – це метод колекційної роботи, що поєднує у єдине ціле музику, рухи і слово. Головна мета – розвиток мовлення з допомогою одночасного використання загальної, дрібної та мімічної моторики, співу і танцю під музику. Логоритмічні вправи позитивно впливають на настрій дітей, сприяють урівноваженню нервово-психічного стану. Такі вправи дуже подобаються дітям усіх вікових груп, а також дітям із спеціальних груп з різними вадами розвитку.

Зараз пропоную переглянути вам фрагмент заняття з використанням логоритмічних вправ.

Діти під веселу музику заходять у зал, стають у коло.

Муз.керівник: Доброго дня! Як у вас настрій, чи готові ви розважатися? Подивіться, сьогодні у нас гості. Давайте привітаємося!

Розспівка «Доброго ранку»

Доброго ранку, сонце привітне,   (руки піднімають знизу до гори, формують вгорі коло долонями)

Доброго ранку, неба блакить!       (машуть долонями вгорі)

Доброго ранку, пташки маленькі, (машуть долонями перед собою, удаючи крила)

Доброго ранку тобі і мені!               (показують на друг дружку і повертають руки до себе)

Дітки, нещодавно я була у лісі, побачила там зайчика. Він попросився до нас у гості і ось сьогодні він тут, у нашому дитячому садочку. Привітайте його, торкніться рукою – який він пухнастий, м’якенький. А ще білий як сніжок. Яка зараз пора року? Правильно, зима. Взимку холодно, іде сніг, все навкруги біле і холодне. Давайте пригадаємо віршик про зимовий вітер.

Артикуляційна гра «Зимовий вітер»

Я вію, і мету, і дму - -у-у-у-у!

Запам’ятайте зиму цю – у-у-у-у!

Стоять холодні дуже дні – і-і-і-і!

Мої потоки крижані – і-і-і-і!

Несу дорогами сніги – и-и-и!

Все замітаю навкруги – и-и-и!

І краю віхолі нема – а а а!

Тепла чекаєте? Дарма! – а- а-а!

Діти повторюють за музичним керівником останні голосні звуки.

Муз.керівник: Дітки, ви вмієте стрибати як зайчики?Давайте зараз покажемо зайчику, як дітки вміють стрибати. Він залюбки пострибає з вами!

Логоритмічна вправа «Зайчик взимку»

На землі сніжок лежить,       («ліхтарики», руки внизу перед собою)

Зайчик по сніжку біжить:      (руки на грудях, стрибають)

Мерзнуть вушка,                    (показують вушка)

Мерзнуть лапки,                     (гладять долоні)

Бо без валянців,                      (показують на ноги)

Без шапки. Ой!                        (присідають, накривають руками голову)

Муз.керівник: Ви молодці, справжні зайчики! Нашому гостю дуже сподобалось, як ви показували зайченят. Дітки, а яке свято ми відзначаємо зимою? Приходить Дід Мороз із подарунками, ми прикрашаємо ялинку. (діти відповідають, що це новий рік)

Муз.керівник: Вірно. Давайте зайчику покажемо, як ми готуємось до свята – прикрашаємо ялинку.

Логоритмічна вправа «Як ялинку прикрашали»

Прикрашали новорічну ми ялинку :                             (оплески)

І внизу, й середину, й верхівку.                                  (піднімають руки знизу до гори)

На гілки кульки вішали яскраві,                                 (формують долонями кулю)

Іграшкові рибки срібні, золотаві,                              (тримають долоні зімкненими, погойдують ними)

Ще й півників веселих, гребенистих,                      (долоні над головою ніби гребінь)

Й гірлянди з прапорців таких барвистих.              (хитають долонями над головою)

Раптом хлопавка як бахне гучно: «Бах!»              (гучний оплеск)

Здивувались всі прикраси: «Що це? Ах!»              (долоні на щоки, хитають головою)

Муз.керівник: А тепер давайте пограємось з ялинкою – прикрасимо її ось таким дощиком.

Кожній дитині роздається «дощик», скручений у кульку, діти прикрашають ялинку.

Муз.керівник: Молодці, дітки! Показали зайчику, як треба готуватись до Нового року. Зараз зайчику час повертатися до лісу, а вам – у групу. Давайте попрощаємося з нашими гостями.

Розспівка «До побачення». Діти виходять із зала.

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Інші матеріали
Інкл
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
529
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку