Завдання : продовжувати навчати дітей уважно слухати казки , формувати вміння імітувати рухи казкових персонажів ,відгадувати загадки , розвивати мовленнєву активність шляхом використання малих фольклорних форм. Викликати інтерес до народної казки ,закріпити уявлення про жовтий колір. Розвивати дрібну моторику рук та творчу уяву , під час художньо – естетичної діяльності .
Матеріал :колобок ,герої лялькової вистави «Колобок»,сонечко ,довга вермішель .
Хід заняття .
Хвилинка привітання :Я скажу тобі привіт!
Твій привіт летить мені .
Ми хороші друзі ,
Обіймемось друже.
Вихователь : Малята ,чи полюбляєте ви слухати казки ? До нас у гості завітав казковий герой , а хто це ,ви дізнаєтесь коли відгадаєте загадку .
Круглий ,спечений ,красивий
Та занадто пустотливий ,
В нього рум’яненький бік ,
Він від баби з дідом втік ,
Лісом все котивсь без діла .
Поки лисонька не з’їла.
Така загадка про …… Колобка.
Він дуже хоче розповісти вам про свої пригоди .
А ви хочете почути цікаву казочку ? Тоді дивіться та слухайте . Лялькова вистава : «Колобок .» - Малята , сподобалась вам казочка ? – Про кого в ній розповідається ?
- Хто спік колобка ?
- З якими тваринками зустрівся Колобок ?
- А де живуть ці тваринки ?
- Це свійські тваринки чи дикі ?
Молодці малята , все ви знаєте .
Фізкультхвилинка : Уявіть що ви – лісові звірята ,
які вийшли на прогулянку .
Стриб та стриб – стрибає зайчик ,
Сірий зайчик – побігайчик .
Пострибаю – погуляю,
Доки вовка тут не має !
А ось вовчик іде :
« Де ж ти зайчику, де ?
Зголоднів я дуже – дуже ,
Хочу з’їсти тебе , друже ! »
На узліссі край вздовж дороги
Йде ведмедик клишоногий ,
Неквапливо йде вперед
І шукає : «Де тут мед ?»
Хитра лиска вибігає ,
Вона хвостиком махає :
« Ох, кого б зустріти ? Ох , кого б перехитрити ? » Вихователь : Дітки , щось наш Колобок засумував , він каже що в лісі не знайшов друга , а так хоче мати друга схожого на себе….
Давайте допоможемо Колобку !
-А що дуже схоже на Колобка? Так сонечко ,воно теж жовте , кругле ,тепле .
-А що є у сонечка , а нема у Колобка ? Так звісно промінчики .
Художньо – естетична діяльність : «Зробимо сонечко»
( Діти викладають з довгої вермішелі промінчики .)
У вас у кожного є також друзі ,і ми всі підемо гратись.