Мета:
Креативний розвиток: формувати вміння висловлювати власні творчі ідеї, втілювати їх
у життя.
Соціальний розвиток: формувати уміння працювати у команді, вміння спілкуватися,
домовлятися, дослухатися до інших.
Конгнітивний розвиток: розвивати пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення.
Емоційний розвиток: розвивати впевненість у собі, контроль над своїми емоціями,
уміння перемагати і програвати.
Фізичний розвиток: розвивати рухову активність, виховувати здоровий спосіб життя.
До залу заходять діти. Вихователь звертає увагу на гостей.
Вихователь: Виховані люди завжди вітаються
(Діти будують ланцюжок з цеглинок ласкавих слів)
Вихователь запрошує дітей сісти в коло на подушки
(перед дітьми картинки з чотирма порами року)
(Діти викладають цеглинками сніжинку в колі, називають прикмети зими, як прикмета так і цеглинка )
(Кольорові асоціації)
Вихователь: Діти а для чого в житті потрібні кольори?
Візьміть в руки по цеглинці
(Діти по черзі називають такий фрукт як і цеглинка дітей)
Вихователь: Так фруктовий салат. А зараз пропоную вам трішки відпочити
(з цеглинками)
Вихователь запрошує дітей сісти на стільчики і виконати вправи
Вихователь: Діти я пропоную вам придумати і назвати слово, яке повинне обов'язково починатися на літеру яка перша літера кольору вашої цеглинки.
(червона цеглинка - човен)
Вихователь: А зараз я хочу перевірити чи уважні ви у мене? Чи умієте слухати?
Вихователь: У кожного з вас в руках цеглинки різні за кольором
(У темному, темному лісі росли зелені ялинки)
Вихователь запрошує дітей до столу виконати вправу
Вихователь: діти, на столі лежать картки, (перевернуті) з цифрами. Ви обираєте любу з них впізнаєте цифру, але не називаєте її, а простукуєте її цеглинкою.
Вихователь: А зараз я пропоную вам попрацювати в командах.
Вихователь на килимку викладає геометричну фігуру – «квадрат»
Діти діляться на дві команди «Червоні» та «Зелені»
Завдання:
Вихователь: Добре ви попрацювали.
(Діти обирають любе положення сидячі, лежачі, стоячі, і розміщують на собі як можна більше цеглинок. Хто розмістив на собі найбільше цеглинок і протримався деякий час той і переможець).
Вихователь: Діти ви молодці. Добре і цікаво гралися.
(Діти називають слова і забирають цеглинки з «башточки привітальних слів»