Заняття "Цеглинки-веселинки"

Про матеріал
Використання lego технології в різних освітніх напрямках дітей дошкільного віку.
Перегляд файлу

Мета:

Креативний розвиток: формувати вміння висловлювати власні творчі ідеї, втілювати їх

                                        у життя.

Соціальний розвиток: формувати уміння працювати у команді, вміння спілкуватися,

                                       домовлятися, дослухатися до інших.

Конгнітивний розвиток: розвивати пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення.

Емоційний розвиток: розвивати впевненість у собі, контроль над своїми емоціями,

                                      уміння перемагати і програвати.

Фізичний розвиток: розвивати рухову активність, виховувати здоровий спосіб життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До залу заходять діти. Вихователь звертає увагу на гостей.

Вихователь: Виховані люди завжди вітаються

  • А ви виховані?
  • Давайте привітаємось
  • Я пропоную побудувати будиночок «вітальних слів»
  • Візьміть в руки цеглинку любого кольору і привітайтеся з гостями.
  1. Вправа «Башточка привітальних слів»
  • Діти погляньте на обличчя  людей, гостей які завітали до нас. Це   вихователі.
  • Знаєте є такий вислів «читати по очах», «по обличчу ».
  • Давайте і ми з вами почитаємо: - з яким настроєм прийшли до нас вихователі?
  • Які у них очі?
  • Який вираз обличчя?
  • Чи є на обличчі посмішка?
  • Можливо сумні чи веселі? і.т.п.
  1. Вправа «Ланцюжок добрих ласкавих слів»

(Діти будують ланцюжок з цеглинок ласкавих слів)

Вихователь запрошує дітей сісти в коло на подушки

  • Діти, як ви гадаєте про що піде мова?

(перед дітьми картинки з чотирма порами року)

  • Що перед вами?
  • А яка зараз пора року?
  • От ми з вами і поговоримо про зиму.
  1. Вправа «Сніжинка»

(Діти викладають цеглинками сніжинку в колі, називають прикмети зими, як прикмета так і цеглинка )

  1. «Фруктовий салат»

(Кольорові асоціації)

Вихователь: Діти а для чого в житті потрібні кольори?

  • Що буває тільки одного кольору?
  • А що різнокольоровим?

Візьміть в руки по цеглинці

  • А який фрукт буває такого кольору?

(Діти по черзі називають такий фрукт як і цеглинка дітей)

  • А що можна приготувати з цих фруктів?

Вихователь: Так фруктовий салат. А зараз пропоную вам трішки відпочити

  1. Фізична хвилинка

(з цеглинками)

Вихователь запрошує дітей сісти на стільчики і виконати вправи

  1. Вправа «Назви слово»

Вихователь: Діти я пропоную вам придумати і назвати слово, яке повинне обов'язково починатися на літеру яка перша літера  кольору вашої цеглинки.

(червона цеглинка - човен)

Вихователь: А зараз я хочу перевірити чи уважні ви у мене? Чи умієте слухати?

  1. Вправа «Умій слухати»

Вихователь: У кожного з вас в руках цеглинки різні за кольором

  • Я буду читати речення, як що в ньому прозвучить колір вашої цеглинки ви її піднімете в гору.

(У темному, темному лісі росли зелені ялинки)

Вихователь запрошує дітей до столу виконати вправу

  1. Вправа «Порахуй»

Вихователь: діти, на столі лежать картки, (перевернуті) з цифрами. Ви  обираєте  любу з них впізнаєте цифру, але не називаєте її, а простукуєте її цеглинкою.

  • А зараз попрацюємо в парах
  • Одна дитина тримає цифру і простукує її, інша називає цифру.

Вихователь: А зараз я пропоную вам попрацювати в командах.

  1. Вправа «Виклади геометричну фігуру»

Вихователь на килимку викладає геометричну фігуру – «квадрат»

Діти діляться на дві команди «Червоні» та «Зелені»

Завдання:

  • «Червоним» - викласти квадрат більший ніж у вихователя;
  • «Зеленим» - менший за розміром ніж у вихователя.

Вихователь: Добре ви попрацювали.

  • А зараз час і погратися

(Діти обирають любе положення сидячі, лежачі, стоячі, і розміщують на собі як можна більше цеглинок. Хто розмістив на собі найбільше цеглинок і протримався деякий час той і переможець).

Вихователь: Діти ви молодці. Добре і цікаво гралися.

  • Час повертатися до групи.
  • Гості залишаються у залі. Ми як виховані діти скажемо їм до побачення, до зустрічі, пока, щасливо залишатися.

(Діти називають слова і забирають цеглинки з «башточки привітальних слів»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Курган Оля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
1918
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку